Lydians
Webwinkel voor verkoop van natuurlijke geurkaarsen die allemaal handgemaakt zijn.
De zekerheden van https://www.lydians.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij zijn begonnen met Lydians omdat wij geloven dat wij mensen het beste product met de hoogste kwaliteit kunnen geven. Onze producten ruiken niet alleen lekker, ze zijn ook volledig natuurlijk! Dus geen onnatuurlijke paraffine wax, maar lekker cocoswax...

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020