Klokweg 39 B
3034KK Rotterdam

Ellen de Vries-Brouwer beoordeelde op 2019-09-20

Hele snelle levering en het product voldoet prima aan de verwachtingen

Monique Stravers beoordeelde op 2019-09-20

Supersnelle levering en nog wat leuke extra kaartjes erbij. Echt een aanrader!

Kirsten van Ardenne beoordeelde op 2019-09-20

Super goede en snelle levering!

Liselotte Couvreur beoordeelde op 2019-09-20

Super Service! Alles op tijd geleverd. Hele mooie producten.

Ellen Hilberts beoordeelde op 2019-09-17

Een notitieblokje, potlood en kaart besteld en gevraagd om zsm te verzenden ivm ziekenbezoek. Twee dagen later had ik t al! Top service!

Linette Rabenort beoordeelde op 2019-09-16

Alles netjes ontvangen met leuke kleine extra's en een kaart met daarop "van hartjes gefeliciteerd met je aankoop" je moet er maar op komen.

Corina Adriaansen beoordeelde op 2019-09-14

👌🏻

Helena beoordeelde op 2019-09-13

Snelle verzending, mooi verpakt en ik ben heel erg blij met de bestelde producten.

Monique van estrick beoordeelde op 2019-09-13

Snelle service en leuk ontvangst van de kaarten met extra bijgeleverde kaartjes.

Ellen Kroon beoordeelde op 2019-09-09

Het is erg goed wat te hebben besteld van miek in vorm.
De producten zijn van goede kwaliteit en mooi gemaakt.
En super goede service

Monique Homma beoordeelde op 2019-09-09

Bianca beoordeelde op 2019-09-09

Heel tevreden!! Mijn nieuwe pakketje is nog onderweg maar weet zeker dat die goed aankomt!
Heb al meerdere malen bij MIEKinvorm besteld en het is altijd een feestje om het uit te pakken!

Linny de Wijs beoordeelde op 2019-09-08

Bij plaatsen bestelling werd aangegeven dat er maar een aantal op voorraad was. Als ik meer nodig had moest ik even een mail sturen. Dit gedaan diezelfde avond, kreeg de volgende ochtend meteen bericht terug dat er nog het aantal ik nodig had (50 stuks) op voorraad was. Dit kon nog met me bestelde pakketje mee. Daar was ik super blij mee!!

Nicky Westveer beoordeelde op 2019-09-08

Heel tevreden! Erg leuk pakketje en mooi ingepakt. Leuke verrassing die extra kaarten.
Ivm milieu hoefde het extra plastichoesje van mij niet.

Eva van den Berg beoordeelde op 2019-09-07

Fijne service!

Mirjam Schuitemaker beoordeelde op 2019-09-07

Van de producten van Miek word ik altijd helemaal blij! Mooie spullen, snelle bezorgen, verzorgd. De reden dat er een ster minder bij zit is dit keer , er zou een kadootje in het pakket zitten ivm haar verjaardag, die heb ik niet gezien. Toen ik daarover op insta een vraag stelde is er niet op gereageerd. Dat vond ik jammer. Dit is geen reden om niet meer te bestellen uiteraard maar mag gezien worden als opbouwende Kritiek.
Vriendelijke groet! Mirjam Schuitemaker

Angela Neggers-Palotás beoordeelde op 2019-09-06

Snel en netjes geleverd. Een klein foutje gemaakt met het aantal van 1 van mijn bestelde artikelen maar dat was na een mailtje heel snel opgelost. Ik zal zeker vaker bestellen

Esther van der Poel beoordeelde op 2019-09-06

Het is een feestje wat in je brievenbus komt

Floor Jenken beoordeelde op 2019-09-06

Mooi ingepakt, snelle service en leuke producten!

Yvette Cramer beoordeelde op 2019-09-06

Het pakket komt aan wanneer toegezegd. De informatie over de status van de verzending is juist. Kwaliteit van de productkennis hoog en de verpakking is een soort cadeautje aan jezelf. Heel erg leuk is het kaartje met het bedankje voor de bestelling en een kleine attentie erbij is erg leuk.