MI onlineshop

MI onlineshop

MI onlineshop is een webshop waar unieke, handgemaakte oorbellen worden aangeboden. Alle producten worden met de hand en liefde gemaakt, wat ieder product uniek maakt.

• Maaike
    Geverifieerde klant van MI onlineshop

Snelle verzending, denkt mee en heeft een super service!

Antwoord van MI onlineshop

Wat een leuke en lieve review! Veel plezier met je nieuwe oorbellen!🌸

• Charlotte Kramer
    Geverifieerde klant van MI onlineshop

Mooie oorbellen, snel geleverd en met extra attentie mooi ingepakt

Antwoord van MI onlineshop

Bedankt voor je leuke en lieve feedback! Veel plezier met je oorbellen! 🌸

• Hoe beoordeel je MI onlineshop?

• Elcke
    Review voor MI onlineshop

Heb al meerdere keren iets bestelt, en ben nog altijd super blij met alle oorbellen en armbandjes 😊

Antwoord van MI onlineshop

Hi! Bedankt voor de beoordeling en leuk om te lezen! Veel plezier van je met de oorbellen en armbandjes🤍

• Sabrina
    Review voor MI onlineshop

Hele mooie oorbellen ontvangen en snelle verzending!

Antwoord van MI onlineshop

Hi! Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier van je oorbellen!🤍

• Ingrid Joosten
    Review voor MI onlineshop

Super leuke oorbellen, 9 van de 10 keer vind ik een verrassing in mijn pakketje 🥰. En de service is geweldig. Als er een keer iets is met de oorbellen wordt er meteen gezocht naar een oplossing!

Antwoord van MI onlineshop

Wat fijn om te horen dat je altijd blij bent met de oorbellen en service! Altijd goed om te horen!🤍

• Tara Bolton
    Review voor MI onlineshop

Ik heb hier mooie oorbellen besteld! Snelle levering, mooi ingepakt en hele goede kwaliteit oorbellen. Helemaal blij mee!!

Antwoord van MI onlineshop

Wat fijn om te horen! Heel veel plezier van je nieuwe oorbellen!❤

• Amanda
    Review voor MI onlineshop

Hele snelle levering en goede service! Ik ontving 3 setjes oorbellen, maar van 1 liet het knopje los van de oorbel. Dit werd super goed en snel opgelost. Ik krijg nu een nieuw setje van deze oorbellen toegestuurd😃

Antwoord van MI onlineshop

Fijn dat je de oorbellen zo leuk vind en samen goed hebben kunnen oplossen. De nieuwe oorbellen komen vanmiddag jouw kant op😊

• Jantien
    Review voor MI onlineshop

Erg mooie oorbellen, en een extra cadeautje erbij. Super leuk!

• Serena
    Review voor MI onlineshop

Super mooie custom oorbellen ontvangen! Zo ontzettend blij mee en zo fijn hoe mijn wensen zijn uitgevoerd, ik ga zeker vaker bestellen!

• Myrna
    Review voor MI onlineshop

Super mooie oorbellen, snel en netjes verzonden. Elke keer weer een feestje om uit te pakken!