Lovable Things
Lovable Things is dé exclusieve sieraden winkel in Arnhem Centrum voor de ageless vrouw met smaak, die zich wil onderscheiden, gevoel heeft voor stijl en oog voor kwaliteit.

Wij zijn officieel dealer van de mooie sieraden merken UNOde50, ANIA HAIE, MIAB, SILK, LILLY, KAPTON & SON, KARMA, BY NOUCK, GATZ, ZAG, DANSK, MARTHJE, BLINCKSTAR, SARI. De sieraden van deze merken onderscheiden zich door hun hoogwaardige kwaliteit, aparte vormgeving en zijn daarom ideaal voor iedereen die op zoek is naar iets origineels en persoonlijks. En zijn ook nog eens heel betaalbaar.

Naast sieraden verkopen wij ook horloges, tassen & accessoires. Voor vrouwen die net even wat anders willen. Nieuwsgierig? Bekijk onze webshop www.lovablethings.nl of kom gezellig langs in onze sieraden winkel voor persoonlijk advies, Bakkerstraat 67, Arnhem Centrum.

• Johan van der Rijt

goed snel betrouwbaar

• Babs van der Meer

Geweldige service

• Hoe beoordeel je Lovable Things?

• Chantal Peeters
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Altijd goede communicatie over bestellingen. Verpakking is prachtig!

• Nancy
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Zeer betrouwbaar. Snelle levering, goed verpakt en het is iedere keer weer verpakt als een echt cadeautje. Koop hier al jaren en ben nog nooit teleurgesteld. Toppers.

• Jet Elling
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Goede service.. Toen ik een x iets moest ruilen geen probleem.. Retourneren geen probleem had snel een maatje kleiner qua ring.. Meteen reactie als je mailt.. Super online shop en betrouwbaar.. Al meerdere malen wat besteld..

• Shirley van Burink
    Geverifieerde klant van Lovable Things

goede service en mooi ingepakt

• Danielle de Wolff
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Mooie spullen, goede service en snelle levering, mooi ingepakt.

• Brigitte Schepers

Prima service

• Jannie
    Review voor Lovable Things

Door eigen toedoen mijn armband kapot gemaakt. In overleg terug gestuurd en deze hebben ze kosteloos weer gemaakt. Super service!!!!

• Mariella de vries