MARISSS Stoer en Sfeervol

MARISSS Stoer en Sfeervol

Bekijk alle reviews en keurmerken van MARISSS Stoer en Sfeervol en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
  • Karin
    Review voor MARISSS Stoer en Sfeervol

Geweldige service en een nog mooier eindproduct! Mijn katten ( en ik) zijn super blij met de op maat gemaakte voerbak!

Antwoord van MARISSS Stoer en Sfeervol

Dankjewel voor dit compliment Karin! Super fijn om te horen dat jullie er blij mee zijn!

• Menkhorst
    Review voor MARISSS Stoer en Sfeervol

We werden vriendelijk ontvangen en een top product gekocht
    Door de persoonlijke aandacht voelt het goed om er wat te kopen
    Onze tafel waar de mooie lamp boven komt te hangen laat nog even op zich wachten maar als de lamp hangt sturen we zeker foto's

Antwoord van MARISSS Stoer en Sfeervol

Dankjewel voor de mooie persoonlijke review! Dat jullie heel veel plezier mogen hebben van de Old Oakwood lamp! Liefs van MARISSS ^Marissa

• Hoe beoordeel je MARISSS Stoer en Sfeervol?

• Wilma Maas
    Review voor MARISSS Stoer en Sfeervol

Mooie, geweldige spullen. Vakmanschap en service staan hoog in het vaandel.

Antwoord van MARISSS Stoer en Sfeervol

Wat een mooie woorden Wilma, onwijs bedankt! Heel veel plezier gewenst van de Old Oakwood lamp! Liefs MARISSS ^Marissa

• Melanie Heydra
    Review voor MARISSS Stoer en Sfeervol

Goed contact en advies via de mail

Dankjewel voor je review Melanie! Liefs MARISSS ^Marissa

• Ellen van der Weijden
    Review voor MARISSS Stoer en Sfeervol

Unieke producten die op bestelling worden gemaakt. Prijs kwaliteit is prima en overzichtelijke duidelijke website met mooie foto's

Antwoord van MARISSS Stoer en Sfeervol

Dankjewel voor de mooie woorden Ellen, nog veel plezier gewenst met de hangtafel en de plantenbak! Liefs MARISSS ^Marissa

• Ralf en Rick
    Review voor MARISSS Stoer en Sfeervol

Wij hebben de industrial wood clock, Old oakwood lamp en dog bench open large gekocht na bezichtiging op locatie. Heel persoonlijk winkelen, alsof je er wekelijks komt, en het juiste advies voor onze wensen. Er werd goed meegedacht over de hangrichting van de lamp en de zichtkanten, het is echt een persoonlijk, exclusief, product geworden. We gaan hier zeker nog bestellen, helemaal onze stijl dit. Echte kwaliteit, product en service boven verwachting en meer dan aan te raden.

Antwoord van MARISSS Stoer en Sfeervol

Wij gaan er helemaal van glunderen, wauw, wat een mooie woorden! Duizendmaal dank voor deze mooie review!! Liefs van MARISSS ^Sander en Marissa

• Annemieke van Loon
    Review voor MARISSS Stoer en Sfeervol

We zijn zo ontzettend blij met onze wine barrel! Past perfect in het interieur en is ook nog eens erg praktisch. Er werd goed mee gedacht vanuit Marisss, wat ervaren werd als een prettige service.

Antwoord van MARISSS Stoer en Sfeervol

Wat fijn om te horen dat jullie zo blij zijn met de Wine Barrel! Dankjewel voor deze mooie recensie! Liefs van MARISSS ^Marissa