Lovetodream.nl

Lovetodream.nl

Love to dream babyslaapzakken Love to dream biedt zachte en veilige slaapzakken voor je baby. De SwaddleUp™ slaapzak is speciaal ontworpen voor baby’s die slecht in slaap vallen of onrustig slapen en zichzelf snel wakker maken. De slaapzak biedt een moderne manier van inbakeren. Je baby slaapt in de natuurlijke houding met de armpjes omhoog en bewegingen worden niet geremd, heupen en benen krijgen alle bewegingsvrijheid. De slaapzak is gemaakt van 100% katoen en is verkrijgbaar in verschillende afmetingen, TOG-waarden en kleuren. Uitvoeringen Er zijn verschillende uitvoeringen van de SwaddleUp™ babyslaapzak verkrijgbaar.

• Hannelore Devillé
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Hele snelle en duidelijke service. Mooi product met goede uitleg en duidelijke foto's.

• Saskia van den Bergh
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

De levering was ontzettend snel en de prijzen waren lager dan bij andere aanbieders

• Hoe beoordeel je Lovetodream.nl?

• Camille Dubois
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Goede service, persoonlijk berichtje bij de bestelling. Heel fijn! :)

• Myrthe Herrewijn

Snelle levering!

• Malou van der Kracht
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Super snel verzonden en geleverd. De inbakerzakken zijn echt super voor mijn zoontje die graag met de armen omhoog ligt. Helaas lukt het me maar niet om met een hydrofieldoek in te bakeren met armpjes omhoog, dus deze zakken zijn een heuze uitkomst!

• Jorinde
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Snelle verzending en gepersonaliseerd door een kaartje erbij te doen:)

• Linda Hosang-van der Velde
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Werkt fantastisch bij zwaaiende slaaphandjes van de kleine

• Jennifer Hoovenstat
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Goede kwaliteit, goede prijs, bij elke bestelling een persoonlijk kaartje ontvangen.

• Kimberly Ruger-Zwaagstra
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Fijn slaapzak. Alleen de maat valt bij mijn kind erg klein. Ik heb maat s besteld die is voor 62cm en max 6 kilo. Mijn kind is bijna 5kilo en 56cm maar ze past erbijna al niet in.

• Nicoline
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Vlotte levering, product precies zoals ik had verwacht!