Madebysamantha
Webshop in babykleding & alles voor je babyuitzet.
9,9

• Marieke
    Review voor Madebysamantha

Super mooi pakje besteld voor kraamcadeau! Echt hele mooie kwaliteit! Wordt ook leuk ingepakt!

• Geartsje Strikwerda
    Geverifieerde klant van Madebysamantha

Goede communicatie maar boxpakje valt wel enorm groot uit

• Hoe beoordeel je Madebysamantha?

• Moniek Janssen
    Geverifieerde klant van Madebysamantha

Goed verpakt en de bestelling was er snel.

• Myrthe
    Review voor Madebysamantha

Super leuke en gelukkig geen standaard kleding. Hartstikke schattig en snelle levering, kortom top!!

• Sonja
    Review voor Madebysamantha

Als je iets aparts wilt voor een pasgeborene dan moet je zeker bij Made by Samantha zijn! Prachtig setje van heerlijk zachte kwaliteit zonder elastiek. Naast de superkwaliteit is de service ook nog eens uitstekend. Reageert heel snel en vriendelijk en verzendt ook snel. Bij ontvangst is het setje ook nog eens ontzettend lief ingepakt 😍! Een absoluten aanrader!

• Nanda Palinckx
    Geverifieerde klant van Madebysamantha

goede communicatie. Mooie spullen geleverd en op tijd. Een aanbeveling voor babykleding.

• Monique Grootswagers
    Geverifieerde klant van Madebysamantha

Mooie kwaliteit, keurig verzonden.

• Corien
    Review voor Madebysamantha

Super mooie kleertjes en een snelle verzending. Ik ben super tevreden. Mijn oudste zoon is inmiddels 3 jaar. Ik wou dat ik eerder Made By Samantha had ontdekt. Onze 2e zoon wordt verwacht in november, ik kan niet wachten om hem te zien in de mooie bestelde kleertjes.

• Nicole

Snelle levering, fijne communicatie

• Ingela
    Geverifieerde klant van Madebysamantha

Snelle levering en erg mooie kleding!

• Wieke
    Review voor Madebysamantha

Al zo lang een prachtige set op het oog gehad. Nu we eindelijk weten dat we een meisje krijgen, heb ik het meteen besteld. Helemaal verliefd, echt prachtig. Goede kwaliteit stof, leuk ingepakt en een snelle levering.
    Laat de kleine meid maar komen 😍

• Danique
    Review voor Madebysamantha

Leuke prijzen, leuk setje, snelle levering. Heel blij mee, zal de kleine straks heel leuk staan😍🩷

• Christel
    Review voor Madebysamantha

Wat een leuk setje. Snel geleverd, lief ingepakt. Nu wachten tot onze kleindochter geboren wordt en we kunnen zien hoe het staat 🩷

• @madebysamantha
    Review voor Madebysamantha

In het echt ziet het er net zo leuk uit als in de webwinkel. Het staat onze Lovi superleuk. Keurig netjes verpakt. Bedankt

• Samantha
    Review voor Madebysamantha

Snelle levering, netjes verpakt en de items die ik besteld had zijn ook naar wens. 🥰 Tevreden klant dus!

• Julie
    Review voor Madebysamantha

Super leuke stuks! Heel goede kwaliteit, snelle levering en een super vriendelijke dame! Heel blij met de ontdekking van deze site!

• Julitta
    Review voor Madebysamantha

Mooie items en snel geleverd!

• Celine
    Review voor Madebysamantha

Snelle levering! De kleertjes zijn mooi, zacht en van goede kwaliteit. Heel blij met mijn aankoop.

• Pia-May Van Iersel

Goede prijs/kwaliteit. Snelle Service,en leuk ingepakt 🥰

• Sanne
    Review voor Madebysamantha

Ik had besteld tijdens de sluiting ivm vakantie. Na de vakantie is het zo snel verzonden en leuk ingepakt. Super tevreden!