Lunature Organic Products

Lunature Organic Products

Lunature.nl is geboren om exclusieve en puurste producten aan te bieden met natuurlijke ingrediënten. Er worden geen kunstmatige conserveermiddelen en chemische toevoegingen gebruikt in ons aanbod omdat we geloven dat het goede voor onze huid alleen uit de natuur komt.
  • Gulin Celen

Lieve Luna,
    Heel vriendelijk en reageert snel op vragen. Top service en snelle levering.
    Ik ben enorm tevreden met de producten van Luna vooral tinkerbalm en zero leke çıkartıcısı ❤️❤️

• Eda
    Review voor Lunature Organic Products

Enorm tevreden! Tinger Balsem is een wondermiddel.. na twee keer insmeren bij mn dochtertje al meteen een verschil gezien.. zachtje wangetjes / ook had me dochtertje een open wondje die dicht geplakt was in het ziekenhuis ze zijden nog kan een klein litteken overblijven.. maar de tinger balsem heeft deze ook verholpen.. zeker een aanrader en het ruikt ook nog eens heerlijk ..

• Hoe beoordeel je Lunature Organic Products?

• Cakes By Hatice

Lieve Busra,

Alle producten die ik van je heb gekocht zijn geweldig. Ik heb een zeer droge huid en ben er echt heel blij mee. Mijn huid is zowel erg gevoelig als droog. Zowel je shampoo als je conditioner zijn fantastisch. In het begin kocht ik ze zonder veel overtuiging. Eerlijk gezegd had ik al lange tijd de supermarktshampoos opgegeven en gebruikte ik plantaardige, sulfaat-, paraben- en SLS-vrije producten. Maar die maakten mijn haar extreem stijf en droog. Toen besloot ik jouw product te proberen. Het heeft al mijn vooroordelen weggenomen. Al bij de eerste wasbeurt voelde ik de zachtheid van de shampoo op mijn haar. Het liet me uitroepen: “Oh mijn God!” Het is echt goed.
    Ik had roodheid en aanhoudende puistjes op mijn gezicht, en na slechts twee dagen gebruik voelde ik al een kalmerend effect op mijn huid. Ik ben er zeker van dat ik bij regelmatig gebruik nog meer voordelen zal zien. Omdat mijn lichaam schilferig en droog was, heb ik ook je crème gebruikt. Het heeft zo’n mooie textuur en geur, als fluweel. De body butter is heerlijk en hydrateert mijn huid geweldig. Wat de deo balm betreft, het is erg handig dat deze in stickvorm is. De geur is erg fris, en de textuur maakt het gemakkelijk aan te brengen. De haarmasker heb ik nog niet gebruikt, maar ik ben er zeker van dat die net zo goed is als de andere producten. Ik gebruikte altijd natuurlijke producten, maar omdat ik de effecten niet zo snel zag als bij jouw producten, besloot ik LUNATURE nog een laatste keer te proberen, en het heeft me verrast.

• Derya
    Review voor Lunature Organic Products

Wat een top en heerlijk product! Ik heb de sugar scrub met de lavendel en vanille besteld en gebruikt 🫠 heeerrrlijkk. De kruiden zitten er gewoon nog puur in samen met de heerlijke oliën. Dankjewel ik heb er echt van genoten en wat ruikt het lekker 😍

• Sumeyye
    Review voor Lunature Organic Products

Helemaal fan van je producten vooral de Deo Balm...Tijdens sporten geen natte oksels. Me shirt is niet nat geworden, sterker nog helemaal geen zweetgeur.. ik rook die oliën, heerlijk fris. Kon met een fijn gevoel sporten... Surmeside cok harika, tenimle o bulusma ani hic rahatsiz etmiyor..
    Yolun acik olsun canim💕

• Hatice
    Review voor Lunature Organic Products

Doordat ik geen hormoonzalf wilde gebruiken heb ik meerdere natuurlijke creme's uitgeprobeerd, maar tinkerbalm is ons favoriet omdat deze binnen 1 week al ervoor heeft kunnen zorgen dat de eczeemplekken van mijn dochter bijna verdwenen zijn! Echt een aanrader!! Heeft een heerlijke frisse geur en een fijne substantie om aan te brengen.

• Habibe Aydin
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

Goede levering. Product gebruik. Zeer tervreden.

• Zehra Karatay
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

Tinker balm is geweldig en ik vond de droogshampoo ook geweldig.

• Sümeyye Koçak
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

Ik heb de zonnecrème aangeschaft om het uit te proberen en ben er zeer tevreden over. Bedankt!

• Merve Dicle

Producten zijn geweldig!

• Esra Demir
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

Snelle service en klantvriendelijk. İk heb de Tinker balm besteld en heb het gebruikt voor de geïrriteerde huid van mijn zoon. Het heeft zeker geholpen en de irritatie in drie dagen opvallend verminderd. İk raad het zeker aan.

• Munise
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

Ik ben zeer tevreden over mijn ervaring met Lunature. De service was snel efficiënt en vriendelijk. Vanaf het moment van bestelling tot aan de levering verliep alles soepel en professioneel.

• Kezban Kilic
    Review voor Lunature Organic Products

Na verschillende producten geprobeerd te hebben, doen deze producten oprecht wat het beloofd! Ik gebruik deze nu al een maand en merk groot verschil. Ik heh altijd last gehad van donkere acnevlekken. Deze zijn nu zichtbaar verminderd. Wat ook nog eens onmisbaar is dat ze inhoudelijk natuurlijk zijn.

• Burcu Alkan
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

Snelle levering en uitstekende producten!

• Ceren Sanver
    Review voor Lunature Organic Products

Al 2x de tinker balm besteld 1x de shampoo en de tinted spf 30! Top producten, snelle service.
    Je krijgt testers bij de producten die je besteld. Ik ben verliefd geworden op de testers! (Eye cream, tonic en serum) deze ga ik zeker bestellen nadat mijn huidige skincare op is.

• Suzanne Zwart
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

goede en snelle service, persoonlijk en klantvriendelijk. snelle reactie op vragen en nog een leuk extraatje bij mijn bestelling. En het product... zo enorm lekker en fijn.

• Bahar Alkan
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

Goede uitleg, erg vriendelijk en snelle levering

• Emine
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

hele fijne service. snelle verzending en betrouwbare producten!!!!

• Nergiz Aksut

Mooie producten eerl

• Hatice Kopic
    Geverifieerde klant van Lunature Organic Products

Zeero is echt zo ideal voor mama’s met kindjes 😍 makkelijk en snel vlekkeloos schoon!! Tinkerbalm ook zo een geweldig product na 2 keer smeren op de wangetjes van mijn kleine waren zijn schrale wangetjes weer helemaal mooi zacht.