MOM Gemstone
Ontdek de betoverende wereld van betekenisvolle edelsteen sieraden: Armbandjes en kettingen gecombineerd met zilver of verguld zilver.

Bij MOM Gemstone zijn we gepassioneerd over het creëren van handgemaakte edelsteen sieraden met een betekenisvol verhaal. Onze collectie omvat zorgvuldig vervaardigde armbandjes en kettingen, gemaakt met hoogwaardige materialen zoals edelstenen, sterling (925) zilver en verguld zilver.
9,6

• Gaby
    Review voor MOM Gemstone

Echt een fijne service. De armbandjes worden met liefde gemaakt, mooi en met zorg verpakt en opgestuurd! Ben echt onwijs blij!

• Elsa
    Review voor MOM Gemstone

Fijne sieraden, en erg mooi verpakt! Alles met aandacht gemaakt :) dat zie je

• Hoe beoordeel je MOM Gemstone?

• Carin Lijftogt
    Geverifieerde klant van MOM Gemstone

Mooi armbandje en goede service

• Marlous Bosman
    Review voor MOM Gemstone

Heb al een aantal armbandjes gekocht en ze zijn stuk voor stuk prachtig en juist omdat het minimalistisch kan zijn vind ik het mooi en fijn om te dragen.
    Daarbij de prijs staat zeker in verhouding met wat je krijgt.
    Ik heb ook een armbandje op maat laten maken en dat doet Linda keurig.
    De verzending is vanuit Momgemstone vlot en je wordt op de hoogte gehouden van hoe en wat.
    Zoek je een armbandje wat juist mooi en betaalbaar is dan ben je Momgemstone op de juiste plek.

Hoi Marlous,
    Wat een mooie recensie, daar wordt ik natuurlijk heel blij van! Wat fijn dat je opmerkt dat de armbandjes fijn te dragen zijn en dat je de prijs kwaliteit ook in verhouding vind. Daar denk ik zelf ook goed over na.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van MOM Gemstone

Het materiaal van het armbandje had ik zelf kunnen maken met een stukje touw.

Antwoord van MOM Gemstone

Wat jammer dat jouw ervaring minder goed is. Op de foto op mijn site is duidelijk te zien hoe het armbandje gemaakt is. Het gaat ook om handwerk. Ik vraag me dan ook af welk materiaal je had verwacht? Zodat het armbandje wel aan je verwachting had voldaan. Vriendelijke groet, Linda

• Anoniem
    Review voor MOM Gemstone

Wat een leuke sieraden! En ook met een mooie boodschap. Ik bestel regelmatig sieraden of geef het cadeau voor een verjaardag, babyshower, speciale gelegenheid. Echt een aanrader!

• Roos
    Review voor MOM Gemstone

Ik bestel al enkele jaren diverse mooie sieraden van Momgemstone, een echte fan dus! Linda maakt met liefde de mooiste samenstellingen. Ze denkt mee met vragen of een bijzonder cadeau. Altijd snelle reactie en levering.

• Debby Bosch
    Review voor MOM Gemstone

Linda is een hele lieve en professionele vakvrouw!

Onze twee hartsvriendinnen gaan door een onmenselijk zware periode in hun leven. We wilden ze iets moois cadeau doen om hun verdriet iets te verzachten. Op zoek naar iets bijzonders kwamen we bij Linda terecht. Omdat we niet precies wisten hoe en wat, hebben we met haar overlegd en het resultaat was zo mooi en liefdevol. Ze heeft twee prachtige armbandjes op maat gemaakt met toepasselijke steentjes en er als extraatjes ook nog bedeltjes aan toegevoegd zodat het een mooi geheel werd. En dat alles binnen afzienbare tijd verzonden voorzien van een kaartje met een persoonlijke tekst als een mooi cadeautje ingepakt. Dank je wel Linda, superfijn!

• irene van Nes
    Geverifieerde klant van MOM Gemstone

Super mooie armband. Maat was perfect, en hij was mooi verpakt. :)

Hoi Irene,

Graag gedaan en bedankt voor je mooie compliment!

• Sanne Vohs
    Geverifieerde klant van MOM Gemstone

Mooi product en snel geleverd.

Hoi Sanne,

Bedankt voor je mooie 1e review via WebwinkelKeur!