Look & Buy - Europe - Webshops

Look & Buy - Europe - Webshops

Bij Look & Buy moet het gek lopen wil je iets niet kunnen vinden dat bij jouw lifestyle hoort.

Tiener? Single? Stel? Jong of oud?
Jouw winkelervaring willen wij graag bijzonder en plezierig maken.
De catalogus in onze webwinkel met meer dan 30.000 artikelen van 2.000 vertrouwde en bekende merken wordt continue verbeterd, uitgebreid en vernieuwd.
Zoeken doe je op categorie, op thema of op merk.

Bij Look & Buy sta jij als klant centraal, daar staat onze klantenservice borg voor.
Wij leveren door heel europa, van noord tot zuid, van west tot oost.
- Tegen ongelooflijk (blijvend) lage vaste prijzen...
- Uitleverklaar maken tussen de 1 en 2 werkdagen.
- Alle bestaande betaalmogelijkheden, inclusief Apple Pay.

Bezoek ook eens de leuke en up-to-date Facebook-pagina met verschillende en interessante communities.

Shoppen wordt bij ons een ware belevenis! Look & Buy ...

Wij wensen je veel winkelplezier bij Look & Buy.

Lidmaatschap per 10-02-2021 stopgezet

6,4

Taal

• Romy
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

SLECHTSTE service ooit! Begin december een klacht ingediend, en tot de dag vandaag geen oplossing! Moet elke keer zelf erachteraan gaan, om dan te horen dat het wordt opgepakt, wat dus nooit gebeurd! Ik eis mijn geld terug en wil daarna niets meer met dit achterlijke bedrijf te maken hebben!

• Hati
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Betere en snellere service. Je moet er telkens zelf achteraan gaan.
    Administratie niet op orde en moeilijk te bereiken. Je krijgt geen fatsoenlijk antwoord op je vraag en geen meter vertrouwen in de klant. 1 keer besteld en retour, nooit weer

• Manly
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Ik heb een bestelling gedaan voor de verjaardag van een vriend. Heb bij deze bestelling gekozen voor duurdere bezorging zodat het binnen 24 uur aankomt. Dit is niet gebeurt. Ik ben zeer ontevreden.

Beste klant,
    U heeft niet goed gelezen bij de bestelpagina.
    Daar staat overduidelijk dat wij 2 werkdagen nodig hebben om alle duizenden bestellingen per dag verzendklaar te maken. Voorts staat er op de pagina (Alles over mijn bestellingen) zeer uitvoerig beschreven dat aan het eind van de 2e preparatiedag de door u gekozen vervoerder electronisch wordt verzocht de bestelling op te halen. Dat doen ze vaak in de vroege ochtend op de 3e dag. Dan gaat de transporttijd (in uw geval 24 uur) in. Dat proces kunnen wij niet beinvloeden, 24 uurs service gaat vaak per vliegtuig. Als er onderweg iets gebeurt (staking, super slecht weer) dan haalt bijvoorbeeld TNT 24H die beloofde dag niet.
    Uiteraard bent u teleurgesteld, dat houdt niet in dat u als klant moet afreageren op ons. U dient verhaal te halen bij de vervoerder. Ons bedrijf is verantwoordelijk vanaf de bestelling tot aan uw voordeur, maar wij hebben niets te zeggen over hoe vervoerders omgaan met hun service.
    Hopelijk begrijpt u nu dat wij ons weldegelijk aan de planning hebben gehouden, maar dat u niet goed heeft gelezen.

• Soulis

Communicatie en service

• Ilse
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Goede service, fijn contact via de app.

Beste klant,
    Bedankt voor je beoordeling!
    Wat een geschiedenis was dat: mooie TV kapot ontvangen tijdens transport, direct een 2e TV opgestuurd: wéér defect ontvangen (pfff). 3e keer dezelfde opsturen lukte niet want die was uitverkocht. Toen maar met jouw goedkeuring een duurdere opgestuurd via een andere (duurdere) vervoerder (alles maar gelijk op onze kosten): die was perfect aangekomen.
    Ben blij jullie te kunnen helpen. Is toch een teleurstelling als een nieuwe TV beschadigd aankomt (barsten in beeldscherm).
    R. Schenkhuizen

• Mark
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Na een probleem met mijn bestelling is dit super opgelost met super service!!

Hallo beste klant,
    Vandaag zondag ontving ik van onze logistieke afdeling een notitie dat uw bestelling van die mooie gaming laptop per abuis gisteren was geannuleerd. Het bleek een synchronisatie hik te zijn geweest, vanwege de enorme hoeveelheid bestellingen op een heel kort tijdsbestek werd uw bestelling weliswaar correct geregistreerd, maar eenmaal aangekomen in ons geautomatiseerde verwerkingssysteem gaf de software "uit voorraad" aan. Een van mijn collega's was heel snel met het terugboeken van uw aankoopbetaling, maar wat ze niet gezien had en ook op dat moment niet kon zien was dat de voorraad inmiddels weer was aangezuiverd.
    Kortom deze ochtend zag ik die notitie en voor gamers weet ik dat dit een enorme teleurstelling moet zijn geweest, vooral gezien de superscherpe prijzen die wij nu eenmaal hanteren bij 95% van ons assortiment. En gelukkig had ik al gauw contact met u via Whatsapp en kon ik met de boekhoudster alles weer recht trekken. Kostte wel een half uurtje, maar daarna was de bestelling weer op de rit gezet.
    Veel plezier straks met uw aankoop, ik heb het gezien, het is een super gaming computer!

