Loofy's
-
Mariette Weers
Snelle levering, goede producten
-
Marielle
Alles werd vlot geleverd, geen gedoe en goede spullen.
Antwoord van Loofy'sBedankt voor je positieve review Marielle!
Groetjes,
Kelly -
Hoe beoordeel je Loofy's?
-
Anke Turelinckx
We bestelde met zeepzakje en kregen zonder zeepzakje. We mailde hiervoor en kregen geen reactie. Ook geen factuur ontvangen. - edit - na een slecht review kwam er wel reactie met een tegemoetkomingen voor korting bij een volgende aankoop en de factuur.
Antwoord van Loofy'sHi Anke,
We hebben inmiddels contact gehad en de gestelde dingen opgelost. :)
Fijne dag vandaag!
Groetjes Dorien -
Esther Dijkstra
Heb de shampoo bar en conditioner bar nog maar net in gebruik, kan er nog niet veel over zeggen. De conditioner bar krijg je niet uit het blikje.
Antwoord van Loofy'sBedankt voor je mooie review Esther! Ik denk dat de conditioner vacuüm is getrokken, dus zodra je er een tik(je) tegenaan geeft, zou hij los moeten komen. Anders horen we het graag, succes! Liefs Dorien
-
Velle
Mijn krullen zijn weer helemaal blij!
Top product!Antwoord van Loofy'sHey Velle, bedankt voor je positieve review!
Groetjes,
Kelly -
Annemieke
Ik vind de haarzeep qua geur (grapefruit) erg tegenvallen, zelfs vies. Enorm duur voor zo'n klein zeepje en hoge verzendkosten terwijl het gewoon door de brievenbus past.
-
Anna
Snelle bezorging, mooi pakketje geleverd. Erg blij mee
-
LiN
Ziet er mooi uit hoe het bezorgd wordt, en ruikt lekker! Nog even uitvinden hoeveel conditioner er in mijn hele lange haar moet, maar eerste ervaring is fijn!!
-
Manon
Ik had moeite met het verzilveren van mijn tegoedbon maar de medewerkers van Loofy reageerden snel en hebben dit snel voor mij opgelost. Ik kreeg geen bestelbevestiging, maar twee dagen later had ik de zeepjes in huis. Ze ruiken erg lekker en het blikje is ook handig om de zeepjes in te bewaren.
-
Hendriks
Veel geld voor 4 lege blikjes. Duidelijk een rip off
-
Ivana
Goede persoonlijke service. Bestelling leveren kan langer duren ivm afhankelijkheid postbezorger.
-
L
Klein
-
Danielle Meul
Levering product werd tweemaal uitgesteld. De leveringskosten voor België zijn veel te hoog, ik denk dus niet dat ik in de toekomst nog iets bestel bij Loofy's. Producten zelf kan ik nog niet beoordelen.
Antwoord van Loofy'sBeste Danielle, wat vervelend dat PostNL tot twee keer toe de levering heeft uitgesteld! Ik heb er net even voor je achteraan gebeld en ze hebben me verzekerd dat het morgen geleverd wordt. App me gerust via de app button op de website als het nog steeds niet zo is, dan ga ik er weer voor je achteraan.
En ja, helemaal mee eens; producten naar België versturen is ook veel te hoog, helaas zijn we gebonden aan de tarieven van PostNL. -
Mariette Weers
Snelle levering, fijne producten
-
Marloes van den Bos
Top service altijd en fijne producten!
-
C. van den Berg
Prima prijzen , en zeer snelle levering !
-
Pascale Anholt
Heerlijke shampoo-bars!!!
-
Paulien Tolsma
Maandag 4 september een bestelling geplaatst en betaald. Niks ontvangen. Contact via mail lukt niet, via de chat geen reactie ( 3x bericht verstuurd). Nu besloten een review te plaatsen in de hoop op reactie. Bij eerdere bestellingen overigens geen problemen gehad.
Update: contact gehad en toen was alles snel geregeld en kreeg ik mijn zeepjes heel snel. Service zoals ik gewend was van Loofys -
Anke Strampel
Idd snelle levering. Vlak bij mijn huis. Dus haal ik het op
-
Jorinde
Superpersoonlijke aanpak in communicatie. Heel vriendelijk en hulpvaardig. Zeker een aanrader. Ik heb zeepzakjes, geheel naar wens!