Luiertasexpert
Is Luiertasexpert veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Florentine Vulink
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Snelle service en zeer tevreden met de aankoop

• Jildou
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Snelle levering en goed klantcontact! Helemaal tevreden met mijn bestelling. Dankjewel voor de personal touch.

• Hoe beoordeel je Luiertasexpert?

• Aniek Vaassen

• H de Vos
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

goede prijs, werd netjes op de hoogte gehouden van bestelling, prima ervaring

• Linsey Brouwer
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Duidelijke website, goede prijs en super snel en keurig geleverd. Zeer tevreden!

• Maxime van der Smitte

Geweldige snelle service

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Maxime, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Manon Metselaar
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Snelle service, snelle terugbetaling bij retourzending.

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Manon, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren. En vonden het ook leuk om zelf de bestelling te kunnen brengen, Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Marianne Gieteling
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Goede services. Was mijn huisnummer vergeten op te geven. Werd thuis gebeld. Fijn!

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Marianne, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als positief hebt ervaren. Service staat hoog in ons vaandel. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Melissa Kruijzen

Snelle levering! Goed verzorgd

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Melissa, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. We zijn blij dat je het als goed en positief hebt ervaren. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!

• Rina Everts
    Geverifieerde klant van Luiertasexpert

Werd snel en goed bezorgd. Mooie rugzak waar kleindochter helemaal blij mee is!

Antwoord van Luiertasexpert

Beste Rina, Bedankt voor je beoordeling en bestelling bij ons. Wat fijn dat je kleindochter er ook blij mee is. Wij hopen je graag nog een keer terug te zien!