Loxe Design

Loxe Design

Op zoek naar betaalbare design meubels en verlichting? Bekijk ons ruime assortiment met de snelste levertijden van Nederland en België. LOXE DESIGN probeert het leven mooier te maken met betaalbare design meubels.

Denk aan design meubelen, design verlichting en design assesoires. Pas na een strenge duurzame selectie nemen wij kwaliteits producten op in ons assortiment. Design bureaustoelen voor op kantoor tot design fauteuils zoals de Barcelona Chair voor een moderne look in elk huis. Design eetkamerstoelen en design tuinstoelen, u vindt ze allemaal bij LOXE DESIGN.

Aangezien wij een webwinkel zijn en samenwerken met de grootste importeurs van design meubelen en design verlichting van Europa en Nederland, kunnen wij u de beste service geven, tegen een scherpe prijs. Op internet zijn veel meubelshops te vinden, maar tegen welke service? Bij ons weet u wat u krijgt; goede service, snelle levering en perfecte communicatie zodat u altijd precies weet waar u aan toe bent.

Maak van uw ruimte een bijzondere ervaring met trendy en adembenemend design waarbij u het gevoel krijgt altijd speciaal te zijn. Blikvangers die rust geven en warmte. Met ons assortiment loopt u altijd voorop met de trends van deze tijd. Bekijk hier onze aanbiedingen van vandaag. Er zijn zoveel design meubelen te koop, maar bij ons vindt u de meest trendy selectie. Overigens heeft LOXE DESIGN regelmatig magazijnverkopen waarbij restpartijen design meubelen tegen de scherpste prijzen worden verkocht.
8,9
Filter 306 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 236 met beschrijving

• Annemiek
    Review voor Loxe Design

Bereikbaar zijn. Zowel telefonisch als per mail als per app niet bereikbaar. Er wordt aangegeven dat alle meubels op voorraad zijn, maar daar bleek niet zo te zijn. Pas na een lange tijd wachten werd er geleverd. In de tussentijd was het bedrijf zeer slecht/ niet bereikbaar. Ik heb me afgevraagd of ik mijn geld kwijt was.

• Rina Kuiper
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Beter communicatie, 10 augustus wat besteld en nog niet binnen. Zou 2 dagen levertijd zijn. Moest zelf om bevestiging vragen van de bestelling.

• Hoe beoordeel je Loxe Design?

• Johan Zijp
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Lange levertijd maar goed gecommuniceerd .. vanaf begin duidelijk, wat korting gekregen. Prima communicatie

• Martine Roukema
    Geverifieerde klant van Loxe Design

De bestelde stoelen zouden een levertijd van 10-20 dagen hebben. Dat werden uiteindelijk 11 weken. Een realistische levertijd was prettig geweest.

• Anoniem

Goede levering

• Marijke Marijnissen
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Door o.a beter bereikbaar te zijn

• Shary Verdonck
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Snelle levering en uitstekende klantenservice.

• Ki de Boer

Goede communicatie

• Lex Ritmeijer
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Duidelijke website met voldoende info van de producten

• Shirley van der Blij

Wat meer snellere aflevering

• MIV

Goede prijs/kwaliteit verhouding

• Ilham Akdeniz
    Geverifieerde klant van Loxe Design

wat je ziet is wat je krijgt. Producten zijn goed afgebeeld.

• J Slagboom vd. Graaf
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Ondanks dat de levering NIET snel was,is het produkt prachtig.

• Ingrid Oemedali
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Levertijd duurde twee maanden terwijl op de site drie dagen staat

• Roger Jacobs

• Anneke van Hal
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Artikel (Stoel) is heel snel geleverd en was heeeeeel goed verpakt.

• Richard Lapre

Snelle verzending

• H Sollewijn
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Mooi product en snelle levering.

• Niels Korswagen
    Geverifieerde klant van Loxe Design

Mooi product tegen een scherpe prijs geleverd. Onze bestelling was vertraagd, kan natuurlijk gebeuren, maar hier kwam geen communicatie over vanuit Loxe Design. Uiteindelijk via telefoon meerdere malen zelf contact opgenomen, waar ik zeer netjes te woord gestaan ben. Echter zijn ze telefonisch wel érg slecht bereikbaar, deze gaat bijna altijd over tot ophangen. Hiervoor ben ik slechts één keer terug gebeld.
    Kortom, vriendelijk bedrijf met nette producten, alleen de communicatie liep bij ons niet zo goed.

• Tini Van Haeften