LouLouLight
exclusieve handgemaakte verlichting
eigen ontwerp en productie in Nederland
Verlichting, Lampenkappen, Vintage lampvoeten
De zekerheden van https://www.louloulight.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn opgegroeid tussen de lampen. Wij houden van mooie materialen en strakke ontwerpen.

Wij maken en ontwerpen alles zelf en halen onze materialen en onderdelen zo veel mogelijk uit Nederland en anders zo dichtbij mogelijk.

Wij maken al jaren verlichting voor retail en binnenhuisarchitecten, maar in 2018 hebben wij besloten om als LouLouLight onze eigen visie op verlichting en stijl online te zetten.

Wij inspireren jou om je woon- of werkomgeving net dat beetje meer glans en beleving te geven met onze unieke producten.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020