Lucadeau.nl

Lucadeau.nl

Lucadeau is dé webwinkel voor gifts voor jong en oud. Van knuffels tot verzorgingsproducten en tassen tot aan Games Workshop. Of je nou op zoek bent naar een leuk kraamcadeau, een verjaardagscadeau of gewoon zomaar een leuk item voor jezelf, je vindt het bij Lucadeau.
9,5

• Mariëtta de Bie-van Duijvenvoorde
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Prachtige kaarten, heel goed verpakt en kleinigheidje extra. Heel hartelijk dank

• Angeline
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Snelle levering, met aandacht verpakt met kleine attentie. Product overeenkomstig foto website. Prima!

• Hoe beoordeel je Lucadeau.nl?

• Andrea Bouts
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Super snelle levering en heel leuk ingepakt

• Monique Aantjes
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Ik was vergeten mij huisnr te noteren. Er werd meteen contact met me gezocht via app en tel! Ik kreeg zelfs geld teruggestort omdat ik teveel had betaald!! Super service dus! Mijn complimenten!!

• Rosanne
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Supersnelle levering, product was goed en mooi verpakt. Het product was wat lastig te verkrijgen (elders uitverkocht) dus was heel blij dat Lucadeau het nog wel had!

• Ineke
    Review voor Lucadeau.nl

Snel geleverd, mooi verpakt en goede prijs

• Paulus van der steen
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Wat een prulding,veel te duur, de bijgeleverde schroefjes voor de haken braken af MISKOOP

Antwoord van Lucadeau.nl

Heel erg vervelend om te horen dat uw aankoop niet aan uw wensen voldoet. Wij vinden het erg jammer dat u hierover geen contact met ons opgenomen heeft. Graag willen wij u vragen uw aankoop aan ons te retourneren zodat wij dit naar tevredenheid kunnen oplossen.

• Els
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Snelle levering. Erg leuk ingepakt. Top!

• Gundel
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

het was zo leuk verpakt dat je het als cadeau meteen door kunt geven, met een dank erbij, dat jij bij Lucadeau besteld hebt, heel sympathiek

• Nicole
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Super geholpen bij mijn speciale verzoek i.v.m. een overlijden. 4 kleinkindjes zijn nu ontzettend blij dat ze toch mooie knuffelhondjes hebben die ze troost bieden met het verdriet over opa. Zo dankbaar!

• F Nicolai-Smid
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

snelle levering en heel netjes ingepakt
    en werd ook nog door een vriendelijke dame gebeld omdat ik het huisnummer was vergeten te melden

• Nardus Demmers
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Mooie knuffels ,heel erg netjes correct met haar service naar haar klanten en snelle levering👌👍

• A

Snel, goed, duidelijke communicatie

• Nel Van Bekkum
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Waardeloze kwaliteit, 4 van de 6 schroefjes braken af. Reactie van Lucadeau was beetje ongeïnteresseerd en ontkennend. Kreeg uiteindelijk helemaal geen respons meer.

Antwoord van Lucadeau.nl

Beste Nel, jammer dat u een slechte ervaring met ons heeft. Wij hebben u gevraagd of u ons foto's toe kon sturen van de gebroken schroeven. Helaas was dit niet mogelijk omdat u deze al weg gegooid zou hebben. Bij elk bedrijf of leverancier zal er een bewijslast moeten komen wat er stuk is. Wij hebben meteen navraag gedaan bij de leverancier of dit een voorkomend probleem is. Hierop hebben wij nog geen reactie ontvangen, vandaar dat onze tweede mail nog even uit bleef zodat wij met een passende oplossing naar u konden komen. Wat ons betreft mag u uw item retour sturen. Wij zullen er dan voor zorgen dat u uw geld retour krijgt.

• C Bruggink

Super,
    Boek is snel verzonden en tevens leuk in gepakt . Dus een mooi cadeau.

• Hester Rombaut
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Ziet er leuk uit ,netjes verpakt bezorgd

• Anneke Peeters
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Ik heb lang moeten zoeken naar het boek, want het was overal uitverkocht. Daarbij was er een snelle levering. Ik was aangenaam verrast bij het openmaken van de doos; het boek zat mooi verpakt in cadeaupapier en dan nog eens stevig in bubbeltjesplastiek. Er zat een lekker sinterklaascadeautje bij de bestelling. Heel leuk.

• A.A.F.
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Goede service. Snelle levering.

• Liliya Maiseyeva
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Goede service. Ben blij met bestellingen. Dankjewel!

• Wa Van der vijver
    Geverifieerde klant van Lucadeau.nl

Snel geleverd en netjes leuk ingepakt en lief kaartje erbij top!