Lovetodream.nl

Lovetodream.nl

Love to dream babyslaapzakken Love to dream biedt zachte en veilige slaapzakken voor je baby. De SwaddleUp™ slaapzak is speciaal ontworpen voor baby’s die slecht in slaap vallen of onrustig slapen en zichzelf snel wakker maken. De slaapzak biedt een moderne manier van inbakeren. Je baby slaapt in de natuurlijke houding met de armpjes omhoog en bewegingen worden niet geremd, heupen en benen krijgen alle bewegingsvrijheid. De slaapzak is gemaakt van 100% katoen en is verkrijgbaar in verschillende afmetingen, TOG-waarden en kleuren. Uitvoeringen Er zijn verschillende uitvoeringen van de SwaddleUp™ babyslaapzak verkrijgbaar.
Filter 101 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 100 met beschrijving

• Yasmin
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Geweldig slaapzakje, echt briljant! Voor onze kleine meid echt een uitkomst. Ze sloeg zichzelf elke keer wakker en sinds ze in de slaapzak slaapt, slaapt ze rustig en goed in de nacht en overdag. Ze is niet meer oververmoeid, en daardoor hebben we een blije baby wanneer ze wakker is. Wij slapen ook weer beter en komen weer meer aan onze rust toe. Fijne aan dit slaapzakje is dat ze haar armpjes omhoog kan houden, wat zij fijn vindt, en dat ze nog wel kan aangeven wanneer ze honger heeft. Met de armpjes langs haar lichaam ingebakerd liggen gaf haar alleen maar stress, vandaar dat ik dit slaapzakje met succes geprobeerd heb. Het maatje (tot nu toe alleen maat small van fase 1 gebruikt), valt goed, fijne stof (zacht en goed stretchy). Deze week nog een TOG 0.2 slaapzakje besteld voor de warmere dagen. We gaan straks zeker door met het fase 2 slaapzakje!

• Ines Goddeeris
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Snelle levering. Tevreden over slaapzakje!

• Hoe beoordeel je Lovetodream.nl?

• Maxime Dehulster
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Bestelling de dag erna geleverd! Terugkerende klant!

• Birgit Danau
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Zeer snelle levering en een top product!

• Charlotte Cardinaels
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Geweldig product en snelle levering!

• Margo Melis

Top service!

• Lisan Seinen

Goede

• Diana Brodala

Mooie prijs, prima levering👍🏻

• Linde Lois Smit
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Hele fijne prijs en een kwalitatief goed product.
    Heel blij mee en ons zoontje slaapt er fantastisch in!!

• Natascha Baars
    Geverifieerde klant van Lovetodream.nl

Snelle service, en een lief cadeautje erbij voor onze dochter!