MLY Hairextensions

MLY Hairextensions

Snel lang en vol haar met clip in extensions van remy gesorteerd echt haar. Creëer een volledige haarverlenging of meer volume met deze extensions. Double drawn en weft human hair, dus vol tot in de punten. Gemakkelijk en veilig bestellen met betaalmogelijkheden zoals iDeal, Klarna, Achteraf of gespreid betalen.
9,9
Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 20 met beschrijving

• Priscilla van roosmalen
    Review voor MLY Hairextensions

Super goede kwaliteit en hele vriendelijke mensen die je altijd te woord staan bij het bepalen van je haarkleur je kan maar 5 sterren geven anders had ik er meer gegeven

• Aslihan
    Review voor MLY Hairextensions

Blij met de service en kwaliteit!

• Hoe beoordeel je MLY Hairextensions?

• melisa
    Review voor MLY Hairextensions

was snel afgeleverd ben er heel blij mee!!!

• Fatima
    Review voor MLY Hairextensions

Perfect clip ins , zitten super goed , gaan ook lang mee , kan je stylen zoals je wil , vandaag krullen en morgen silky steil haar.
    Ook qua kleur genoeg keuze en bij MLY hairextensions heb ik mijn perfecte kleur gevonden, mensen zien het verschil gewooooonweg niet, dus bij deze,

I m obsessed!.

Ook super vlotte service via klantenservice. Bij verkeerde bestelling werd ik direct geholpen👍🏻

• Desirée
    Review voor MLY Hairextensions

Zo super blij met deze webshop! Ik heb door de jaren heen veel extensions geprobeerd maar nadat ik bij MLY hairextensions uit kwam ben ik nooit meer ergens anders gegaan. De service is hier altijd vriendelijk en top en de levering super snel. Het haar is super zacht en een perfecte match als het gaat om de kleur.

Dus als je voor een mooie kwaliteit en betaalbare clip in extensions wilt gaan zou ik voor MLY gaan!

• Kim
    Review voor MLY Hairextensions

Wat een kwaliteit! Al veel verschillende extensions gehad en deze zijn echt wel de beste! Kwaliteit is supergoed! Heel zacht haar makkelijk te borstelen en stylen! Kleur is supermooi! Ik heb de Diamond balayage van 50cm en 220 gram. Omdat ik vrij dik haar heb heb ik er een extra volumizer bijgenomen voor speciale uitjes! Supertevreden over de extensions zowel als snelle levering! Zeker een aanrader!

• Nesrin
    Review voor MLY Hairextensions

Ik heb extension 8 banen van 220 gram besteld. Zojuist van mijn kapper complimenten gekregen voor de kwaliteit van de extensions. De extensions hebben een zeer goede kwaliteit en dikte. En ze pakken elk model aan. Voornamelijk de prijs- kwaliteit verhouding is geweldig.

• Lisa Chari
    Review voor MLY Hairextensions

Super goede kwaliteit van extensions ! Ik heb namelijk de zwarte van 60 cm, ik had de 180 gram besteld aangezien ik halflang haar heb en erna nog eens een volumnizer aangekocht voor uitjes ☺️ Super snelle levering met een enorm goede klanten service van MLY zelf. Een echte aanrader voor wie kwaliteitsvolle haarverlenging wilt ! Ook de kleur matching is echt optimaal bij deze extensions. WAUW 🤩

• Zeynep
    Review voor MLY Hairextensions

Heb eerst om advies gevraagd, gelijk antwoord gekregen. Heb de advies gevolgd en mijn bestelling geplaatst. Levering was snel. De extensions zijn super kwaliteit en de kleur match is 100%. Ben zo blij met mijn nieuwe extensions

• hasret
    Review voor MLY Hairextensions

top kwaliteit voor een lage prijs 👌💕ben er super blij mee

• Iris
    Review voor MLY Hairextensions

Echt geweldig haar! Precies mijn eigen haarkleur en geweldig goede kwaliteit. Het voelt heerlijk zacht en is oersterk! Bedankt voor de goede service via de app!

• Hassana
    Review voor MLY Hairextensions

Top kwaliteit voor een goede prijs. Hele vriendelijke eigenaresse die bereid is om mee te denken en te helpen!

• V. B.
    Review voor MLY Hairextensions

Kwaliteit en snel geleverd.

• Yvonne
    Review voor MLY Hairextensions

Geweldig snel, prachtig haar!

• Daisy
    Review voor MLY Hairextensions

Toppers, goed advies gekregen via de app en mooi kwaliteit haar 🤍 heb hier inmiddels al voor de 3e keer besteld en altijd zeer tevree, de Maria Nilaatjes zijn ook erg fijn

• Poeske
    Review voor MLY Hairextensions

Ik heb al heel veel merken clip ins geprobeerd maar niets kan tippen aan de kwaliteit van mly hair.

• Danique
    Review voor MLY Hairextensions

Mooie extentions en super vriendelijke klantenservice !

• Linda
    Review voor MLY Hairextensions

Ik heb hier licht blonde extentions besteld en de kwaliteit echt zo mooi, mooie volle bos! Heb ze even gewassen met wat zilvershampoo om ze nog wat beter met mijn haarkleur te matchen en ze zijn nog steeds mega mooi. Daag ze dagelijks 🤍 aanrader!

• Denise
    Review voor MLY Hairextensions

Super mooie haren. Via whatsapp hielpen ze mij de juiste kleur te kiezen. Het was meteen een match. Helemaal blij mee.

• Emily

perfect