MLY Hairextensions

MLY Hairextensions

Snel lang en vol haar met clip in extensions van remy gesorteerd echt haar. Creëer een volledige haarverlenging of meer volume met deze extensions. Double drawn en weft human hair, dus vol tot in de punten. Gemakkelijk en veilig bestellen met betaalmogelijkheden zoals iDeal, Klarna, Achteraf of gespreid betalen.
Hairextensions, Verzorging extensions, clip-in pony
Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 10 met beschrijving

• Iris
    Review voor MLY Hairextensions

Echt geweldig haar! Precies mijn eigen haarkleur en geweldig goede kwaliteit. Het voelt heerlijk zacht en is oersterk! Bedankt voor de goede service via de app!

• Hassana
    Review voor MLY Hairextensions

Top kwaliteit voor een goede prijs. Hele vriendelijke eigenaresse die bereid is om mee te denken en te helpen!

• Hoe beoordeel je MLY Hairextensions?

• V. B.
    Geverifieerde klant van MLY Hairextensions

Kwaliteit en snel geleverd.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van MLY Hairextensions

Geweldig snel, prachtig haar!

• Daisy
    Review voor MLY Hairextensions

Toppers, goed advies gekregen via de app en mooi kwaliteit haar 🤍 heb hier inmiddels al voor de 3e keer besteld en altijd zeer tevree, de Maria Nilaatjes zijn ook erg fijn

• Poeske
    Geverifieerde klant van MLY Hairextensions

Ik heb al heel veel merken clip ins geprobeerd maar niets kan tippen aan de kwaliteit van mly hair.

• Danique
    Geverifieerde klant van MLY Hairextensions

Mooie extentions en super vriendelijke klantenservice !

• Linda
    Geverifieerde klant van MLY Hairextensions

Ik heb hier licht blonde extentions besteld en de kwaliteit echt zo mooi, mooie volle bos! Heb ze even gewassen met wat zilvershampoo om ze nog wat beter met mijn haarkleur te matchen en ze zijn nog steeds mega mooi. Daag ze dagelijks 🤍 aanrader!

• Denise
    Review voor MLY Hairextensions

Super mooie haren. Via whatsapp hielpen ze mij de juiste kleur te kiezen. Het was meteen een match. Helemaal blij mee.

• Emily

perfect