MRDS Luxery Scents

MRDS Luxery Scents

MRDS Beauty & Luxery
De Beautysalon waar je onder andere terecht kunt voor wimper behandelingen & kunstnagels.
Als je houd van alles wat een heerlijke geur geeft voor jou of voor je interieur ben je bij ons aan het juiste adres.

Wij verkopen alleen kwaliteitsproducten en onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice !
De zekerheden van https://www.beautique010.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

MRDS Beauty & Luxery
Als je houd van alles wat een heerlijke geur geeft voor jou of voor je interieur ben je bij ons aan het goede adres !
Naast onze salon en eigen lijn "MRDS" met heerlijke geuren voor het interieur zijn er ook nog leuke interieuraccessoires bij ons op de webshop te vinden.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur