Maison DAM
Maison DAM is gespecialiseerd in het maken van ambachtelijke, landelijk-industriële meubels en woonaccessoires. Wij verkopen onder andere tafels, kapstokken, lampen, tafelpoten, badplanken, loungehoeken en toiletaccessoires. Dit doen we met onze familie al sinds 2020 met veel passie!
plankdrager woonkamer meubels stalen kapstok
Filter 134 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 101 met beschrijving

• Henny Segers
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Super mooie artikelen en zeer vlotte levering

• johan ravenhorst

Gewoon goed !!!!

• Hoe beoordeel je Maison DAM?

• Bart Putzes
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Super mooie kapstok, beter dan gehoopt! Snelle levering en makkelijk te monteren.

• Erik Paes
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Super goede service, en snelle levering. Ook de website is erg makkelijk en duidelijk

• Ed Sleijser
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Mooie eiken plank voor bovenop inbouw WC reservoir, super netjes verpakt en gratis thuis bezorgd. ik ga zeker vaker bestellen voor toekomstige projecten.

• Martijn Pluijmers
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Mooi bedrijf en kwaliteit producten!👌

• Michel
    Review voor Maison DAM

Wat een service! Had een tijdje geleden 3 plankdragers besteld maar dan tot de conclusie gekomen dat ik er eentje tekort had. Gekeken op de website maar waren voorlopig niet in stock. Mail gestuurd wanneer ze terug beschikbaar waren maar dat kon nog een tijdje duren. Dan een mail ontvangen dat er toch nog eentje beschikbaar was en een dag later had ik hem al. Was er heel blij mee dat dit zo snel ging. 😉👍

• Bianca
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Snelle levering en prachtig matriaal

• Paul Engels
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Heel netjes bedrijf. Spullen worden snel geleverd. Was iets mis gegaan met mijn bestelling maar hebben ze heel keurig opgelost. Blij dat dit soort bedrijven nog bestaan. Klantenservice een dikke 10.

• Peter M
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Alles zeer goed verzorgd, mooie kwaliteit en snel geleverd.

• Peter
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Goede kwaliteit tegen een zeer acceptabele prijs. De service is echt geweldig. Leuk persoonlijk kaartje bij je bestelling en als er iets niet goed gaat (zoals bij mij door eigen toedoen) is dat totaal geen probleem en wordt het snel opgelost. De klant is hier echt nog ‘koning’.

• Nicole
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Mooie producten en goede service! Mijn bestelling was niet goed doorgekomen en mijn betaling was wel 2x afgeschreven. Telefonisch contact gehad en binnen 5 min was het geregeld. De volgende dag een prachtige badplank binnen gekregen.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Prettige manier van bestellen en ontvangen van het pakket. Fijn dat alles heel makkelijk gemaakt wordt voor je (gaatjes al gemarkeerd en dergelijke). Doordat de planken van hout zijn en hout werkt, had ik wel graag wat langere schroeven gewenst voor vastzetten beugel/plank, deze heb ik nu bij een bouwmarkt gekocht omdat de kleine schroefjes niet voldoende stevigheid gaven en ze er half in hingen. Nu prachtig eind resultaat! ❤️

• Olinda Ansems
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Heel blij met de mooie badplank!

• Bea Vannoppen
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Mooie prijzen en snelle levering

Hallo Bea,

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze mooie prijzen en snelle levering.

• Henk Verkerk
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Snelle levering, goede kwaliteit en strakke uitvoering

Hoi Henk!

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering, goede kwaliteit en strakke uitvoering van onze producten. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, helpen we je graag weer!

• Fam. Visser
    Review voor Maison DAM

Geweldig bedrijf! Communicatie, klantvriendelijkheid, snelheid en resultaat een dikke tien! We zijn aan een renovatie van ons huis begonnen en hebben het vaak ook anders meegemaakt helaas. Blij dat we deze toppers hebben ontdekt.

Hallo Fam. Visser,

Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden, vooral tijdens belangrijke projecten zoals renovaties. Bedankt voor je vriendelijke woorden en we zijn blij dat we hebben kunnen bijdragen aan een positieve ervaring tijdens jouw renovatie. Als je nog meer hulp nodig hebt, staan we altijd voor je klaar!

• familie van Dam
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Mooie plankendragers en goede service. Ik was vergeten huisnummer in te vullen, daar werd even over gebeld en alsnog werd het dezelfde dag verzonden.

Beste familie van Dam,

Bedankt voor je positieve feedback! Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, helpen we je graag weer!

• Amanda Sondag
    Geverifieerde klant van Maison DAM

Mooie spullen, goed verpakt en snel geleverd.

Hoi Amanda,

Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten, de zorgvuldige verpakking en de snelle levering. Tot ziens!

• Erik Jan en Carina
    Review voor Maison DAM

Hele mooie producten en snelle uitstekende service

Hallo Ben,

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij dat je onze producten mooi vindt en tevreden bent met onze snelle en uitstekende service. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt, staan we graag voor je klaar!