Loopband Specialist

Loopband Specialist

Wij zijn een webwinkel gericht op de verkoop van loopbanden. We bieden loopbanden aan in alle segmenten: van loopbanden voor thuisgebruik tot volledig professionele loopbanden voor gezondheidspraktijken, sportscholen en commerciële (sport)organisaties.
  • Elisabeth
    Review voor Loopband Specialist

Goede service en duidelijke communicatie.
    Ik ben zeer tevreden over mijn Evolve HT 350
    Loopband

• Suus
    Review voor Loopband Specialist

Het is dat ik geen 10 sterren kan geven.. Anders had ik dat meteen gedaan! Want mijn ervaringen met Loopband Specialist, zijn echt TOP!!!!!!!!!! Werd echt alle tijd voor me genomen, ze dachten echt heel goed met me mee (naar welke loopband voor mijn specifieke wensen, het allerbeste bij mij zou passen) Ja, ze doen bij dit bedrijf echt dat stapje extra! In het persoonlijke contact, wat echt heel betrokken is. En ook echt echt voelt, zeg maar! (dus totaal geen verkooppraatjes) Maar dus ook echt in het op zoek gaan naar hetgeen wat het beste bij in dit geval mij paste. Kan dit bedrijf iedereen dan ook van harte aanraden! Alles bij Loopband Specialist (het contact, de producten, de service) is echt 10 sterren!!!!!!!!!!

• Hoe beoordeel je Loopband Specialist?

• G. Verlies
    Review voor Loopband Specialist

Aangenaam contact met mr Kerremans die actief meezocht naar een oplossing voor mijn probleem. Ik kan alleen maar positief zijn!

• H Verhaaf

Bij Loopband Specialist.nl / mijnsporttoestel.nl

Een degelijke Fitness HT-350-TFT loopband gekocht, het contact met de eigenaar Rik was zeer goed en erg vriendelijk.

Een groot compliment voor de monteur deze was zeer vriendelijk en nam alle tijd om de loopband te monteren en uit te leggen.

De bezorgers bedankt voor jullie inspanning ruim 100kg is toch een heel gewicht.

Bij Loopband Specialist.nl / mijnsporttoestel.nl ben je voor je training apparaten aan het goede adres, tegen een redelijke prijs en goede garantie voorwaarden en waar de klant nog als mens word gezien en geen nummer.

• Robbert
    Review voor Loopband Specialist

Zeer goed geholpen bij het uitzoeken van een loopband die aan mijn vereisten voldeed. Aangezien ik 2 linkerhanden heb was montage aan huis perfect!