MRDS Luxery Scents

Als je houd van alles wat een heerlijke geur geeft voor jou of voor je interieur ben je bij ons aan het juiste adres.
Wij produceren geurartikelen voor
''Products With a Story''
Een mooi en bijzonder kenmerk achter de betekenis achter de naam van MRDS.
De exclusieve aroma's worden stuk voor stuk met de hand gegoten.
Wij verkopen alleen kwaliteitsproducten en onderscheiden ons door een uitstekende klantenservice !
Filter 16 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• Katja
    Review voor MRDS Luxery Scents

Goede service & goede producten!

• Roxana
    Review voor MRDS Luxery Scents

Super netjes en leuk verpakt altijd ! Geurspray en geurstokjes geprobeerd een heerlijke geur die lang blijft hangen !

• Hoe beoordeel je MRDS Luxery Scents?

• Sharona
    Review voor MRDS Luxery Scents

Ik heb gekozen voor de Spicy & Glamorous geur stokjes en het huis rook na nog geen 10 minuten héérlijk! Het is een ontzettend fijne sterke, maar ook luxe geur die echt onmisbaar is in huis!

Heel erg bedankt voor jou reactie.
    Heel fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze producten en onze service.

• Esra
    Review voor MRDS Luxery Scents

İk had voor het eerst aankopen gedaan en was er blij mee

• lenie
    Review voor MRDS Luxery Scents

heel duidelijk of het op voorraad is en snelle levering! zelf een set van de geur shooting star gekocht en is verslavend lekker!!

• Frans
    Review voor MRDS Luxery Scents

Al meerdere keren geurstokjes en kaarsen besteld. Geuren blijven goed hangen en snelle levering.

• Lena
    Review voor MRDS Luxery Scents

Ziet er allemaal super mooi uit en ruikt heerlijk

• Thalina

Super!

• Cheyenna Gouw
    Review voor MRDS Luxery Scents

Heerlijke unieke geuren! Je merkt echt aan de kwaliteit dat ze stuk voor stuk zelf gemaakt zijn. Ook de roomspray is een aanrader! Je hebt maar een paar spraytjes nodig om hem de hele dag te ruiken. Ik ben erg tevreden en zal zeker nog een keer bestellen!

• Laila
    Review voor MRDS Luxery Scents

Super service heerlijke geuren en klantvriendelijk echt een aanrader 👍🥰