Loxe Design

Loxe Design

Op zoek naar betaalbare design meubels en verlichting? Bekijk ons ruime assortiment met de snelste levertijden van Nederland en België. LOXE DESIGN probeert het leven mooier te maken met betaalbare design meubels.

Denk aan design meubelen, design verlichting en design assesoires. Pas na een strenge duurzame selectie nemen wij kwaliteits producten op in ons assortiment. Design bureaustoelen voor op kantoor tot design fauteuils zoals de Barcelona Chair voor een moderne look in elk huis. Design eetkamerstoelen en design tuinstoelen, u vindt ze allemaal bij LOXE DESIGN.

Aangezien wij een webwinkel zijn en samenwerken met de grootste importeurs van design meubelen en design verlichting van Europa en Nederland, kunnen wij u de beste service geven, tegen een scherpe prijs. Op internet zijn veel meubelshops te vinden, maar tegen welke service? Bij ons weet u wat u krijgt; goede service, snelle levering en perfecte communicatie zodat u altijd precies weet waar u aan toe bent.

Maak van uw ruimte een bijzondere ervaring met trendy en adembenemend design waarbij u het gevoel krijgt altijd speciaal te zijn. Blikvangers die rust geven en warmte. Met ons assortiment loopt u altijd voorop met de trends van deze tijd. Bekijk hier onze aanbiedingen van vandaag. Er zijn zoveel design meubelen te koop, maar bij ons vindt u de meest trendy selectie. Overigens heeft LOXE DESIGN regelmatig magazijnverkopen waarbij restpartijen design meubelen tegen de scherpste prijzen worden verkocht.
De zekerheden van https://loxe.nl

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Als ondernemer probeer ik iedere dag alles uit ieder uur te halen. Gesprekken met mijn klanten voer ik het liefst, om te weten wat we samen kunnen doen om de wereld mooi te vullen met design. We gaan steeds meer naar een 100% in Europa ingekochte en geproduceerde collectie toe. Van onze maatmeubelen wordt ook ieder onderdeel in Europa gefabriceerd. Wij vinden dat belangrijk omdat we graag onze footprint zo klein mogelijk houden. Met een enkele uitzondering daar gelaten als we iets ECHT mooi vinden zoals de spullen van Brooklyn Copper uit Australië. We maken samen letterlijk een mooiere wereld en dat doen wij met steeds meer familieleden. :)

Bekijk Manifest