Luiertasexpert
Bekijk alle reviews en keurmerken van Luiertasexpert en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

• Nel Doomen

Snelle levering.

• Leontien
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Goede service en persoonlijke noot!

Antwoord van Luiertasexpert

Bedankt voor je bestelling en de beoordeling. Fijn om te horen dat je het als positief hebt ervaren. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Hoe beoordeel je Luiertasexpert?

• Annie de Wit
    Review voor Luiertasexpert

Zo blij met mijn aankopen, super goed geholpen en snelle service.. zeker een aanrader, nogmaals dank🤩

• Marion van der Geer
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Super snelle levering en een hele mooie rugzak! Ook de persoonlijke boodschap was erg leuk om te ontvangen.

• Florentine Vulink
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Snelle service en zeer tevreden met de aankoop

• Jildou
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Snelle levering en goed klantcontact! Helemaal tevreden met mijn bestelling. Dankjewel voor de personal touch.

• Aniek Vaassen

• H de Vos
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

goede prijs, werd netjes op de hoogte gehouden van bestelling, prima ervaring

• Linsey Brouwer
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Duidelijke website, goede prijs en super snel en keurig geleverd. Zeer tevreden!

• Maxime van der Smitte

Geweldige snelle service

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Maxime, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Manon Metselaar
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Snelle service, snelle terugbetaling bij retourzending.

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Manon, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren. En vonden het ook leuk om zelf de bestelling te kunnen brengen, Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Marianne Gieteling
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Goede services. Was mijn huisnummer vergeten op te geven. Werd thuis gebeld. Fijn!

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Marianne, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren. Service staat hoog in ons vaandel. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Melissa Kruijzen

Snelle levering! Goed verzorgd

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Melissa, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als goed en positief hebt ervaren. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Rina Everts
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Werd snel en goed bezorgd. Mooie rugzak waar kleindochter helemaal blij mee is!

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Rina, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. Wat fijn dat je kleindochter er ook blij mee is. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Hubers

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Merel, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Hanneke van den Heuvel
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Goede kwaliteit, snelle verzending top!

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Hanneke, Bedankt voor je positieve beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als goed en snel hebt ervaren. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• J Smids-Visser

snelle service

Antwoord van Luiertasexpert

Beste mevrouw Smids, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• A vanWesterneng

Snel en netjes gehandeld zelfs bij annulering binnen 2 dagen geld retour 👍

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Ada, bedankt voor je beoordeling. Wij vonden het jammer dat hij niet op voorraad was. Wie weet tot ziens in de toekomst!

• Weineshet Tadesse
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Snell levering. Mijn bestelling was op tijd gestuurd.

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Weineshet, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. Wij vonden het vooral leuk zelf de bestelling te kunnen brengen. Veel plezier ermee!

• Emma Kramer-Reitsma

Mooie tas, goede service

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Emma, bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. Wij staan inderdaad achter de kwaliteit van onze producten. We zien je graag terug!