Luxory Pets
De beste kwaliteitsproducten van grote en kleine merken. Dierbenodigdheden en diervoeding snel en makkelijk thuisbezorgd op www.luxorypets.nl. Producten voor katten, honden, knaagdieren, vogels én baasjes. Op werkdagen voor 17.30 besteld = morgen in huis en geen verzendkosten vanaf €39,00.
Dierenwinkel
De zekerheden van https://www.luxorypets.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Al onze producten zijn zorgvuldig uitgekozen en uitgeplozen, waardoor we zeker weten dat dit goed is voor jouw geliefde huisdier en geen risico's vormen. Je kunt veel natuurlijke materialen op deze webshop vinden die geen risico geven voor de gezondheid en we hebben goed gekeken naar de behoeftes van de huisdieren. Gelukkig worden er ook veel goede dingen aangeboden door leveranciers, waardoor we alsnog een groot assortiment aan kunnen bieden en we er zeker van zijn dat er iets voor jouw huisdier bij zit.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020