• Annemie Beeris
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Na veel problemen opgelost gellukkig dank zij Reinier

Dag mevrouw Beeris,
    Wat hebben wij meegemaakt samen he?
    Twee keer hetzelfde mooie horloge besteld op dezelfde dag, terwijl dat helemaal de bedoeling niet was! Door onze volledige automatisering en de hoeveelheid dagelijkse bestellingen hadden wij dit natuurlijk helemaal niet in de gaten. Maar u wel! U wilde annuleren, maar helaas was het spul al onderweg (soms zijn wij verrassend snel).Ik zei u nog: weiger een van de twee bestellingen bij ontvangst, maar die kans kreeg u niet... De post dumpte plompverloren de pakketjes op de stoep, terwijl u er niet was. 1 pakketje zelf maar naar ons geretourneerd via het speciale PostNL retour etiket. Maar toen moest er worden terug betaald. Dat liep niet lekker omdat de ene bestelling was betaald met Klarna Betaal Later en de ander via After Pay. Wij kwamen er door de drukte niet uit wat bij wat hoorde en u snapte er ook niet veel van. Uiteindelijk heb ik het van mijn collega's overgenomen en samen met u werd de puzzel opgelost! Ik ben blij dat u na dit doolhof toch erg tevreden bent over hoe wij u hebben mogen helpen.
    U bent een klant zoals wij dat graag iedere dag zien!
    Bedankt voor uw review mevrouw Beeris.
    manager Look & Buy Europe Webshops

• Karel van Hoorn
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

De prijs van het product dat ik wilden bestellen was zeer aantrekkelijk

• Helena
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Het pakje was verzonden maar niet toegekomen. het is bij de belgische post blijkbaar verkeerd geleverd. Snel hebben we beiden mekaars eerlijkheid erkend, en heeft deze verkoper een tweede zending gedaan, met voor hem dus extra kosten. Dit maal zijn de goederen aangekomen.

Beste klant,
    Wij zijn blij dat wij u goed hebben kunnen helpen.
    Veel plezier met uw aankoop.

• Jan Sijbesma
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Ik denk ik waag het er eens op, super goedkoop. Bij de bestelling staat er bij; binnen max 1 dag bestelling verwerkt. En verzenden binnen 2/3 dagen. Dus ik denk probeer het eens ze hebben toch afterpay. Bij bestelling krijg je een stuk of 5 mails wat eigenlijk allemaal hetzelfde is. Nou na 3 dagen nog steeds de status in behandeling. Ik denk dit gaat niet goed komen, ik annuleer de bestelling dit duurt mij allemaal veel te lang. Dus ik een mail sturen. Om te annuleren, de bestelling is toch nog in behandeling zou je zeggen.

De reactie:
    Beste klant,
    Wij nodigen u uit deze link te volgen en te lezen waar uw bestelling zich kan bevinden:
    ...stond een link...
    Op de webshop staat inderdaad dat wij 2 (werkdagen) max. nodig hebben om bestellingen verzendklaar te maken. Feitelijk zijn wij 1 dag te laat nu en ik heb mijn collega's van Logistiek gevraagd mij duidelijkheid te verschaffen. Dat hoor ik binnen 2 werkdagen (waarschijnlijk is uw bestelling dan al de deur uit bij ons).
    GLS heeft er vervolgens 2-3 dagen voor nodig om de zending bij u af te leveren. Ik houd u op de hoogte zodra ik nieuwds heb van mijn collega's.

Fijne dag.

En zo gaan er nog een aantal mails heen en weer met mij en dit bedrijf. Ja ik denk dan, bel even op naar Spanje om te annuleren maar nee hoor, het zit al in de verwerkingsmolen Ik zal het pakket weigeren aan de deur, het bedrijf is in gebreke. En daarmee is de overeenkomst dan ook beëindigd.

Beste klant,
    Wij werken met een volledig geautomatiseerd logistieke systeem. Met ca 3.500 bestellingen per dag kan dat ook niet anders.
    Uw bestelling zit in de molen en direct annuleren kan enkel binnen 15 minuten na bestelling, wanneer de bestelling nog niet in de verwerkingsmolen is terecht gekomen. Het enige wat u kan doen is de aflevering weigeren.
    Leest u ook hoe een en ander in zijn werk gaat:
    ... stond een linkje ...
    Wat uw opmerking aangaat 'afspraak is afspraak', daar heeft u gelijk in. Bij bestellingen via het internet zit er altijd een rek en voorbehoud aan vast. De vele externe factoren maken, dat afspraken (zoals u dat noemt) nooit 100% gegarandeerd stipt kunnen worden nagekomen.
    Altijd is er een voorbehoud, leest u de informatie op de volgende pagina eens.
    ...stond een link...
    Als besteller conformeer je je aan hetgeen door ons wordt verklaard.
    Anders moet je niet bestellen.

