LoveAndroid.nl

Lidmaatschap per 10-03-2015 ingetrokken

9,5

• Henri
    Review voor LoveAndroid.nl

Algemeen: niet anders dan andere bedrijven op internet, pure basis info en verder niet.
    Levertijd: geen bijzonderheden; ongeveer twee tot drie dagen.

Prijs kwaliteit: ze bieden artikelen aan voor scherpe prijzen echter de prijs kwaliteit valt tegen. Wanneer een bv een tablet koopt van bijna 250 euro dan mag je verwachten dat dit geen instapmodellen zijn en er geen problemen hebben . Helaas was dit wel het geval en dan ga je ontdekken dat ze bij loveandroid niet goed weten hoe ze met klanten moeten gaan met een defect apparaat. Communicatie verloopt uitermate slecht. Vanaf eind augustus 2014 zit ik al te wachten op mijn tablet welke nog steeds niet gemaakt is. twee keer heb ik mijn tablet moeten retour zenden. na veel malingen vooral van mijn kant naar loveandroid toe kreeg ik heel enkel een bericht dat de tablet opgestuurd zou zijn naar China voor reparatie dit zou maximaal 10 weken duren. inmiddels zitten we al op 3 maanden en nog steeds geen tablet terug. Als ik dit geweten had dan zou ik nooit een tablet hier gekocht hebben. Ze laten laten je als klant in de kou staan en komen je niet tegemoet met evt andere voorstellen onder het mom van service. erg slecht.. Ook slecht dat het bedrijf niet telefonisch bereikbaar is. Kortom het is een bedrijf wat snel geld wil verdienen en zodra er iets, bv met garantie,en er meer van ze wordt verwacht,is het bedrijf niet "thuis". ik kan dan ook niet begrijpen hoe zo'n bedrijf zo goed staat aangeschreven op deze site.

• Pieter de Ruiter
    Review voor LoveAndroid.nl

Prima service en de Cube Talk 9X is een echte aanrader!

• Jeroen
    Review voor LoveAndroid.nl

Mijn dochter heeft voor een Cube U30GT gespaard. Ze was helemaal blij met haar zelfgekochte tablet.

Na 1 jaar en 8 maanden is die tablet gaan smelten tijdens het opladen. Tablet kapot, hoes ook gesmolten en laminaatvloer beschadigd. Gelukkig waren we thuis anders waren de gevolgen misschien niet meer te overzien. Tablet en oplader opgestuurd maar kon niet meer gemaakt worden. Van Loveandroid een refurbished U30GT opgestuurd gekregen ( zonder oplader) maar die had een defecte wifi antenne. Ding weer teruggestuurd en met 39 euro bijbetaling kon ik van Loveandroid een Cube U30GT2 refurbished krijgen.

De U30GT2 zag er mooi uit maar kwam al snel bedrogen uit. Wifi doet het alleen als ik naast de meterkast zit waar de router hangt. Verder als een meter of 4/5 van de router heeft dat ding geen bereik meer. Andere apparaten hebben zelfs op zolder nog bereik dus ligt niet aan onze router. Tijdens het opstarten van de tablet hoorde ik telkens een vreemd geluid, een soort tik. Loveandroid gemaild dat de wifi antenne benden peil is en nu na 10 dagen een reactie van ze gehad.

Apparaat retour sturen a 6,95 euro (zou dan de derde keer zijn). Inmiddels start de tablet helemaal niet meer op. Ben inmiddels 65,85 euro kwijt. 2 x verzenden a 6,95 een nieuwe oplader a 9 euro + 3,95 verzendkosten en 39 euro voor de Cube U30GT2. Ik wil niet elke keer voor de verzendkosten opdraaien omdat jullie defecte apparaten leveren!!!! Reactie dat ze de verzendkosten vergoeden.

Heb mijn bankrekeningnummer doorgegeven en nu alweer ruim 2 weken later nog steeds geen reactie gehad. Ben helemaal klaar met Loveandroid.nl en de tablets van het merk Cube!!!! Dan maar iets meer uitgeven en wel kwaliteit hebben.

Toen Adrian de zaak nog runde was de klant nog koning. Nu het is overgenomen door ES Internetservices is het gewoon zakken vullen.

• Marcel
    Review voor LoveAndroid.nl

Uiteindelijk mijn bestelling ontvangen na 3 weken. Communicatie. Het is tegenwoordig niet gebruikelijk dat je een week moet wachten alvorens er een antwoord/reactie komt op je email.

