Looki Life

Looki Life

Wij maken jouw leven slim en makkelijk! Al onze producten hebben een doel: het bieden van optimaal comfort en veiligheid. Met onze smart home security producten verzeker je jezelf van een veilige thuissituatie. Allemaal vanuit een app, altijd toegankelijk, waar je ook bent. Onze appliances maken je leven gemakkelijker. Bekend van bol.com en Amazon. Al meer dan 10.000 gezinnen gingen je voor, ben jij de volgende?
9,0
Filter 178 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 177 met beschrijving

• Marion van Waardenburg
    Geverifieerde klant van Looki Life

Slechte service wacht al weken op een SD kaart en daar voor heb ik weken moeten wachten op die deurbel

• T.

Antwoord van Looki Life

Hi T, bedankt voor je leuke review!

• Hoe beoordeel je Looki Life?

• y jacobs
    Geverifieerde klant van Looki Life

ik kreeg bevestiging van de bestelling op 20 maart. Sindsdien niets meer vernomen. Het is nu 25 maart.

Antwoord van Looki Life

Goedenavond Y Jacobs, Bedankt om de tijd te nemen om een review te schrijven. Onze oprechte excuses voor de vertragingen. Door interne veranderingen hebben we jammer genoeg wat vertraging opgelopen met het klaarmaken en verzenden van de pakketten, onze excuses hiervoor. Als alles goed is heb je de track and trace code ontvangen vandaag. Nogmaals onze excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groeten, LookiLife

• Michel Hoogland
    Geverifieerde klant van Looki Life

Bestelling duurde iets langer door drukte dat werd me netjes en snel verteld dus daar geen klachten over …

Wel miste ik pootjes van het product en geen gebruiksaanwijzing , hier over gemaild maar daar wacht ik nog op reactie …

Vind het niet netjes zo een product te ontvangen

• Rob Bakker
    Geverifieerde klant van Looki Life

Belofte van levering 1 werkdag niet gehaald, werd 1 week, verder correct geleverd.

Antwoord van Looki Life

Goedemiddag Rob, Bedankt voor je review. Onze excuses dat we de leverbelofte niet hebben kunnen waarmaken. We doen er alles aan om onze interne processen op punt te zetten. Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groeten LookiLife.

• Geert Gryspeerdt
    Geverifieerde klant van Looki Life

Er was alleen de bel en de rest was er niet bij dus konden we niets horen in huis en was er geen handleiding bij

Antwoord van Looki Life

Goedemorgen Geert, Via mijn collega's heb ik vernomen dat er iets was misgelopen met je pakket namelijk het ontbreken van de chime. Zoals beloofd wordt deze zo snel mogelijk nageleverd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, LookiLife

• sofie verleysen
    Geverifieerde klant van Looki Life

Product werkte niet en er zat een briefje bij met de reden waarom het niet werkte

Antwoord van Looki Life

Hi Sofie, Nogmaals onze excuses voor het voorval. Zoals mijn collega via mail al gemeld had hebben we het product niet meer op voorraad waardoor we geen nieuw product meer kunnen leveren. Je krijgt uiteraard een volledige refund van je bestelling. Met vriendelijke groeten, LookiLife

• Custom Offroad

Snelle levering, mooie producten

Hi Custom Offroad, Bedankt voor je leuke review! :D

• Benny Arkes
    Geverifieerde klant van Looki Life

Hallo ik heb ook al 2 camera,s van jullie en bevalt goed,nu krijg ik de deurbel is de doos geopend ,zitten dubbele bevestegings spullen en ik kan de deurbel niet activeren omdat waarschijnlijk een ander hem heeft geregistreerd,ik hoop dat jullie dit oplossen,tel 06-46886636/e-mail arkes@schildersdeco.nl mvg Benny

Antwoord van Looki Life

Hi Benny, Ik heb je zonet een mailtje gestuurd om het probleem met je deurbel op te lossen. Met vriendelijke groeten, LookiLife

• Lo
    Geverifieerde klant van Looki Life

product bevalt goed, alleen miste ik een label waar op staat waar de elektrische deken van gemaakt is.

• Ton
    Review voor Looki Life

App meld ineens dat er een bug inzit en doet het niet meer. Bugrapport meerdere malen verstuurd enkele malen email gestuurd maar geen reaktie dus zeer teleurstellend. Alweer een bedrijf waar aftersale geen plaats heeft en alleen verkoop telt, waar je als koning behandeld wordt tot je op de betalen knop drukt.

Antwoord van Looki Life

Hi Ton, Bedankt om de tijd te nemen om een review te plaatsen. Jammer genoeg is het geen positieve review en dat zien we natuurlijk niet graag. Kan je even contact opnemen met de collega's van de klantendienst, zij helpen je met plezier verder. Je kan hun bereiken via mail, chat, Instagram of Facebook. Met vriendelijke groeten, LookiLife

• Bas van Embden

Top Zuigrobot..✨

• Karel Lauwerys
    Geverifieerde klant van Looki Life

Prijs ok, verzending ok, producten prima maar de handleiding was niet helemaal comform met de praktijk en mocht wel wat meer uitgebreid zijn. Ook de app is niet zo eenvoudig in te stellen, veel verborgen instellingen en ook bij de deurcamera krijg je niet altijd een melding, of een vreemde melding wanneer er gebeld wordt. Ook is de auditieve melding aan de deurcamera bij niet tijdig opnemen is in het Chinees-engels, verwarrend en niet uischakelbaar.

• Ronald
    Review voor Looki Life

De app werkt niet. Krijg melding dat er een bug inzit.

Antwoord van Looki Life

Goedenavond Roland, Bedankt om de tijd te nemen om een review te plaatsen. Wat jammer dat het maar 1 ster is, graag helpen we jou zo snel mogelijk verder om de problemen met je app op te lossen. Kan je even een contact opnemen met de collega's van de klantendienst, zij helpen je met plezier verder. Je kan contact opnemen via mail, chat, Facebook of instagram. Met vriendelijke groeten LookiLife.

• App werkt niet zegt dat er een fout opgetreden is ik hoop dat jullie het snel oplossen anders gaat a

LookLifeapp

Antwoord van Looki Life

Goedemiddag, wat vervelend dat je problemen ondervindt met de app. Kan je even contact opnemen met mijn collega's van de klantendienst, dit kan via mail, chat, instagram of facebook. Zij helpen je met plezier verder. Met vriendelijke groet, LookiLife

• Moniek
    Geverifieerde klant van Looki Life

Goede kwaliteit en snelle levering

• M Benthem
    Geverifieerde klant van Looki Life

Onduidelijke beschrijving in de app zelf, retourgestuurd

Antwoord van Looki Life

Hallo M. Benthem, Bedankt om de tijd te nemen voor een review te plaatsen. Jammer van de slechte score, dit willen we graag rechtzetten want dat horen we uiteraard niet graag. Kan je contact opnemen met onze klantendienst via mail, chat, instagram of facebook? Dan helpen mijn collega's je graag verder. Mvg LookiLife

• Mevr Van Tol

Met een

Goedenavond Mevr Van Tol,

Bedankt voor je review, wat jammer dat het maar 1 ster is. Kan je contact opnemen met mijn collega's van de klantenservice zij helpen je met plezier verder via e-mail, facebook en instagram.

Met vriendelijke groeten,
    Lookilife

• Ronald Weide
    Geverifieerde klant van Looki Life

Prima deurbel, makkelijk installeren. Voordelige prijs. Snelle levering.

• Hanneke Brand
    Geverifieerde klant van Looki Life

Goede service, snel geleverd. Was code vergeten, maar werd keurig verholpen. Top