Lovable Things
Lovable Things is dé exclusieve sieraden winkel in Arnhem Centrum voor de ageless vrouw met smaak, die zich wil onderscheiden, gevoel heeft voor stijl en oog voor kwaliteit.

Wij zijn officieel dealer van de mooie sieraden merken UNOde50, ANIA HAIE, MIAB, SILK, LILLY, KAPTON & SON, KARMA, BY NOUCK, GATZ, ZAG, DANSK, MARTHJE, BLINCKSTAR, SARI. De sieraden van deze merken onderscheiden zich door hun hoogwaardige kwaliteit, aparte vormgeving en zijn daarom ideaal voor iedereen die op zoek is naar iets origineels en persoonlijks. En zijn ook nog eens heel betaalbaar.

Naast sieraden verkopen wij ook horloges, tassen & accessoires. Voor vrouwen die net even wat anders willen. Nieuwsgierig? Bekijk onze webshop www.lovablethings.nl of kom gezellig langs in onze sieraden winkel voor persoonlijk advies, Bakkerstraat 67, Arnhem Centrum.

• huub janssen
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Goede kwaliteit, snelle service.

• Angelique Reuselaars
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Snelle levering, mooie kwaliteit sieraden en , leuk ingepakt :)

• Hoe beoordeel je Lovable Things?

• Wim van Ee
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Prachtige sieraden en perfecte service!

• Adrie van Santen
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Super snelle service en mooi ingepakt verstuurd.

• Tania Blokdijk-Dreijer
    Geverifieerde klant van Lovable Things

n ander n mooi cadeau geven is mooi, maar dat je zelf iets besteld en je compleet verrast wordt door de cadeauverpakking....is nog mooier.

• simone beks
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Snelle levering, zelfs naar Duitsland. Persoonlijke service is top. Ik belde met een verzoek van wijziging van de order en werd onmiddelijk geholpen.

• Jolanda Italiaander
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Snelle levering....en ontzettend mooi en goed ingepakt!!!! Alleen de verpakking was al een kado op zich

• Astrid Rougoor
    Geverifieerde klant van Lovable Things

Goede service, snelle verzending, mooie artikelen.

• Francesca Soen

Mooi product, snel verzonden