Maison van Belle

Maison van Belle

De web winkel verkoop luxe sierraden (oorbellen, armbanden en kettingen) . Deze worden gedragen door o.a. bekende nederlanders maar ook het koningshuis is een fan van deze juwelen.

We hebben onlangs de web winkel vernieuwd en willen de volgende stap maken in het verder professionaliseren van onze web winkel.

Ter info:
Indien mogelijk het contact laten verlopen via mijn web bouwer (bedrijf: Two Dutch Guys) - Contact: Vincent Bijman (061648808) met email vincent@twodutchguys.nl

We hebben daarnaast de checklist doorlopen en zo goed mogelijk alle gewenste informatie verwerkt op de website.
De zekerheden van http://www.maisonvanbelle.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017