Loxure
Loxure is een bedrijf dat fietsalarmen verkoopt in Nederland & België. Jaarlijks worden er meer dan 600.000 fietsen gestolen in de Benelux. Ons fietsalarm is daar een oplossing voor. Het alarm is eenvoudig te gebruiken en gaat af zodra een dief je fiets probeert te stelen of het alarm er probeert af te halen.
9,0
Filter 515 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 339 met beschrijving

• Robert Hermsen
    Review voor Loxure

Jaren geleden ook een fietsalarm gehad, van ander merk, dat ging om de haverklap spontaan af, een windvlaag was al voldoende, dus nooit meer gebruikt.
    Dit product doet het echter wel goed, geen valse alarmen. Ook de afstandsbediening is heel handig. Ik ga voor mijn andere fiets ook een alarm hier kopen. Klasse dit product, had ik veel eerder moeten kopen. Je kunt nu snel even een winkel in, zonder eerst je hele fiets te verankeren aan de vaste wereld. In de winkel hoor je wel of er met je fiets geknoeid wordt.

• Dylan Hoogkamer
    Geverifieerde klant van Loxure

Echt slecht product gaat wel maar als je iets van vragen hebt wordt niet er niet op gereageerd beetje jammer vooral als je problemen hebt

• Hoe beoordeel je Loxure?

• ROLAND HEIRWEGH
    Geverifieerde klant van Loxure

verkeerd toestel op gestuurd gekregen en krijg er maar geen antwoord op ?

• Nicole Geerkens
    Geverifieerde klant van Loxure

Goeie en snelle service. Product is top.

• X
    Geverifieerde klant van Loxure

Ik heb het nog steeds niet ontvangen

• Janneke
    Geverifieerde klant van Loxure

Er ging iets mis bij de administratie waardoor m’n bestelling veel te laat aankwam. Brievenbus pakje was te groot dus bleef in deur hangen. Gelukkig kwam ik snel thuis. Product ziet er goed uit. Nog niet gebruikt.

• Ronald
    Geverifieerde klant van Loxure

Prima, compact en handzaam alarm. Zit stevig en werkt zoals het moet. Geluidsniveau instelbaar.

• Guy Cootjans
    Geverifieerde klant van Loxure

De levering was iets langer, maar het was de moeite waard. De nieuwe versie is nog beter uitgewerkt en voldoet volledig aan de beschrijving op de website.

• Gerrit Tielemans

Goed product

• J Beerhorst
    Geverifieerde klant van Loxure

Goede service, apparaat nog niet uitgeprobeerd