Looyz
Bij Looyz ben je aan het goede adres voor het scoren van nieuwe items voor je garderobe, leuke cadeautjes, woonaccessoires en sieraden. Wij (moeder en dochter) creëren graag een winkel voor iedereen. Een plek waar je verschillende rondjes kan lopen en toch iedere keer weer iets nieuws ziet. Een creatieve hotspot in hartje Halsteren!
  • Iris van der Welle
    Geverifieerde klant van Looyz

Superleuk ingepakt en snel verstuurd

• JP Deijs
    Geverifieerde klant van Looyz

Bestelling goed en snel verlopen!!

• Hoe beoordeel je Looyz?

• Jss

Broek was snel geleverd!

• Marianne
    Geverifieerde klant van Looyz

Goede communicatie, super laarzen!

• Noor Brinkman
    Geverifieerde klant van Looyz

Super blij en goede communicatie super blij mee!!

• Lucinda Jochems-Clarijs
    Geverifieerde klant van Looyz

Snelle service, mooie kwaliteit kleding en divers aanbod!

• Petri
    Review voor Looyz

De meiden van Looyz hebben altijd weer een leuk assortiment, voor elk seizoen wel iets! Ik kom er graag om mijn kledingkast weer aan te vullen, maar ook als ik weer eens een cadeautje nodig heb! Kom ik er even niet aan uit, dan helpen de dames mij met meedenken en advies! Een tevreden klant! Ik raad iedereen aan om zeker eens een kijkje te nemen, fashion en gifts waar je blij van wordt 😇😇😇😇

• Miranda delhez
    Review voor Looyz

Een super leuke winkel met mooie fashion merken en snuisterijen voor het huis . Ook kan je er terecht voor mooie sieraden en tassen. Een compleet concept dus . Vriendelijk en behulpzaam , meedenkend personeel.

• Miranda van Isselt
    Review voor Looyz

Heerlijke winkel in hartje halsteren! Prachtige kleding, goede kwaliteit, advies en verrassend veel leuke hebbedingetjes voor jezelf of om kado te geven. Ik zeg Top!!!

• Mir
    Review voor Looyz

Mooie merken, gezellige winkel waar ik altijd kan slagen!

• Yana Smeets
    Review voor Looyz

Super gave winkel, met hele leuke items. De winkel is ook erg mooi aangekleed en er werkt goed personeel die je goed kan adviseren over dergelijke producten/kledingstukken. Favoriete winkel!!

• Rachel Bruijnseels
    Review voor Looyz

Ontzettend leuke winkel met voor ieder wat wils. Mooie kleding, maar ook heel veel leuke lifestyleproducten. Je wordt in deze winkel goed geholpen!

• Maribel
    Review voor Looyz

Vriendelijk personeel/ eigenaresses en altijd behulpzaam. Mooie concept en de kwaliteit zeker om te aanraden.

• Guus
    Review voor Looyz

Mooie conceptstore, snelle service en hele leuke cadeaus (ook voor de man en voor in huis)

• Yosie
    Review voor Looyz

Vriendelijk personeel, snelle levering en een leuk persoonlijk kaartje bij je bestelling!