Loungesetland
Loungesetland - dé tuinmeubelwinkel waar je terecht kan voor loungesets, tuinsets, tuintafels, tuinstoelen, tuinbanken, tuinverwarming, afdekhoezen en parasols, kortom hetgeen wat jij nodig hebt op jouw terras.
9,5

• Marie-annette Obbens
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Nog geen idee?! Bestelling zou vlgs website afgelopen vrijdag geleverd worden. Dus ik wacht nog maar even af

• Leen Krebbers

Krurig afgeleverd. Mooie bank! Zeer stevig

• Hoe beoordeel je Loungesetland?

• Burcak Kiyak

Nette communica

• Familie Boudewijn
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Snelle levering. Prijs kwaliteit is goed

• Familie De Jong
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Snelle levering, goede service!!

• Familie Van Der Bom
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Snelle levering en uitstekende service!

• Anneke Scherpenberg
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Bij loungesetland een loungeset, tafel met 6 stoelen en een tuinbankje gekocht en daar zijn we meer dan tevreden over.
    De levering was door een foutje in hun communicatie wel een week later dan afgesproken.

• Michael Janse

Goede website, vriendelijk contact en snel geleverd. TOP SERVICE

• Robin
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Ze waren ons vergeten, na een reactie van mij kwamen ze op de lijn en hebben het product 4 dagen daarna geleverd.

Antwoord van Loungesetland

Beste Robin,

Hartelijk bedankt voor je onderstaande review. Naar aanleiding van je bericht heb ik hier nog even intern gekeken hoe het was verlopen met je bestelling en ik zag dat de leverdatum een weekje verder stond in ons systeem dan de leverdatum die je wilde. Dus we waren je zeker niet vergeten, maar de geselecteerde levertijd stond helaas een weekje later dan jullie verwachtten.

Onze excuses hiervoor. We wensen je nog veel plezier met jullie prachtige loungeset.

Daan Huijser - Loungesetland

• M*
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Er stond de volgende dag bezorgd , ik kreeg pas na een paar dagen een bevestiging dat deze verstuurd was waardoor het niet gelegen kwam en de hoes niet optijd binnenkwam.

Antwoord van Loungesetland

Beste Mevrouw M,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet op tijd is aangekomen en dat dit ongemak heeft veroorzaakt. Dit is zeker niet de ervaring die we voor onze klanten willen creëren.

We begrijpen hoe frustrerend het kan zijn wanneer een bestelling niet volgens planning verloopt. We onderzoeken momenteel wat er mis is gegaan bij het verzendproces om te voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurt.

Maar nogmaals onze onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld en begrip.

Daan Huijser - Loungesetland

• Familie Mast
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Komen afspraken goed na en geven goede service

• Familie Rodrigues
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Mooie showroom. Niet overdreven volgepropt maar gevuld met de juiste loungesets. Goeie service en alles snel geregeld. Maandag halen, dinsdag zitten. Goud!

• Rik DEBU
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Prima levering. Goede communicatie.

• Luke
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Dag A besteld, dag B in de tuin !

• Priem
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Mooie set gekocht, goede service, snel geleverd

• Daniel Schepel
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Super service. Afspraak om te bezorgen makkelijk verzetten naar wanneer wij konden en de tafel is netjes voor ons in elkaar gezet.

• Norbert Kout
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Persoonlijk contact met goede service! Afleverdatum in overleg bepaald, manco snel nageleverd! Erg tevreden met deze service.

• Najib Abdalla
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Beste prijzen en beste service!

• Geronimo
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Vriendelijk te woord gestaan en geleverd zoals het hoort.

• Mark Schoonderwoerd
    Geverifieerde klant van Loungesetland

Goede communicatie en snelle levering