MagStuff

MagStuff

Koop jouw magneten bij MagStuff, jouw magneten expert
8,7
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• Super sterke magneetband???
    Review voor MagStuff

De omschrijving was: Super sterke magneetband, echter, laat super sterk maar achterwege. Bijna niets, ook hele lichte zaken, blijven amper maar meestal niet "plakken". Dus hou daar rekening mee als je dit besteld!

• Ankie Lambrichs
    Geverifieerde klant van MagStuff

Precies het artikel dat we zochten. Attente communicatie en snelle levering!

Antwoord van MagStuff

Beste Ankie, we zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen en u het artikel heeft kunnen vinden waar u naar opzoek was. We hopen u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Nog een fijne dag gewenst, Team MagStuff

• Hoe beoordeel je MagStuff?

• Jeroen
    Geverifieerde klant van MagStuff

Super snelle levering en extra TOP geholpen na een misverstand. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Antwoord van MagStuff

Beste Jeroen, hartelijk bedankt voor uw positieve review, wij vinden het vervelend dat er een misverstand heeft plaatsgevonden en waarderen het enorm dat we alsnog zo'n fantastische review mogen ontvangen. Wij doen er dan ook alles aan om ervoor te zorgen dat iedereen een goede shopbelevenis bij ons heeft.
    Hartelijke groet, Team Magstuff

• Jens Honig
    Geverifieerde klant van MagStuff

Heb spullen besteld die ik snel nodig had…… aangegeven dat ik de volgende dag, ‘s avonds bezorgd wilde hebben. 5 euro extra bezorgkosten, helaas geen pakketje. Twee dagen later een bericht dat er vertraging is. Het kan natuurlijk ook aan post-nl liggen........ hoop dat de retourprocedure goed gaat!

Goedenavond Jens,
    We begrijpen goed dat dit een teleurstelling is, wanneer u de bestelling snel bezorgd wil hebben. We hebben je persoonlijk een bericht gestuurd.
    Susanne

• Johannes Kroon

Goeie spullen,snelle levering...

Goedenavond Johannes,
    Bedankt voor deze positieve waardering!
    Susanne

• Lieke Heij
    Geverifieerde klant van MagStuff

De tape kon niet eens een a4tje houden, de tape is lang niet zo sterk als jullie beloofden. We hebben dit laten weten en we kregen een andere rol tape opgestuurd die wel heel goed werkt. We zijn blij met deze super service van MagStuff. Bedankt!

• Y. D
    Geverifieerde klant van MagStuff

Goede producten van goede kwaliteit. Snelle levering. Gebruik ze zelf op een planbord en alles blijft goed zitten.