M2 Bait and Tackle
Al vele jaren zijn wij zeer actieve karper vissers met als main focus het vissen in Frankrijk.

Door onze vele contacten tijdens het vissen in Frankrijk werden wij benaderd door een Engels aas merk om te starten met de verkoop van dit merk op het vasteland van Europa. Na enig wikken en wegen hebben wij besloten om dit alleen te doen in combinatie met een winkel in de exclusievere en custom made producten waarvan wij de kwaliteit en kwantiteit kunnen waarborgen. Het merendeel van ons assortiment wordt gemaakt en geproduceerd door bedrijven die dezelfde normen en waarden hebben als wijzelf.

Als winkeleigenaren wilden wij de passie voor het karper vissen overbrengen in de producten die wij verkopen maar ook in de vorm van service en klanten contact. Wij streven ernaar om alle klanten binnen een dag te kunnen beantwoorden en die producten te leveren die uw als klant versteld doen staan. Daarnaast gebruiken wij alle producten die wij verkopen ook zelf, of testen wij het uitgebreid om uw als klant van de juiste informatie te kunnen voorzien.

Daarnaast streven wij er ook naar om uw als klant niet onnodig op uw bestelling te laten wachten, er is natuurlijk een kleine foutmarge, maar u kunt er bijna voor 95% vanuit gaan dat als u het artikel kunt bestellen op onze website wij deze producten ook daadwerkelijk op voorraad hebben en uw bestelling nog dezelfde of volgende dag door ons verzonden wordt.

Tevens kunt u ook altijd bij ons terecht om uw bestelling op te halen of om onze producten te bewonderen. De koffie staat altijd voor u klaar.

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022