Love for Rain

Love for Rain

De specialist in hippe en trendy mode voor in de regen. Met zoveel leuke artikelen wordt een regenachtige dag bijna zonnig. Wij scoren op service, persoonlijke aandacht en onze focus op klanttevredenheid. Tevens voorzien wij u graag met passend advies en reageren snel op gestelde vragen.
8,7
Filter 3216 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3206 met beschrijving

• Elly Wilberts
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Supersnelle levering. Fijne jas overeenkomstig de afbeelding en een exacte maattabel.

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Love for Rain

De jas is fantastisch en de service heel vlot en vriendelijk. Van mijn tweede bestelling met nu de goede maat, had de jas een gat in de binnenvoering van de zak die ik zelf nog kon naaiem en er zat een rare kreukel in. Ik kreeg toen de retourkosten vergoed van het eerste pakket.

• Hoe beoordeel je Love for Rain?

• Anita feleciano dos reis
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Ik ben heel blij met mijn jas super

• Tineke van Alphen

Snelle levering, netjes verpakt

• viviane geenen

Mooie jas

• Maria De Jong
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Snelle service bij een goed bedrijf, mooie producten.

• Jeanne Meeus

Goede service!

• Gerry Bosman
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Snelle levering en de regenjas bevalt prima

• R. B.
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Ik wil graag mijn positieve ervaring delen met Love for Rain. Hoewel ik niet per se een enthousiaste liefhebber ben van regenkleding, ben ik erg tevreden over mijn ervaring met Love for Rain.

Love for Rain biedt een breed scala aan kwalitatief hoogwaardige regenkleding. De producten die ik heb besteld waren niet alleen van goede kwaliteit, maar ook functioneel en stijlvol.

Het bestelproces verliep soepel en efficiënt, en het team van Love for Rain reageerde snel en vriendelijk op al mijn vragen en verzoeken. De e-mailcommunicatie was niet alleen informatief, maar ook verfrissend grappig en leuk, wat mijn ervaring nog prettiger maakte.

Ik waardeer ook het ruilbeleid van Love for Rain. Ik heb gebruik gemaakt van deze mogelijkheid. Ik kan u bij deze geruststellen dat als dat nodig zou zijn, het ruilproces eenvoudig en probleemloos verloopt.

Kortom, ik kan Love for Rain van harte aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar kwalitatieve regenkleding en uitstekende klantenservice. Ik zal zeker overwegen om in de toekomst weer bij hen te bestellen.

• Debbie Rijkx

• Regina
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Prima service en snelle levering

• Coby
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Geweldige service! Vragen werden duidelijk en goed beantwoord. Jas is heel mooi. Goede kwaliteit.

• Conny Lanser
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Prima producten, snelle levering.

• Kirsten
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Mooie jas, snelle service.

• Ilse Dekker
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Fijne jas, valt groter uit dan dezelfde maat die ik vele jaren geleden kocht en nu versleten is.

• Mayke Van Hasselt
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Goeie service en vriendelijk aan de telefoon

• Frances
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Snel verzonden, blij met de jas!

• esther
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Goede en vriendelijke service. Vergissing werd onmiddellijk hersteld.

• Nathalie De Busschere
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Artikels niet zoals verwacht, een onvoldoende voor prijs kwaliteit

• Alette Wintermans
    Geverifieerde klant van Love for Rain

Prima service, snelle reactie en levering