Loukadesign

Loukadesign

Loukadesign is een kleurrijke kwaliteitswebshop met unieke handgemaakte babyartikelen van ons eigen merk Louka en speciaal geselecteerde praktische artikelen van andere merken. De artikelen zijn veelal origineel als kraamcadeau en kunnen worden gepersonaliseerd. Productie van Louka-artikelen vindt plaats in ons eigen atelier.
9,7
Filter 852 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 826 met beschrijving

• Anita Leenders
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Goed snel en netjes geleverd

• Sharona
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Fantastisch! Het artikel dat ik wilde werd speciaal voor mij gemaakt en zeer snel gepost!
    Bedankt!!

• Hoe beoordeel je Loukadesign?

• jennefer Ijzerman
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Altijd super mooi en heel snel verzonden. Ben er heel blij mee.

• Sylvia Scheepers
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Een persoonlijk speenkoord is altijd leuk als kraamcadeautje. Snel geleverd en helemaal naar eigen wens samen kunnen stellen.

• Sietske

Helemaal super!
    De doekjes die ik graag wou waren uitverkocht en kwamen niet weer terug er bleek nog een stukje stof te zijn en heb toch nog de doekjes kunnen kopen! :)

• bianca engelage

goede sevive

• Jantine van Roekel

Super snel geleverd

• Lianne van Vuuren
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Goede kwaliteit en super leuk gepersonaliseerd cadeau. Snelle levering. Bruikbaar cadeau en leuke "keepsake".

• Deniece Evens
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Uitgebreid assortiment en snelle levering! Nu al 2 x een speenkoord besteld en dit is in ieder geval mijn nieuwe vaste adresje voor een kraamcadeau! Helemaal happy!

• Rianne
    Geverifieerde klant van Loukadesign

de bijtring met oren,waarop de naam netjes geborduurd was.Viel erg groot uit voor een kleintje te zwaar om goed vast te houden.

• Henriette de Jong

Al jaren koop ik de mooiste kraamcadeautjes hij Louka Design 💕

• Pauline Kriauciaunas
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Geweldige service ! Heel snel de spullen in huis! De favoriete speendoekjes van mijn zoontje ❤️

• Visser-Hoekstra
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Telefonisch contact gehad na het plaatsen van de bestelling. Zeer goede service en snelle levering.

• Marianne
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Fijne knuffels voor baby’s. Snel geleverd. Jammer dat ik 10 cent onder de gratis verzenden norm bleef met 2 knuffels, waardoor de prijs door de verzendkosten( brievenbuspakje) een stuk hoger werd

• Emily
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Heel mooie en originele speenkoord, krijg veel complimenten. Ook nog super snel geleverd!

• Claudia
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Mooi product en snelle levering.

• Linda Demmers

Mooi speenkoord. Wel wat prijzig incl. Verzendkosten

• Ruscha Wijdeveld, directeur OBS de Erasmus
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Snelle levering en prachtige produkten, makkelijk en prettig contact!

• Lisette Lefeber
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Prachtig gepersonaliseerd baby mutsje besteld voor onze jongste. Snelle levering, goede prijs/kwaliteitsverhouding en nette verkoopster. Kortom: top!

• Debbie
    Geverifieerde klant van Loukadesign

Persoonlijke service, denkt met je mee, snelle levering en een resultaat waar wij helemaal blij mee zijn!