MIEKinvorm - wholesale

MIEKinvorm - wholesale

MIEKinvorm ontwerpt producten met quotes & illustraties waar je blij van wordt, om kunt (glim)lachen of die je raken. Kaartjes die moeilijke dingen nét even wat makkelijker maken. Prints die je ophangt voor jezelf, als reminder. Een kaartje om iemand een glimlach te bezorgen. Quotes die je stuurt naar een ander, als hart onder de riem, om iets te vieren, of te laten weten dat je met iemand meeleeft.
Stationery, interieur, ansichtkaart

• Marianne Dekkers
    Geverifieerde klant van MIEKinvorm - wholesale

Leuke producten, snelle goede levering!

• Maroesja Slot- van der Zee
    Geverifieerde klant van MIEKinvorm - wholesale

Duurde dit keer helaas iets langer

• Hoe beoordeel je MIEKinvorm - wholesale?

• Michelle Verhagen

Snelle levering ! Netjes verzonden, heel blij mee

Antwoord van MIEKinvorm - wholesale

Bedankt voor je recensie. Dat stellen we zeer op prijs. We hopen dat je veel plezier hebt van je bestelling en succes met de verkoop! Liefs, team MIEKinvorm

• Annet van Rijen

snelle levering

Antwoord van MIEKinvorm - wholesale

Bedankt Annet voor je recensie. Dat stellen we zeer op prijs. Veel plezier van je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

• Melissa Pelle

Super service!

Antwoord van MIEKinvorm - wholesale

Nog bedankt voor je recensie. Dat stellen we zeer op prijs. We hopen dat je veel plezier hebt (gehad) van je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

• Tamara Vroomen
    Geverifieerde klant van MIEKinvorm - wholesale

leuk, mooi, origineel. goede prijs. heel blij mee

• Natas Otten

Geweldige service. Snelle levering

• Lieke Kuipers

Prachtige en originele producten

Antwoord van MIEKinvorm - wholesale

Nog bedankt voor je recensie Lieke. Dat stellen we zeer op prijs. We hopen dat je veel plezier hebt (gehad) van je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

• Maggy Kruse
    Geverifieerde klant van MIEKinvorm - wholesale

Altijd snel geleverd, mooie producten en netjes verpakt.

Antwoord van MIEKinvorm - wholesale

Nog bedankt voor je recensie Maggy. Dat stellen we zeer op prijs. We hopen dat je veel plezier hebt (gehad) van je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm

• ineke venema

Altijd snel binnen.

Antwoord van MIEKinvorm - wholesale

Nog bedankt voor je recensie Ineke. Dat stellen we zeer op prijs. We hopen dat je veel plezier hebt (gehad) van je bestelling! Liefs, team MIEKinvorm