MYKK
Webshop met handgemaakte (Zeeuwse) sieraden, trendy sieraden en sieraad onderdelen zoals bijv. kralen en bedeltjes om eigen sieraden mee te maken.

• Marjanne Zwanenburg
    Review voor MYKK

Vlak voordat we op vakantie zouden gaan bij onze zoon en kleindochter in Amerika hoorden we dat we ook onze aanstaande schoondochter zouden ontmoeten. Daarom leek het ons leuk om een Zeeuwse knop ketting voor haar mee te nemen.
    Helaas zat die niet meer in het assortiment, maar na contact met Annemieke heeft ze er speciaal voor ons een gemaakt en meteen op de post gedaan, zodoende arriveerde het pakje mooi op tijd om mee te nemen.
    Niet nodig te zeggen dat we dit hogelijk hebben gewaardeerd.
    Zowel die hanger als de Zeeuwse knop armbanden bleken een schot in de roos.

Nogmaals heel veel dank, Annemieke!
    Ik kijk met een prettig gevoel terug op de contacten.

Marjanne Zwanenburg

• petra
    Review voor MYKK

Ik ben erg blij met mijn mooie zeeuwse knop clipoorbellen die ik met moederdag kreeg. Een van de twee clips sloot helaas niet goed en zonder morren werd deze klacht in behandleing genomen. En jl zaterdag ontving een nieuw of gerepareerd paar samen met een attentie; een Zeeuwse knop sleutelhanger! Erg leuk! Bedankt voor deze correcte wijze van het handelen na de aanschaf van mijn zeeuwse knop (clip) oorbellen. Keep up the good work!

• Hoe beoordeel je MYKK?

• Debby
    Review voor MYKK

Prachtige oorbellen, ben er onwijs blij mee!

• Margaretha

Leuk aandenken!

• Nettie
    Review voor MYKK

Een mooie armband besteld voor een Italiaanse gast. Zij was erg blij met het kado en wij heel verrast door de klantvriendelijkheid en aandacht van Annemieke voor mijn bestelling. Echt heel goed adres en zeker een om terug te komen! Dank!

• Barbara
    Review voor MYKK

Nazorg en garantie tot nu toe nog niet nodig gehad gelukkig, maar als het net zo is als de rest van deze webshop zal dat ook zeker 5 sterren zijn..

Ga zo door!!

• Petra Pruijsers
    Review voor MYKK

Goede ervaring, kon 1 oorbel bestellen na verlies van 1.

• Riet butz
    Review voor MYKK

Mooie armband netjes afgewerkt aardige gezellige annemiek

• samantha schrooten
    Review voor MYKK

Ik heb nou een aantal mooie sieraden besteld en ontvangen!! Echt super mooi en alles word heel snel en makkelijk afgehandeld!Erg fijne webshop!!

• de Wit

top