Lux Musthaves
♡ Shop bij ons de leukste sieraden&kaarsen ♡
Bijna alle sieraden worden door ons ontworpen en met de hand gemaakt. Hierdoor hebben we een wisselende collectie die continue mee gaat met de laatste trends. Verzending 1-3 werkdagen. Verzkosten vanaf € 1,95!
9,1
Filter 61 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• Karlijn de Jonge

Snelle levering en leuk!

• Shirley Tant
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Ik plaatste een bestelling tijdens de vakantieperiode en wacht op de levering. Snelle feedback ontvangen op initiéle beoordeling. Ik kijk uit naar de levering. Alvast bedankt voor de goede zorgen

Hi Shirley,
    We hebben duidelijk op onze website geplaatst dat wij 2,5 week geen bestellingen verstuurde tijdens onze vakantie. Dit stond tevens in de winkelwagen en in je bestel bevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Jammer dat je ons hiervoor 1 ster geeft want duidelijker dan dit kunnen we het niet aangeven.

• Hoe beoordeel je Lux Musthaves?

• L.

Artikel niet ontvangen na 8 dagen

Antwoord van Lux Musthaves

Beste L, zoals vermeld op onze website waren wij tot 31-8 op vakantie. Hierdoor heb je gebruik kunnen maken van een kortingscode en hebben wij duidelijk vermeld dat we alle bestellingen na 31-8 op volgorde van binnenkomst gaan versturen. Jammer dat je ons 1 ster geeft terwijl dit op meerdere plekken op de website vermeld staat en in de winkelwagen en bestelbevestiging.

• Daniel Mende

Ware wurde schnell versendet

Danke :)

• Silke Bollen

Product nog niet ontvangen

Antwoord van Lux Musthaves

Hi Silke, bedankt voor je feedback. Omdat wij bijna alles met de hand maken en dit tijd kost hebben wij een verzendtijd van 1 tot 3 werkdagen, daarna zijn we afhankelijk van de levering van PostNL. Wij doen ons uiterste best om alles z.sm.m te verzenden en vinden het daarom jammer om te zien dat je niet tevreden bent. We hadden hier graag een e-mail over ontvangen om het probleem op te lossen.

• Ester Klein Nagelvoort
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Sieraden waren snel geleverd. De sieraden zijn zoals op het plaatje! En ze zijn goedkoop en mooi ;)

Antwoord van Lux Musthaves

Super leuk om te horen! Bedankt voor je positieve feedback :)

• Riekie Veraa

Goede SERVICE!!!!

Antwoord van Lux Musthaves

Fijn om te horen! Bedankt voor je positieve feedback :)

• Inez Van Verseveld-Gerrits
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Het product is mooi, op tijd geleverd. Maar ik had een blauwe en roze Lego popje bestelt en de roze had aan de achterkant schade (er was een stukje af) jammer :-(

Antwoord van Lux Musthaves

Bedankt voor je positieve feedback :) Wat jammer om te horen dat er een stukje van de kaars af was. De kaarsen worden handgemaakt en kunnen daardoor helaas wat kleine imperfecties hebben. Gelukkig is het op de achterkant en niet op de voorkant :). Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen horen we het graag per e-mail: info@luxmusthaves.nl

• Ine Zając
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

De service is geweldig. En de verpakking is zeer creatief en origineel. Ik vind het echt tof.

Antwoord van Lux Musthaves

Bedankt voor je positieve feedback :)

• Janet Buurman Feitsma
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Snelle levering en leuk verpakt.

• Lise van Esseveld
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

prima service, maar ik weet niet wanneer ik mijn pakket ontvang. dat zeiden jullie niet in de mail helaas.

• Jessica Van der Jagt

Goede service, netjes verpakt

• Diana Peters
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Zoveel leuks en dan ook nog zo snel mooi verpakt binnen krijgen !

• Mirella
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Geweldige service! Oorbellen waren beschadigd tijdens het verzenden. Dat heb ik gemeld en de dag erna lag er al een nieuw setje in de brievenbus! Top service!

• Monica De Groot
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

De twee poppetjes en het legoblokje waren een cadeau voor iemand die onwijs veel van Lego houdt en a. werd het pakketje niet conform de toezegging van bezorgen op tijd geleverd en b. waren alle drie de producten licht beschadigd.

Zeer teleurstellend.

Antwoord van Lux Musthaves

Beste Monica, wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent over je bestelling en jammer dat je hierover geen contact met ons hebt opgenomen dan hadden we wellicht tot een oplossing kunnen komen. Wij doen ons uiterste best om goede service te leveren en alles z.s.m. te verzenden. Helaas hebben handgemaakte producten meer tijd nodig voor verzending en daarom is onze verzendtijd1 tot 3 werkdagen zoals vermeld op onze website. Je hebt je bestelling op 18-05 geplaatst en wij hebben je pakketje op 20-05 verzonden dus na 2 dagen? Zou je ons misschien een foto kunnen sturen van de beschadigingen naar info@luxmusthaves.nl. Wij verpakken onze kaarsen extra goed om dit te voorkomen tijdens de verzending.

• Cindy Bosmans
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Zeer mooie mannetjes, eentje was kapot en wordt vervangen, heel goede service

Antwoord van Lux Musthaves

Fijn om te horen! Bedankt voor je review

• Cato Hindriks

Super snelle service!

Antwoord van Lux Musthaves

Goed om te horen! Bedankt voor je review!

• Bob Tebberen

Product zoals verwacht.

Antwoord van Lux Musthaves

Goed om te horen. Bedankt voor je review!

• Nova Wetzels
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Goede service. Producten zijn altijd super leuk verpakt! Heel tevreden.

Antwoord van Lux Musthaves

Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen

• Josephine Schatens
    Geverifieerde klant van Lux Musthaves

Echt hele schattige armbandjes! Voelen stevig aan. En hele snelle levering

Antwoord van Lux Musthaves

Fijn om te horen! Veel plezier met de armbandjes en bedankt voor je review!