MYLENA STORE
Onze collectie bestaat uit dameskleding, baby -en kinderkleding voor meisjes en super leuke musthaves. Alle items zijn gebaseerd op de laatste mode trends uit onder andere Parijs en Milaan en worden aangeboden voor leuke en betaalbare prijzen. Het is onze passie om keer op keer de leukste items te scoren in binnen -en buitenland en deze met jullie te delen. Welcome to our fashion world!

Lidmaatschap per 05-12-2023 stopgezet

9,9

• Willemijn Giesbers
    Geverifieerde klant van MYLENA STORE

Super snel liefkaartje erbij, denk alleen doordat het IPV in een doos maar in plasticzak zat de ringen verbogen zijn, maar kan je redelijk terug draaien

• Alies
    Review voor MYLENA STORE

Leuke meiden kleding! Super snelle service, leuk ingepakt, met een klein cadeautje bij de bestelling. Snelle reactie en erg behulpzaam bij vragen over de kledingmaten. Kortom een zeer tevreden klant.

• Raymond
    Review voor MYLENA STORE

Geweldige dingen ook voor kids en het inpakken is ook super leuk gedaan

• Lynn
    Review voor MYLENA STORE

Goede prijs/kwaliteit verhouding en leuk dat je je cadeaus mooi kan laten inpakken. Fijne webshop!

• Maria
    Review voor MYLENA STORE

Mooie trendy dameskleding, uitstekende prijs-kwaliteit verhouding, super snelle levering en een goede aftersale!!

• S. de Boer
    Review voor MYLENA STORE

Snelle en leuk verpakte levering. Goede prijs kwaliteitverhouding

• Dominique Valenteijn
    Review voor MYLENA STORE

Geweldige winkel! Goede kwaliteit, snelle levering en wordt super leuk ingepakt. Ik ben fan! 🤩

• CF
    Review voor MYLENA STORE

Aanbod loopt altijd vooruit op de trend, helemaal bueno!

• Jimmy
    Review voor MYLENA STORE

Leuk setje voor mijn vrouw gekocht. Snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding, aanrader!

• Nathasja
    Review voor MYLENA STORE

Snelle service en goede Kwaliteit kleding

• Daniëlle
    Review voor MYLENA STORE

Top winkel en een super goede service

• Freya
    Review voor MYLENA STORE

Heel mooi ingepakt! Komt zorgvuldig bij je thuis gebracht! Ik heb een handtasje gekregen en ik verschoot van de kwaliteit! Zeker een aanrader! Hele lieve mensen ook! 💖 KOPEN KOPEN KOPEN!

• Tamara
    Review voor MYLENA STORE

Onwijs leuke kleren en accessoires voor een leuke prijs en top service👍🏼

• Raymond
    Review voor MYLENA STORE

Wat voor mijn vrouwtje gekocht en de service was top, snelle levering en goede kwaliteit voor een mooie prijs..

• Yana
    Review voor MYLENA STORE

Altijd super leuke kleding en de kwaliteit is goed. Snelle levering en service!

• Ellen Duhen
    Review voor MYLENA STORE

Leuke Trendy kleding voor jong en oud.
    Kreeg heel veel complimentjes over de kleding die ik hier heb gekocht😊

• Kelly
    Review voor MYLENA STORE

Super leuke en unieke kleding. Kwaliteit is top, snelle levering en erg leuke winacties!

• Leony

Mooie producten, goede service