Made-Lief
Bij Made-Lief vind je de leukste haaraccessoires voor kleine en grote meisjes. Alle haaraccessoires bij Made-Lief worden met heel veel liefde en aandacht met de hand gemaakt.
Elk product is dus op haar manier uniek, net als het meisje dat het gaat dragen.

• Sandra
    Review voor Made-Lief

Ik ben enorm blij met alles wat ik al bij jou heb besteld! Het zijn ten eerste zulke prachtige producten én veel keus! Ze zijn fijn voor mijn dochter met fijn en weinig haar. Zo komt ze toch voor de dag! Hele fijne service, Nanda zal altijd een stapje extra doen! Ik hoop dat je het lang blijft doen!

• Marion
    Review voor Made-Lief

Gisteren weer een mooi pakketje binnen gekregen. Alleen de verpakking is al prachtig. En de speltjes zijn uniek, dit vind je niet in de winkel. Zou ze bijna zelf gaan dragen 😂

• Hoe beoordeel je Made-Lief?

• Nicky
    Review voor Made-Lief

Onze dochter (20 maanden) is iedere dag zo blij als ze weer een speldjes van jou in mag. Elke bestelling die binnenkomt is een feestje!

• Kim
    Review voor Made-Lief

O Nanda is geweldig! Je ziet echt dat er veel liefde zit in haar producten. Alles is met zoveel zorgvuldigheid gemaakt. Echt een cadeau om te mogen ontvangen. Het wordt dan ook echt als een cadeau ingepakt. Nanda denkt ook echt mee, er was iets uitverkocht en dan toch biedt ze aan om het te maken. Er zat nog geen 24uur tussen het plaatsen van de bestelling en het ontvangen van de bestelling. Wij blijven met veel plezier bestellen!

• Charlotte
    Review voor Made-Lief

Al meerdere keren besteld, en wat een feestje om het open te maken!het word zo leuk verpakt. En de speldjes zijn geweldig!En iedere dag worden de speldjes met heel veel plezier gedragen🤎🤎

• Cora
    Review voor Made-Lief

Elke bestelling is een cadeautje om te ontvangen! En als het echt een cadeautje is dan doet ze er nog een schepje bovenop!
    Mooie kwaliteit knipjes en altijd meer keus dan goed voor je is… 😅

• Aniek
    Review voor Made-Lief

Hele fijne speldjes van goede kwaliteit, verder altijd leuk verpakt en snel verstuurd!

• Made-lief
    Review voor Made-Lief

Vandaag super leuke haar klipjess en een armbandje gehaald. super tevreden over de service en ontzettend schattig ingepakt. Zeker een aanrader en met meer haartjes gaan wij zeker meer bestellen😊

• Steffie
    Review voor Made-Lief

Super snelle levering en mooie producten

• Anna
    Review voor Made-Lief

Al vanaf het begin van made-lief bestel ik bij Nanda, en elke bestelling is weer een feestje om uit te pakken. Je ziet dat Nanda er veel tijd en liefde in stopt. Elke keer heel tevreden en blij mee!

• Linda Schokker
    Review voor Made-Lief

Ik heb al meerdere keren speldjes gekocht voor mijn dochter van 8 maanden. De bestelling wordt super snel verzonden en is elke keer een cadeautje om uit te pakken! De speldjes zijn van een super goede kwaliteit. Heel blij mee!

• Céline
    Review voor Made-Lief

Nanda maakt zulke leuke dingen! Het liefst zou ik alles willen kopen voor m’n dochtertje.

• Anne Middel
    Review voor Made-Lief

Prachtige speldjes en elastiekjes van goede kwaliteit. Niet alleen voor kinderen maar ook voor volwassenen!
    Niet geheel onbelangrijk: snelle levering en de producten worden zorgvuldig ingepakt.
    Wederom heel blij met mijn bestelling. Voor mij geen andere speldjes of elastiekjes meer dan die van Made-Lief!

• Chantal
    Review voor Made-Lief

Voor het eerst besteld bij made-lief. Wat een super leuke haarspeldjes. Ik kon haast niet kiezen. Ik ga zeker vaker bestellen.

• Anouk
    Review voor Made-Lief

Al regelmatig nieuwe speldjes, stiekjes en haarbandjes besteld. Altijd leuk verpakt en snel verzonden! Een feestje om te ontvangen! De artikelen zijn van goede kwaliteit en de antislip speldjes, zijn ook echt antislip. Wij zijn enthousiast en dit zal dan ook niet de laatste keer zijn dat we hier een bestelling plaatsen! 🌼

• Yaella van Oorschot
    Review voor Made-Lief

Suuuper leuke collectie en snelle levering, voor de eerste keer besteld voor onze kleine meid. Kan niet wachten om nog meer te bestellen!! 😍

• Laura
    Review voor Made-Lief

Altijd weer een feestje om in de webshop te zoeken naar nieuwe speldjes/elastieken. Zo erg dat ik nooit kan kiezen en dan ook maar meteen meer bestel :)
    Super snelle service, super leuk ingepakt en altijd een feestje om uit te pakken!
    Nanda denkt ook graag met je mee! Ik wil geen andere speldjes meer dan die van Made-lief! ♡

• Femke
    Review voor Made-Lief

Wauw wat een fantastische service en producten. Ik wilde last minute nog een bestelling plaatsen voor de vakantie en Nanda dacht super fijn met me mee en stuurde het meteen op zodat ik het nog op tijd binnen had. De producten zijn ook super mooi en verpakt met liefde, geduld en oog voor detail. We zijn er super blij mee!

• Rebecca
    Review voor Made-Lief

Super mooie en betaalbare speldjes. Bestelling werd zelfs persoonlijk bezorgd (in hetzelfde dorp)!

• Amber
    Review voor Made-Lief

Al heel wat speldjes en organizers rijker. Ik kan dus alle reviews hier beamen. Service is meer dan goed, de verzending is altijd super snel en zo netjes en leuk ingepakt. 🫶🏻