Magieshop.nl

Magieshop.nl

"✨ Voor een Magisch Leven ✨ ✨ Ontdek onze Aromafume, Edelstenen, Geurkaarsen, Kaarten, Klankschalen, Magie, Moldaviet(!), Verzorging, Watervitalisatie, Wierook, Woondecoratie ✨"
Spiritualiteit, Edelstenen, Wierook
9,9

• Shannon
    Review voor Magieshop.nl

Super snelle levering, reageren ook snel op Instagram berichten als je vragen hebt. Ik ben zeer tevreden.

• Anne
    Geverifieerde klant van Magieshop.nl

Overzichtelijke website met een groot en divers aanbod! Ik kreeg m'n bestelling hartstikke snel. Wat zeker ook positief is, is dat je als klant niet als 'nummertje' wordt behandeld. De eigenaren van de webshop nemen echt de tijd om je bestelling leuk klaar te maken met nog een persoonlijk briefje erbij!

• Hoe beoordeel je Magieshop.nl?

• Yvette Gommans
    Geverifieerde klant van Magieshop.nl

Heel blij met mijn bestelling! Netjes verpakt echt perfect

• Simon Carbo
    Geverifieerde klant van Magieshop.nl

Snelle website en helder en overzichtelijk met bestellen. Top!!

• Denise
    Geverifieerde klant van Magieshop.nl

Magieshop.nl is echt een toffe webshop met super mooie producten, ik ben heel blij met mijn aankopen en ik zal zeker nog vaker bestellingen plaatsen!

• T. Beijleveld
    Geverifieerde klant van Magieshop.nl

Heb de zwarte Toermalijn steen besteld, en ben super tevreden met de werking van deze steen. Uitgetest met een wichelroede, en het resultaat is verbluffend! Deze steen haalt de negatieve straling weg van mijn computer, tv, en mobiel door de steen er naast te leggen! Ben er heel blij mee!

• Blanca
    Geverifieerde klant van Magieshop.nl

Super leuk en uitgebreid aanbod. Er zitten ook leuke en originele producten tussen om cadeau te geven aan iemand. Service was ook heel goed en snelle verzending. Zeker een aanrader!

• Steven Hendriks
    Geverifieerde klant van Magieshop.nl

Mooie producten en geweldige service!

• Victor
    Geverifieerde klant van Magieshop.nl

Levering was snel en voorzien van leuk handgeschreven kaartje, ben tevreden!