LuxeHorren
Is LuxeHorren veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
Filter 23 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 15 met beschrijving

• Joost Gijsbers
    Geverifieerde klant van LuxeHorren

Goede service

• Frank de Bont
    Review voor LuxeHorren

Goede service en ook meegedacht op basis van verzonden foto’s. Levertijd kwam overeen met planning!

• Hoe beoordeel je LuxeHorren?

• Twan
    Review voor LuxeHorren

Wij hebben een hor en zonwering laten plaatsen. Allereerst mooi materiaal en goede afwerking en een grote servicebereidheid. Goed advies en goed meedenken over de mogelijkheden. Naast deskundigheid waren ze ook erg (klant)vriendelijk.

• Mark B.
    Review voor LuxeHorren

Klantvriendelijk, meedenkend, snel, mooie kwaliteit! Aanrader dus!
    Alles is zoals overeengekomen geplaatst en is een verrijking voor ons huis.

• Simon
    Review voor LuxeHorren

Wat zijn wij blij met de horren! Goede kwaliteit en een keurige man die ze op kwam meten en plaatsen!

• Ilse
    Review voor LuxeHorren

Uit ervaring weet ik dat men bij Luxehorren.nl de beste insecten horren hebben voor uw raam en deur. Worden vakkundig met laser opgemeten en door nette monteurs geïnstalleerd. Waarom verder zoeken als deze vakmensen bij u om de hoek zitten.

• Peter
    Review voor LuxeHorren

Zeer tevreden over het advies en uiteindelijke installatie.. Zeer professioneel en klant vriendelijk

• Sjaak
    Geverifieerde klant van LuxeHorren

Goede service kreeg een goede uitleg om die hordeur in te meten en te monteren dat was een makkelijke klus voor een onhandige klusser
    Raad het voor ieder aan en prijs is ook oké voor zo’n kwaliteit deur

• Suzanne
    Review voor LuxeHorren

Vriendelijk, fijne service en mooie producten

• Bianca Raumen
    Review voor LuxeHorren

Uitstekende schuifhorren in de puien van ons huis. Heel gemakkelijk te monteren - goede kwaliteit en werken prima. Eerst nog wat vragen over de montage strip voor de boven geleider, maar door LuxeHorren uiteindelijk keurig opgelost. Zeer aanbevolen.

• Hans de Bruin
    Review voor LuxeHorren

Heel tevreden over de levering. Ik vroeg of deze dinsdag geleverd kon worden en dat is gedaan. De inzet horren waren ook zo geplaatst. De horren zie er ook heel goed uit, op een mug vrije zomer.

• Richard de Vaan
    Review voor LuxeHorren

Voor het eerst horren op maat besteld.

Exacte maat opgenomen voor kunststof kiep/draai kozijnen, profiel 9mm, gaas kleur grijs (geen keuze), profielkleur 9001 gekozen⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Netjes verpakt per 2, perfect op maat geleverd zoals ik kon vaststellen bij het plaatsen.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Makkelijk in het kozijn te plaatsen met de 3 voor gemonteerde klemmetjes.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zo lekker om in frisse lucht te slapen zonder ongedierte.⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Zo goed bevallen dat ik de overige kozijnen van de linnenkamer en gastenkamers ook zal voorzien van inzethorren.
    Bestelling zojuist geplaatst op jullie website👍🏻

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Willem Schouten
    Review voor LuxeHorren

Goede service. Na 2 jaar liep mijn kleindochter de deur eruit waardoor een onderdeel scheurde. Contact opgenomen met LuxeHorren en de volgende dag kostenloos een vervangend onderdeel. ik heb mijn adres gevonden als de raamhoren vervangen moeten worden. luxehorren.nl

• Jan Willem Martijn
    Review voor LuxeHorren

30 jaar oud horraam was kapot. Zelf maten opgemeten volgens de instructies op de website en bestelling geplaatst. Binnen de 14 dagen geleverd door een zeer vriendelijke koerier. Het nieuwe horraam past perfect. De bouwkwaliteit en afwerking vind ik middensegment en dat is conform de prijs, dus een volledig tevreden klant.

• Cynthia
    Review voor LuxeHorren

Snelle levering en goede kwaliteit hor. Ik twijfelde vooraf of ik goed had gemeten en ben toen telefonisch fijn geholpen.