Lusz

Elk sieraad van Lusz is een kus voor je pols, je oren, of een zoentje in je haren. Want Lusz heeft mooie dingen lief. Zoals prachtig gekleurde elastieken, bandjes in te gekke printjes, hippe bedeltjes, glimmertjes en opdoffertjes. Voor ieder type vrouw heeft Lusz wat in huis. En je kunt ook op wens bestellen. Kan je mooi die ene bedel waar je verliefd op bent geworden, combineren met dat leuke band wat zo mooi bij jouw jurk past.
Houd onze site in de gaten, want elk nieuw ontwerp wordt geplaatst op het web. Daarnaast breiden onze accessoires zich uit waardoor wij jou steeds meer kunnen verrassen. Volg ons ook via social media voor een dagelijks portie liefde.
X van Lusz
Sieraden, Accessoires, Musthave