Lux.A Shop

Lux.A Shop

Verkoop van design meubilair als service van ons architectenbureau Lux.A Architecten.
Advies, tekeningen en Design meubels
  • Dea Meewis
    Review voor Lux.A Shop

Heel goed advies , Ik vond het lastig om een keuze te maken Phylicia heeft plaatjes gemaakt en gestuurd van het kastje wat ik graag wilde hebben met daarop de Shorebirds( die ik ook had gezien) voor het resultaat. Staat superleuk en krijg alleen maar complimenten! Heel erg blij mee!

• Marjan Wesselink
    Geverifieerde klant van Lux.A Shop

Geweldige service, prachtige lamp en de mega doos was in cadeaupapier ingepakt :-)

• Hoe beoordeel je Lux.A Shop?

• Cheryl
    Review voor Lux.A Shop

Super blij met mijn "Shorebird" gekocht via Lux.A Shop. Snelle levering en duidelijke website voor design meubels en accessoires. Er komen binnenkort vast wat vriendjes bij.

• Nelleke
    Review voor Lux.A Shop

voordat ik mijn bestelling voor de Bolia lampen plaatste, had ik een aantal vragen. Mijn vragen werden snel en duidelijk beantwoord. Dat gaf me een vertrouwd gevoel. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst, werd ik via updates netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling , heel prettig. Al met al, voor mij een dikke 10 👍 En niet te vergeten: ben superblij met de mooie lampen!

• Hans
    Review voor Lux.A Shop

Foto opgestuurd van mijn tuin en kreeg plaatjes terug met verschillende tafels zo kon ik gelijk zien hoe het in mijn tuin zou staan. Nog even gekeken naar de prijs maar ze waren ook nog de goedkoopste.