Loofy's

Loofy's

Verkoop van plasticvrije verzorgingsproducten - Douche! En verander de wereld!

• Lya zeinstra

Goede service, mooie producten

• Janita
    Geverifieerde klant van Loofy's

Fijne producten. Met liefde en aandacht ingepakt (dat straalt er van af) elke keer voelt het weer als een kadootje πŸ˜ƒ

• Hoe beoordeel je Loofy's?

• B.v.d.Lugt
    Geverifieerde klant van Loofy's

Snelle levering en Snelle reactie op mail berichten. Heel fijn.

• Mulaty
    Geverifieerde klant van Loofy's

De shampoos zijn op kleur en niet op soort. Je moet eerst de beschrijving door lezen om te weten voor welk haartype het is.
    De producten zijn super.

• Debora
    Geverifieerde klant van Loofy's

Niet alleen een mooie missie, maar ook echt een goed product. Ik vind de toon van de tekst iets te fanatiek (ik zie een vrouw met enge ogen en een opgeheven vingertje voor me als ik dat lees) en die taalfout moet er echt uit. Anders waren het 5 sterren geweest: product, prijs en service zijn dik in orde!

• Bryan van den Beld
    Geverifieerde klant van Loofy's

Een ontzettende goede service. Kritisch oog word zeer gewaardeerd. Snelle levering en kwaliteit in producten! Ga zo door! πŸ’ͺ

• Wieny
    Geverifieerde klant van Loofy's

Prima product en snelle levering. Verzendkosten zijn nogal hoog vindt ik persoonlijk.

Antwoord van Loofy's

Hoi Wieny, Bedankt voor je mooie feedback. Ik ben het helemaal met je eens dat de verzendkosten hoog zijn. Helaas zijn wij gebonden aan de prijzen van onze partner PostNL. Ik hoop dat we goed doorgroeien en hierdoor kunnen profiteren van volumekortingen en dit doorberekenen aan jou als klant! :)

• Eylen

πŸ‘