Made-Lief
Bij Made-Lief vind je de leukste haaraccessoires voor kleine en grote meisjes. Alle haaraccessoires bij Made-Lief worden met heel veel liefde en aandacht met de hand gemaakt.
Elk product is dus op haar manier uniek, net als het meisje dat het gaat dragen.

• Krista
    Review voor Made-Lief

Echt geweldige haarspulletjes. Vaker besteld en ik blijf trouwe klant. Nanda is een lieve vrouw die ontzettend creatief is; daarnaast echt pluspunten voor haar service. Ze is heel goed bereikbaar en daarnaast gaat de bestelling mega snel op de post.

• Brenda
    Review voor Made-Lief

Voor de 2e keer besteld want dit zijn prachtige en kwalitatief ontzettend goede producten.
    Je ziet dat er veel aandacht is gestoken in ieder speldje en haarbandje. Prachtig!

• Hoe beoordeel je Made-Lief?

• van Loon
    Review voor Made-Lief

Al een poosje geleden bestelde ik een setje anti-slip speldjes.
    Wat een super service ! Echt aandacht voor de klant al heel snel had ik het setje op de mat ! Als je vragen hebt over producten krijg je altijd snel en netjes antwoord. Ik zal hier zeker vaker een bestelling doen, hier heb je echt unieke met de hand gemaakte haar accessoires.

• Judith
    Review voor Made-Lief

Het is altijd een feestje om het pakketje open te maken! Nanda maakt er echt een prachtig cadeautje van. En niet onbelangrijk, dochterlief vind de speldjes mega mooi!

• Robbin
    Review voor Made-Lief

Feestje om op Instagram te volgen en ook om de speldjes binnen te krijgen. Met liefde gemaakt en verpakt! Steeds heel blij mee 😊

• Brenda
    Review voor Made-Lief

Hele mooie speldjes. Goede kwaliteit en met zorg en aandacht gemaakt. Je kan zien dat Nanda er echt de tijd voor neemt en de speldjes met liefde maakt!

• Milou
    Review voor Made-Lief

Wat een feestje om dit pakket te mogen ontvangen, prachtige speldjes en zo stevig!
    Fijne service, snele reactie op een vraag en werd meteen voor me gemaakt!

• Marileen
    Review voor Made-Lief

Superleuke haarassecoires en de antisliphaarspeldjes blijven echt super goed zitten bij mijn dochtertje van bijna 1! Heel goed service, meedenkend en snel verzonden!

• Kaily Groot Zevert
    Review voor Made-Lief

Prachtige speldjes! En een hele snelle en goede service. Bestel zeker nog eens bij made-lief

• Marieke
    Review voor Made-Lief

Een super service. Heel prettig in contac, staaat open voor vragen, denkt mee. Is snel met levering. Goede kwaliteit. Een echte aanrader dus!

• JJK
    Review voor Made-Lief

Prachtige speldjes die echt blijven zitten (anti slip). Hele fijne service en heel mooi verpakt. Hier ga ik zeker vaker bestellen, wat een topper!

• Lianne
    Review voor Made-Lief

Al eerder speldjes besteld en deze waren perfect! Nu zag ik op instagram de nieuwe haarspeldjes die echt blijven zitten, want mijn dochter trekt ze er nog weleens uit 😅 maar deze zijn echt nog perfecter, dat het uberhaupt kan ;) ik raad zeker andere aan om bij Nanda/ Made-lief speldjes te bestellen, super goede en snelle levering. Perfecte kwaliteit en zoveel keuze, misschien voor iemand zoals ik die geen beslissingen kan nemen wat teveel 😅

Antwoord van Made-Lief

Hi Lianne,

Bedankt voor je lieve review. De keuzestress herken ik heel erg, daar heb ik zelf namelijk ook nogal last van 🙈 vrees dat de reden van het grote aanbod daar geheel aan te danken/wijten is.

Heel veel plezier van de speldjes.

Liefs Nanda

• Heleen
    Review voor Made-Lief

Super mooie, netjes afgewerkte speldjes! Blijven super goed zitten en staan zo leuk. Iedere keer ook zo geweldig ingepakt, love it!

• Linda
    Review voor Made-Lief

Erg blij met de speldjes. Ze zijn mooi en blijven goed zitten.

• Sharon
    Review voor Made-Lief

Wauw! Dat was het eerste wat door m’n hoofd schoot toen ik de speldjes binnen kreeg! Al zoveel geprobeerd, maar niks zo goed als deze! Helemaal verliefd op de Daisy speldjes, staan zo mooi en goede kwaliteit. Mama happy, baby happy! 🌸

• Evita
    Review voor Made-Lief

We hebben prachtige strikjes en speldjes van Made-Lief voor onze dochter. De speldjes en strikjes zijn heel mooi, van zeer goede kwaliteit, hebben een mooie afwerking en zijn erg stevig. Alles wordt ook met veel liefde gemaakt en verpakt dat is te zien aan hoe leuk je het pakketje binnen krijgt. Wij zijn zeer tevreden klanten en komen zeker snel terug voor een mooie bestelling te plaatsen.

• Valerie
    Review voor Made-Lief

Snelle levering, goede communicatie en toen ik een probleem had met een speldje is het tot 2x toe perfect opgelost! Kan niet wachten op de volgende collectie

• Anniek
    Review voor Made-Lief

Super fijne haarspeldjes en haar bandjes. Blijven goed zitten bij onze dochter

• Ilse
    Review voor Made-Lief

Supermooie speldjes! Snel verzonden en heel leuk verpakt. Ik had een specifiek verzoek, waar Nanda gelijk mee aan de slag ging. Heel erg bedankt!

• Rebecca
    Review voor Made-Lief

Ondertussen al een hele verzameling van de mooie speldjes die Nanda maakt, en keer op keer is het weer een cadeautje hoe mooi het ingepakt komt en ook supersnel verzonden! Bij vragen over specifieke dingen krijg je via insta supersnel antwoord en niks is te gek, Nanda denkt goed met je mee! Heel tevreden, dit was zeker nog niet de laatste bestelling! (Al denkt mijn man daar wel anders over 😂)