Klantendienst

Het gaat er allemaal heel vriendelijk aan toe dus. NOT

Met de slogan :-) De tevredenheid van onze klanten is en blijft ons belangrijkste doel! IK BEN DUS NIET TEVREDEN, DOE ER DAN WAT AAN.

Nog een citaat:
    Indien u NIET akkoord bent met deze voorwaarden, dan dient u deze websites NIET te gebruiken.

En dat zal ik dan ook zeker niet meer doen.
    Ik heb afterpay inmiddels op de hoogte gesteld.

Ik heb dus een geschil ingediend op deze website van winkelkeur. Zonder mij ook maar op de hoogte te stellen, hebben ze blijkbaar het advies gegeven aan LookandBuy om 1x verzendkosten in rekening te brengen. En 1 x onderzoekskosten van een half uur. a 45 euro per uur. Het zal wel aan mij liggen maar als je als bedrijf niet aan je eigen afspraken houd. En de klant het pakket weigert hoe kan je dan nog verzendkosten rekenen. Vervolgens geeft LookandBuy aan 2x verzendkosten in rekening te brengen van 2x 10,80 en dat is nu dus ook gebeurd. En daarbij de zin dat het ze echt niet om het geld gaat maar dat ze zich graag aan de wet houden.

Beste klanten,
    De geweigerde zending is inmiddels in ons centrale magazijn ontvangen.
    Normaal gesproken moeten wij wachten met terugbetaling van de aankoopsom totdat de ontvangen zending is gecontroleerd op volledigheid en eventuele schade.
    Dat hebben wij in dit geval niet gedaan, wij hebben de aankoopsom onder aftrek van verzendkosten direct terug betaald.
    R. Schenkhuizen
    manager Aftersales

• Titia ten Bosch
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Om de vriendelijke service.

Beste klant,
    Bedankt voor de beoordeling.
    Wij doen altijd ons uiterste beste klanten zo goed mogelijk te helpen.
    Vooral in heel drukke tijden willen transportdiensten (die de kopers overigens zelf mogen uitkiezen) nog weleens te laat zijn. Uiteraard kunnen wij daar weinig aan veranderen en met name de goedkope diensten zijn niet heel erg nauwkeurig in drukke tijden.
    Met vriendleijke groet,

• Aart
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

scherpe prijs en goede service

Beste klant,
    Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen. Wij doen voortdurend onze uiterste best het klanten naar de zin te maken. In de december maand is dat best wel een uitdaging, onze logistiek verwerkt meer dan 3.500 bestellingen per dag naar Duitsland, Engeland, Norwegen, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk en natuurlijk België en Nederland. Helaas hebben wij zelf een vertraging van 3 tot 5 dagen, maar de postdiensten kunnen er helaas ook wat van...
    Reinier Schenkhuizen
    Aftersales afdeling

• Julia
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Antwoorden op mails en track and trace code meteen mee zenden

Beste klant,
    Jammer dat u een Spaanse versie van Cluedo heeft ontvangen.
    Ik snap dat u niet tevreden bent, maar u heeft toch zelf de bestelling geplaatst. Inmiddels heeft u het pakket geretourneerd en hebben wij u het aankoopbedrag (uiteraard) terugbetaald.

• Kamla Bisram
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Klantvriendelijkheid en medewerking. Postnl was traag, maar Reinier was niet te beroerd om mee te zoeken naar t pakketje

Antwoord van Look & Buy - Europe - Webshops

Hallo Kamla, bedankt voor je reactie. Het was een genoegen je te helpen met jouw bestelling. Mvg, Reinier

• Luc Claes
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Door te antwoorden op de mails van je klanten, ik heb 2 keer een mail gestuurd in verband met een beschadigde zending en krijg gewoon geen antwoord.

Beste klant,
    U heeft volkomen gelijk, maar... uw bericht is bij ons in de Spam map terecht gekomen. Omdat dit heel zelden gebeurt, en (ook) wij ontiegelijk veel reclame binnen krijgen in de spam map, kijken wij daar eigenlijk maar niet in. Die tijd besteden wij liever aan het helpen van onze klanten. Inmiddels hebben wij u een financiële compensatie aangeboden voor het ongemak. (nog) geen antwoord op mogen ontvangen (ook niet in onze spam map).
    Klantenservice Look & Buy Europe

• Victor

Geen idee

U bent te bescheiden...
    Wij zijn er inmiddels achter wat u gekocht heeft.
    Veel plezier met uw aankoop en dank voor uw reactie!
    Klantendienst Look & Buy Europe

• walter russe

vlotte afhandeling en levering

• Frank
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Gemakkelijk en snel bestellen. Veilig betalen

• Charles Jansen
    Review voor Look & Buy - Europe - Webshops

Omdat ik zeer tevreden ben met de afhandeling van de bestelling.