MACCA yellow
Is MACCA yellow veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

Review voor MACCA yellow

Gebruikte lens gekocht, deze kwam keurig verpakt in een originele verpakking op tijd bezorgd bij mij thuis

Review voor MACCA yellow

DJI spark is snel en compleet geleverd. Ziet er uit als nieuw en alles werkt. Ben zeer tevreden

• Hoe beoordeel je MACCA yellow?

Review voor MACCA yellow

Site goed bereikbaar, bestellen en bezorgen zoals het hoort. Leuk dat
    men na verloop van tijd met kortingen op de producten werkt maakt het interessant ( voor de kleine beurs doel groep ) om de site te volgen.

Review voor MACCA yellow

Ben er zeer tevreden over ze geven je goede informatie

Review voor MACCA yellow

Ik heb mijn huidige macbook ingeruild voor een nieuwer model. Voor mijn oude macbook kreeg ik een mooie prijs bij inruil waar ik geen nee tegen kom zeggen. De nieuwe macbook is echt nog als nieuw ondanks dat deze al een paar jaar oud is. Tot nu toe werkt alles perfect. Ook fijn dat ik op afspraak langs kon komen voor de inruil en dat ter plekke mijn oude laptop terug gezet werd naar fabrieksinstellingen.

Review voor MACCA yellow

Heb een Canon 70-200mm gekocht. Dezez verkoper was lekker snel met een reactie, de communicatie verliep verder ook probleemloos. Na betaling had ik het product de volgende dag al in huis. Prima en een correcte afhandeling.

Review voor MACCA yellow

Apple Cinema 20” monitor besteld. Werd door Gregory zelf afgeleverd. Super service!

Review voor MACCA yellow

Een voeding voor Cinema Display besteld. Alles keurig volgens afspraak. Top!

Review voor MACCA yellow

Erg prettig in de omgang en afspraken. Materiaal zag er goed uit en functioneerde uitstekend tijdens de huur.