MIEKinvorm - wholesale

MIEKinvorm - wholesale

MIEKinvorm ontwerpt producten met quotes & illustraties waar je blij van wordt, om kunt (glim)lachen of die je raken. Kaartjes die moeilijke dingen nét even wat makkelijker maken. Prints die je ophangt voor jezelf, als reminder. Een kaartje om iemand een glimlach te bezorgen. Quotes die je stuurt naar een ander, als hart onder de riem, om iets te vieren, of te laten weten dat je met iemand meeleeft.
Stationery, interieur, ansichtkaart

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018