MIRA MIRA

MIRA MIRA

MIRA MIRA biedt een met liefde geselecteerd assortiment van: natuurlijke verzorgingsproducten, houten speelgoed, duurzame kinderkleding, ondersteunende stenen, mineralen en boeken.
Natuurlijk ouderschap, Houten speelgoed, Duurzaam
Filter 17 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Sam Ruiter

• Michelle
    Review voor MIRA MIRA

Super fijne service. Een half jaar geleden al verrast door de prachtige collectie. Uiteindelijk het houten klimrek met glijbaan 'Mopitri' aangeschaft. Helaas waren de bandjes waarmee je de glijbaan aan het klimrek bevestigd stukgegaan. Gemaild en een paar dagen kregen we kosteloos nieuwe bandjes opgestuurd. Dat noem ik nog eens service!

• Hoe beoordeel je MIRA MIRA?

• Berit Baartse
    Geverifieerde klant van MIRA MIRA

Leuke collectie met super mooi en degelijk speelgoed. Bestelling (cadeau) werd mooi verpakt en netjes op tijd afgeleverd.

• Annelies Huiting
    Geverifieerde klant van MIRA MIRA

Mooie producten, snelle levering, fijn contact

• Irene Voigt
    Geverifieerde klant van MIRA MIRA

Fijne rompertjes, mooi verpakt met persoonlijk kaartje en snel verzonden. Top!

• Ger van Beek
    Geverifieerde klant van MIRA MIRA

Geen idee nog, heb het bestelde artikel nog niet binnen (dpd) dinsdag een mail gehad dat hij onderweg was. Maaaaaar nog niets nu zaterdag

Antwoord van MIRA MIRA

Beste Ger,

bedankt voor je review. Wat vervelend dat je het pakket nog niet hebt mogen ontvangen. We hebben DPD verzocht de vertraging van de zending te onderzoeken. We houden je op de hoogte.

Excuses voor het ongemak.

Groet,

Reinier & Bernadet

• Marjanne Stoop
    Geverifieerde klant van MIRA MIRA

Goed verpakt. Eigen geschreven kasrtje erbij. Hhel attend.

• M. Boekhorst
    Geverifieerde klant van MIRA MIRA

Prachtig boek, supersnel bezorgd en zo leuk ingepakt! Echt een kado!!!

• Anna Roemer
    Geverifieerde klant van MIRA MIRA

Als ik een leuk kraamkado zoek kom ik altijd bij Mira Mira terecht. En het wordt ook nog mooi ingepakt!

• Fabiën Lambert
    Geverifieerde klant van MIRA MIRA

Mooie en duidelijke website. Interessant aanbod en snelle service.