MACCA yellow
Is MACCA yellow veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Laura
    Review voor MACCA yellow

Ik kocht een tweedehands toetsenbord voor Mac. Bij ontvangst bleek dat er een toets los een beetje los zat. Ik snap heel goed dat dit niet opvalt bij het innemen van een tweedehands product, omdat je dan echt de toets moet gebruiken. Anders gezegd: kan gebeuren! Ik kreeg direct een retourlabel om het toetsenbord weer terug te sturen en kreeg er een paar dagen later een nieuwe voor terug (die er nóg netter uitzag dan de eerste). Goede service!

Review voor MACCA yellow

Gebruikte lens gekocht, deze kwam keurig verpakt in een originele verpakking op tijd bezorgd bij mij thuis

• Hoe beoordeel je MACCA yellow?

Review voor MACCA yellow

DJI spark is snel en compleet geleverd. Ziet er uit als nieuw en alles werkt. Ben zeer tevreden

Review voor MACCA yellow

Site goed bereikbaar, bestellen en bezorgen zoals het hoort. Leuk dat
    men na verloop van tijd met kortingen op de producten werkt maakt het interessant ( voor de kleine beurs doel groep ) om de site te volgen.

Review voor MACCA yellow

Ben er zeer tevreden over ze geven je goede informatie

Review voor MACCA yellow

Ik heb mijn huidige macbook ingeruild voor een nieuwer model. Voor mijn oude macbook kreeg ik een mooie prijs bij inruil waar ik geen nee tegen kom zeggen. De nieuwe macbook is echt nog als nieuw ondanks dat deze al een paar jaar oud is. Tot nu toe werkt alles perfect. Ook fijn dat ik op afspraak langs kon komen voor de inruil en dat ter plekke mijn oude laptop terug gezet werd naar fabrieksinstellingen.

Review voor MACCA yellow

Heb een Canon 70-200mm gekocht. Dezez verkoper was lekker snel met een reactie, de communicatie verliep verder ook probleemloos. Na betaling had ik het product de volgende dag al in huis. Prima en een correcte afhandeling.

Review voor MACCA yellow

Apple Cinema 20” monitor besteld. Werd door Gregory zelf afgeleverd. Super service!

Review voor MACCA yellow

Een voeding voor Cinema Display besteld. Alles keurig volgens afspraak. Top!