Luxe Zwemspa

Exclusieve dealer van het prestigieuze Amerikaanse merk Master Spas®. Ruim 25 jaar ervaring in hoogwaardige zwemspa's, jacuzzi's en endless pools. Wij verzorgen levering en montage door heel Nederland en Vlaanderen, een volledige A tot Z service voor een totale ontzorging.
bubbelbaden zwembaden jacuzzi
9,3

• Sarah
    Review voor Luxe Zwemspa

Uitstekende service en klantvriendelijkheid, er wordt met je meegedacht en je kan met al je vragen terecht! Heel fijn!

• Robbin
    Review voor Luxe Zwemspa

De service van Luxe Zwemspa en specifiek van Lisanne is echt geweldig! Ik ben super goed geholpen en ik ben heel erg blij met de zwemspa die wij hebben gekocht. Hij staat prachtig in de tuin en we genieten er elke dag van. Nogmaals bedankt voor jullie hulp.

• Hoe beoordeel je Luxe Zwemspa?

• Albertine
    Review voor Luxe Zwemspa

Exceptionele service door het team van Lisanne en Jelle. Vanaf het plaatsen van de bestelling tot aan de dag van de levering. Jelle gaat pas weg als de zwemspa 100% up and running is. En nu lekker trainen en relaxen!

• Peter en Daniela
    Review voor Luxe Zwemspa

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid en snelle reactie op onze vragen. We werden goed op de hoogte gehouden van de levering en alles is perfect verlopen. Heel erg blij met onze nieuwe jacuzzi!

• Puck
    Review voor Luxe Zwemspa

Heel blij zijn wij met onze zwemspa van luxe zwemspa, met 2 kleine kinderen is dit ideaal. De kids kunnen lekker spelen, en wij houden vanaf de jacuzzi een oogje in het zeil. Zo zijn we allemaal blij! De service is super en alle info wordt duidelijk via de mail gecommuniceerd. Vragen die wij vooraf hadden werden snel, en vriendelijk beantwoord. Zeker een aanrader 👍🏻

Antwoord van Luxe Zwemspa

Heel erg bedankt voor uw review Puck en veel plezier gewenst met de LSX 900!

Groetjes Luxe Zwemspa

• Anna
    Review voor Luxe Zwemspa

My experience with Luxe Zwemspa has been incredible. Their exceptional customer service, knowledgeable and friendly staff, luxury and high-quality spa pools make them the go-to choice for anyone looking to buy a luxury swimspa or jacuzzi. I highly recommend Luxe Zwemspa to anyone in search of a luxurious and reliable pool.

Antwoord van Luxe Zwemspa

Thank you Anna, you are very kind. We wish you much joy and relaxation with your new swimspa.

Sincerely,

• Marjanne
    Review voor Luxe Zwemspa

Ons gezin heeft alles wat we nu nodig hebben in huis en is veel meer samen. Er is meer dan genoeg ruimte voor mijn pre-tienerdochter om te spelen. Ter ontspanning kunnen mijn man en ik in het bubbelbad zitten met de enorme hoeveelheid jets die de kleurrijke spa-verlichting aandoen. Het team van Luxe Zwemspa heeft alles van begin tot eind goed georganiseerd. Top ervaring!