Magneet-verf.nl

Magneet-verf.nl

Voor de beste magneetverf waar magneten wél op kleven, whiteboardverf, schoolbordverf en alle toebehoren. Bezoek snel onze webwinkel!
Filter 84 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 40 met beschrijving

• Rudy van Klinken
    Geverifieerde klant van Magneet-verf.nl

Top winkel! Heel veel keuze! Prachtig!

• Saskia Fruijtier

Top en snel

• Hoe beoordeel je Magneet-verf.nl?

• Hetty Buitendijk
    Geverifieerde klant van Magneet-verf.nl

Op de site al duidelijke informatie over de artikelen en hoe aan te brengen. Duidelijk mails over bestelling en bezorging wat heel vlot ging. Spulletjes in klein doosje/precies groot genoeg verpakt, dus geen overbodig materiaal gebruik. En ook nog een bijbehorend schrijven hoe aan te brengen.Top !

• Frieda Damsteeg
    Geverifieerde klant van Magneet-verf.nl

De verf was er snel en is heel goed. Wel de betere magneetjes gebruiken. Magneetjes die ik bij de HEMA kocht werken er niet op.

• Jan Ramaker
    Geverifieerde klant van Magneet-verf.nl

Ene dag besteld volgende dag in huis

• Paul Oude Ophuis

Gewoon goed

• Tim Stocker
    Geverifieerde klant van Magneet-verf.nl

Grote keuze aan magneten en zeer goede magneet verf. Alles wordt snel geleverd

• Peter Olthof

super correct geleverd

• Petra Geels
    Geverifieerde klant van Magneet-verf.nl

Goede keus, snelle en veilige levering

• Romy
    Geverifieerde klant van Magneet-verf.nl

Direct contact gehad met een bekwaam persoon. Kon al mijn vragen kwijt. Erg fijn!
    De bestelde magneetverf werkt ook goed. 4 lagen en de sterke magneten blijven zeer goed zitten. Ik heb het op een muur met structuur gedaan, zelfs bij de eerste laag bleven de magneten zitten, papier was nog te zwaar. Bij laag 2 bleven ze wel zitten, maar met wind liet het los. Laag 3 had al voldoende geweest.