• Dirk van Iterson
    Review voor LoveAndroid.nl

Ik heb in Juli van dit jaar een Cube tablet type GT1 opgestuurd naar love android om het scherm tegen betaling van € 87,00 te repareren .Het zou 7 tot 8 weken duren .Eergisteren kreeg ik van "love android "een mail dat zij per abuis mij het type GT2 hadden opgestuurd met een nieuwere android versie .Daar het hun "fout ",noem het liever ongelukje was hoef ik niet bij te betalen .Wel vroeg "loveandroid "mij om hun te "liken "en dit berichtje te schrijven .Nou dat doe ik graag want zo'n service ,terwijl ik het tablet NIET bij hun had gekocht , vind je nog maar zelden .Dus bedankt voor de goede service en coulante afhandeling .Ik heb nog wat spullen nodig en zal die zeker bij hun bestellen !!

• Erik Bosscher
    Review voor LoveAndroid.nl

Na onvrede bij mij zelf over de vorige aankoop , na een nette mail dat ik mijn tablet wilde inruilen , een prima deal gesloten , kon mij nieuwe retour doen en kreeg tegen een heel redelijk bijbetaal bedrag de nieuwste Talk 9 x toegezonden , prima tablet , razend snel , prachtig beeld. Ben zeer tevreden met de deal ben nu 4 jaar klant heb twee tablets gekocht en wat accessoires , . Prima bedrijf , eerlijke handel zo als wij dat hier noemen

• Marianne
    Review voor LoveAndroid.nl

Ik heb 11-8-2014 een bestelling gedaan. Mijn geld is direct van der rekening gehaald. Op 22-8-2014 niets ontvangen. Enkele mails verzonden op verzoek te reageren. HIer is niet op gereageerd. Er is geen telefoonnummer beschikbaar om contact op te nemen. Ik heb alleen een bevestiging van mijn bestelling en een automatische mail dat er binnen 48 uur een reactie ontvang. Conclusie mijn ervaring is slecht en ik weet niet of ik mijn bestelling ontvang. Zonet of ik mijn geld terug krijg

• Alex
    Review voor LoveAndroid.nl

Snelle levering. Bij sturen mail altijd vakkundig en behulpzaam antwoord. Goede garantie. Na 6 maanden was een beschermhoes al kapot. Foto gestuurd met het defect. Zonder zeuren werd meteen een nieuwe beschermhoes geleverd. Klasse.

• Rudy Lakers
    Review voor LoveAndroid.nl

Al voor de 3e iets besteld bij deze site zowel tablets als telefoon. Goede producten en de klantenservice denkt met je mee! Ga zo door mannen!

• Luuk
    Review voor LoveAndroid.nl

Ik heb verder geen opmerkingen.

• Gianni
    Review voor LoveAndroid.nl

Stefan and his aftersales are simply perfect !!! Bravo....

• elly
    Review voor LoveAndroid.nl

Zit alweer 3mnd op mijn tablet te wachten die voor de 2de keer binnen anderhalf jaar ter reparatie naar China is gestuurd

• Ton Gelissen
    Review voor LoveAndroid.nl

Altijd stipte levering. Prima prijs. Helaas hebben ze niet direct gereageerd op een klacht. Maar wat is direct. Na 5 dagen toch met een prima reactie en oplossing gekomen Mijn excuses Stefan.
    Jullie zijn top en ik was ongeduldig

• Ruud Schellens
    Review voor LoveAndroid.nl

Goede communicatie en snelle levering. Product, Jiayu G5, ziet er goed uit en werkt naar behoren. het gebruik van 2 simkaarten is ideaal.

• chinagirly
    Review voor LoveAndroid.nl

Na wat onduidelijkheid over de prijs op de website is dit goed en met klantgerichtheid opgelost.
    Had tablet binnen 24 uur in huis, in Belgie. Misschien??? iets vaker de website controleren!

• Yael
    Review voor LoveAndroid.nl

Er word perfect meegedacht door het personeel en geholpen bij vragen.

• Stan
    Review voor LoveAndroid.nl

Fantastische service erg betrouwbaar en goede nazorg,
    gewoonweg een aanrader
    Doe zo verder Loveandroid

• Wim van der Klis
    Review voor LoveAndroid.nl

Na verschillende malen een product te hebben gekocht kan ik niet anders zeggen dan dat LoveAndroid een zeer betrouwbare leverancier is. Afspraken worden nagekomen. Nadat ik 1x een storing heb gehad op mijn Cube tablet en deze aanbood voor herstel volgens de afgegeven garantie ook daarvoor een dikke 10! Kan geen verbeterpunten noemen

• lars

Eerlijkduduidelijk, snel, betrouwbaar. Geen

• Erik Bosscher
    Review voor LoveAndroid.nl

snel , scherp geprijsd, meedenkend , en altijd afspraak nakomend , goede nazorg en begeleiding bij losse vragen , ze helpen je echt goed op weg . \fijn bedrijf :-) iets duidelijker op de web site het verschil aangeven tussen primium garantie en de update service liefst in een pakketje aanbieden