Magellan & Mulloy

Magellan & Mulloy

Outdoor laarzen van Magellan & Mulloy: 100% waterdicht en volledig ademend. Superlicht en van echt leer.

Taal

• Wanda
    Review voor Magellan & Mulloy

Goede info op vragen en snelle reacties ook op levering. Klantvriendelijk en fantastische laarzen!!

Hallo Wanda, 👍
    Wij wensen jou veel draag- en loopplezier van de laarzen.

• caroline willemyns
    Review voor Magellan & Mulloy

Persoonlijk contact, stipte levering & uitmuntende kwaliteit.
    Heel comfortabele leest ! Mijn boots worden gedragen tijdens stevige boswandelingen alsook tijdens romantische stadwandelingen. Ik ontvang ontzettend veel positieve commentaren van vrienden & kennissen.
    Happy ambassadrice !

Antwoord van Magellan & Mulloy

Wat een top review ... hartelijk dank. Daar worden wij blij van ... happy ambassadrice zorgt voor een happy Magellan & Mulloy team!

• Hoe beoordeel je Magellan & Mulloy?

• Andrea

Super Service. Netter Kontakt

👍👏

• Michelle Oude Avenhuis
    Review voor Magellan & Mulloy

De laarzen zitten heel comfortabel, zijn waterdicht tot bovenaan, staan leuk bij een sportieve look maar ook sjiek onder een rok, ze passen overal bij , ik draag ze dagelijks, heerlijk warm in de winter (ook super in de sneeuw) met de lamswollenvacht en vanaf het voorjaar een ander paar zonder vacht. Ze blijven mooi ookal draag je ze jaar in jaar uit, door de modder tijdens wandelingen door het bos samen met onze wolfhonden. Met paardrijden zitten ze ook mooi stevig om je voet en schieten niet snel door de beugels. De service is prima, netjes en snel, de laarzen zijn heel eenvoudig te onderhouden door ze af te spoelen met de tuinslang en af en toe wat ledervet.

Antwoord van Magellan & Mulloy

Michelle, dank voor de mooie beoordeling. Wij wensen je veel loopplezier van je laarzen.

• Francoise Mortier
    Review voor Magellan & Mulloy

The service was perfect, my boots are 17 years old and the soles were used. After the repair my boots looked as new, so happy that I can now wear them again for the next 15/20 years. Service level is exquisite !

Antwoord van Magellan & Mulloy

Hi Francoise, thanks for sharing your experience. Glad it worked out well. Enjoy your boots. 👍

• Yves
    Review voor Magellan & Mulloy

Hat man die Füße warm, dann ist es einem warm.
    In den Stiefeln bekommt man keine nassen oder kalte Füße und sie sind super bequem. Bis jetzt die besten Stiefel die ich hatte.
    Es wäre nur gut wenn man mehr Optionen bei der Auswahl hätte (Farbe; Innenfutter Leder; Vibram Sohlen ...)

Antwoord van Magellan & Mulloy

Danke für Diene Rezension. Die Serie wurde jetzt um ein High-Modell erweitert, alle mit einer Vibram-Sohle. Dank Sympatex ist kein zusätzliches Futter erforderlich.

• Doris K.
    Review voor Magellan & Mulloy

Der Damen-Outdoorstiefel ist top! Sieht toll aus, super Material und man geht gut im Stiefel. Hervorzuheben ist ausserdem die tolle und umsichtige Beratung am Telefon. Die Lieferung erfolgte ebenso sehr schnell und unkompliziert.

Aber gerne, Wir verlassen uns auf unsere Kunden

• Chantal
    Review voor Magellan & Mulloy

Superfijne laarzen. Stijlvol, waterproof en heerlijk warm. Echte aanrader voor boswandelingen, wintersport of gewoon een koude of regenachtige dag. Ik heb ze zeker 5 jaar en ze zien er nog uit als nieuw. Topkwaliteit!

Antwoord van Magellan & Mulloy

Dank voor de aanbeveling. Geniet er van.
    Team Magellan & Mulloy

• Andrea Hirmer
    Review voor Magellan & Mulloy

Very satisfied. Arrived quick and in a perfect state. Very good communication.

• Ellis Roos
    Review voor Magellan & Mulloy

Ik ben heel tevreden, ik heb mijn bestelling geplaatst en kreeg direct per mail een bevestiging en over de vorderingen van het proces tot levering. Ook de factuur is per mail verstuurd, kan je die niet kwijtraken. Vervolgens werd na 3 dagen het product geleverd. 👍🏻

• O.M. van Buren
    Review voor Magellan & Mulloy

Volgens afspraak geleverd en prima kwaliteit

• Katy
    Review voor Magellan & Mulloy

I have a pair which are a number of years old. They are fab quality. Look as good now as when I bought them. Would highly recommend and would buy again. It's the only pair of flat footwear I own. Toasty warm feet in winter.

• Anna
    Review voor Magellan & Mulloy

Die Stiefel sitzen super, sind schön warm und Größe stimmt. Wenn du sie einmal an hast, willst du sie nie wieder ausziehen! Außerdem ein super guter Service.

• Laska
    Review voor Magellan & Mulloy

The boots must be on their 4th winter now, still look great, waterproof, really warm. Best I've ever had, especially in the snow. I live in the country and use them for our muddy garden, woodland tracks, walking etc.

• Reine
    Review voor Magellan & Mulloy

Prachtige laarzen. De maat valt normaal uit. Dit is mijn derde paar en ik doe er ongeveer 10 jaar mee. Dan valt de prijs nog mee. Echt een aanrader voor iedereen die van (bos)wandelingen houdt in weer en wind.