Loxe Design

Loxe Design

Op zoek naar betaalbare design meubels en verlichting? Bekijk ons ruime assortiment met de snelste levertijden van Nederland en Belgiƫ. LOXE DESIGN probeert het leven mooier te maken met betaalbare design meubels.

Denk aan design meubelen, design verlichting en design assesoires. Pas na een strenge duurzame selectie nemen wij kwaliteits producten op in ons assortiment. Design bureaustoelen voor op kantoor tot design fauteuils zoals de Barcelona Chair voor een moderne look in elk huis. Design eetkamerstoelen en design tuinstoelen, u vindt ze allemaal bij LOXE DESIGN.

Aangezien wij een webwinkel zijn en samenwerken met de grootste importeurs van design meubelen en design verlichting van Europa en Nederland, kunnen wij u de beste service geven, tegen een scherpe prijs. Op internet zijn veel meubelshops te vinden, maar tegen welke service? Bij ons weet u wat u krijgt; goede service, snelle levering en perfecte communicatie zodat u altijd precies weet waar u aan toe bent.

Maak van uw ruimte een bijzondere ervaring met trendy en adembenemend design waarbij u het gevoel krijgt altijd speciaal te zijn. Blikvangers die rust geven en warmte. Met ons assortiment loopt u altijd voorop met de trends van deze tijd. Bekijk hier onze aanbiedingen van vandaag. Er zijn zoveel design meubelen te koop, maar bij ons vindt u de meest trendy selectie. Overigens heeft LOXE DESIGN regelmatig magazijnverkopen waarbij restpartijen design meubelen tegen de scherpste prijzen worden verkocht.
9,0
Filter 217 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 180 met beschrijving

• P van Wunnik

Goede service

• Monique Habets
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Snelle service, persoonlijk afgeleverd.

• Hoe beoordeel je Loxe Design?

• W Silfhout
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Snelle levering. Prima verpakt.

• Martine BOX-PAESSENS

Zorgen zeker voor oplossingen

• Tycho van der Reijden
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Levertijd werd steeds bijgesteld en kwamen niet overheen met de planning. Track & Trace klopte niet. Chauffeur monteerde met goede bedoelingen de stoelen in de b estelbus en raakte daardoor licht beschadigd. Kwam daardoor minder professioneel over.

• Menno Remmerswaal

Vriendelijk en snelle levering

• Hilde Smans

Niets, alles vlot verlopen

Antwoord van Loxe Design

Jammer om te lezen, hopelijk een volgende keer beter. Oprechte excuses en hopelijk niet teveel ongemak!

• marcel speck

geweldige service

Dank u!

• Derrick de Vries
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Snelle levertijd. geen gedoe en komen afspraken na!

Fijn om te lezen!

• Matthias van Hoogmoed
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Prima artikelen en mooie presentatie daarvan

Antwoord van Loxe Design

Fijn om te lezen, hopelijk bevalt de nieuwe lay-out ook!