MY Candy Store

Welkom bij MY Candy Store, jouw zoete paradijs voor al je snoepverlangens! Van schepsnoep tot unieke snoepmixen, kindersnoep, drinken, chips en zelfs een opwindende collectie internationale lekkernijen.
Filter 44 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 21 met beschrijving

• Leandri Heystek
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Very happy with my package. Affordable. Quick delivery. Yummy sweets!!

• Faten hamama
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Heel snel met bezorgen en goed

• Hoe beoordeel je MY Candy Store?

• Niek de Jonge
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Verzendkosten zijn heel hoog en je krijgt relatief weinig voor wat je betaald, je kunt beter naar de winkel gaan om snoep te halen

Antwoord van MY Candy Store

Beste Niek,

Bedankt voor je reactie en het delen van je ervaring. We begrijpen dat de verzendkosten in verhouding tot de kleinere omvang van je bestelling hoog leken. We willen graag verduidelijken dat de verzendkosten rechtstreeks gekoppeld zijn aan de tarieven van onze verzendpartner, PostNL, en dat we hier geen winst op maken.

Het is inderdaad zo dat bij kleinere bestellingen de verzendkosten relatief hoger kunnen uitvallen. Dit komt doordat de kosten voor het verzenden van pakketten niet afhankelijk zijn van de grootte van de bestelling, maar eerder van de afmetingen van het pakket.

Om tegemoet te komen aan onze klanten bieden we gratis verzending aan bij alle bestellingen vanaf €25, waarbij wij de kosten voor onze rekening nemen. Dit kan voordeliger uitpakken, vooral vergeleken met kleinere bestellingen. Wij zijn ook een van de weinigen die zo een lage gratis verzending drempel heeft.

We hopen dat deze verduidelijking helpt om je zorgen weg te nemen. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op.

• Bryan Roox
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Erg lekker snoep zeer snel ondanks koningsdag vertragingen en Nice dat je gratis snoep erbij krijgt als je besteled

• Adriana Vos

Snelle levering, goed verpakt

• Nessi
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Alles netjes en snel geleverd!⭐⭐⭐⭐⭐

• Siham Idr
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Wat een top service! En hele snelle levering. Zeker een aanrader.

• Stephanie

Snelle levering en netjes verpakt!! Goede producten! Echt een aanrader

• Silvio Polfliet
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Goeie service en lekkere snoepjes hopelijk komt wr nog wat meer variatie op de site

• N/A
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

The products are very nice and came in a good condition and it was a fast delivery, since it only took a day to arrive.

• Wesley Boers
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Bestelling was snel in huis, goed verpakt en het smaakt perfect

• Mieke
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

De bestelling kwam snel en voldeed aan mijn verwachtingen

• robby
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Goed en netjes verpakt, snel geleverd en het snoep was allemaal heerlijk van smaak en netjes geseald in grip zakjes. Top geregeld en lekker van lopen snoepen

• Thijs De vries

Top zaak

• Dina
    Geverifieerde klant van MY Candy Store

Heerlijke zure snoep! Top top top

• Amine Duman

Snelle levering!

• Zaka
    Review voor MY Candy Store

Geweldige snoep, bespaard me ticket naar amerika

• Mehmet Pirçek
    Review voor MY Candy Store

Prachtige medewerkers, en heerlijke snoep, ik hoef er niet meer voor na Amerika ! Keep going and delivering 🙌🏼

• Cj

Snelle service, snelle antwoorden op vragen!! Nette medewerkers. Top winkel