Magellan & Mulloy

Magellan & Mulloy

Outdoor laarzen van Magellan & Mulloy: 100% waterdicht en volledig ademend. Superlicht en van echt leer.

Taal

• Andrea

Super Service. Netter Kontakt

Antwoord van Magellan & Mulloy

Hi Andrea, thanks for the nice review! AT YOUR SERVICE!

• Michelle Oude Avenhuis
    Review voor Magellan & Mulloy

De laarzen zitten heel comfortabel, zijn waterdicht tot bovenaan, staan leuk bij een sportieve look maar ook sjiek onder een rok, ze passen overal bij , ik draag ze dagelijks, heerlijk warm in de winter (ook super in de sneeuw) met de lamswollenvacht en vanaf het voorjaar een ander paar zonder vacht. Ze blijven mooi ookal draag je ze jaar in jaar uit, door de modder tijdens wandelingen door het bos samen met onze wolfhonden. Met paardrijden zitten ze ook mooi stevig om je voet en schieten niet snel door de beugels. De service is prima, netjes en snel, de laarzen zijn heel eenvoudig te onderhouden door ze af te spoelen met de tuinslang en af en toe wat ledervet.

Antwoord van Magellan & Mulloy

Michelle, dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen je veel loopplezier van je laarzen.

• Hoe beoordeel je Magellan & Mulloy?

• Francoise Mortier
    Review voor Magellan & Mulloy

The service was perfect, my boots are 17 years old and the soles were used. After the repair my boots looked as new, so happy that I can now wear them again for the next 15/20 years. Service level is exquisite !

Antwoord van Magellan & Mulloy

Hi Francoise, thanks for sharing your experience. Glad it worked out well. Enjoy your boots. 👍

• Yves
    Review voor Magellan & Mulloy

Hat man die Füße warm, dann ist es einem warm.
    In den Stiefeln bekommt man keine nassen oder kalte Füße und sie sind super bequem. Bis jetzt die besten Stiefel die ich hatte.
    Es wäre nur gut wenn man mehr Optionen bei der Auswahl hätte (Farbe; Innenfutter Leder; Vibram Sohlen ...)

Antwoord van Magellan & Mulloy

Danke für Diene Rezension. Die Serie wurde jetzt um ein High-Modell erweitert, alle mit einer Vibram-Sohle. Dank Sympatex ist kein zusätzliches Futter erforderlich.

• Doris K.
    Review voor Magellan & Mulloy

Der Damen-Outdoorstiefel ist top! Sieht toll aus, super Material und man geht gut im Stiefel. Hervorzuheben ist ausserdem die tolle und umsichtige Beratung am Telefon. Die Lieferung erfolgte ebenso sehr schnell und unkompliziert.

Aber gerne, Wir verlassen uns auf unsere Kunden

• Chantal
    Review voor Magellan & Mulloy

Superfijne laarzen. Stijlvol, waterproof en heerlijk warm. Echte aanrader voor boswandelingen, wintersport of gewoon een koude of regenachtige dag. Ik heb ze zeker 5 jaar en ze zien er nog uit als nieuw. Topkwaliteit!

Antwoord van Magellan & Mulloy

Dank voor de aanbeveling. Geniet er van.
    Team Magellan & Mulloy

• Andrea Hirmer
    Review voor Magellan & Mulloy

Very satisfied. Arrived quick and in a perfect state. Very good communication.

• Ellis Roos
    Review voor Magellan & Mulloy

Ik ben heel tevreden, ik heb mijn bestelling geplaatst en kreeg direct per mail een bevestiging en over de vorderingen van het proces tot levering. Ook de factuur is per mail verstuurd, kan je die niet kwijtraken. Vervolgens werd na 3 dagen het product geleverd. 👍🏻

• O.M. van Buren
    Review voor Magellan & Mulloy

Volgens afspraak geleverd en prima kwaliteit

• Katy
    Review voor Magellan & Mulloy

I have a pair which are a number of years old. They are fab quality. Look as good now as when I bought them. Would highly recommend and would buy again. It's the only pair of flat footwear I own. Toasty warm feet in winter.