8,5
648 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 11 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • Erwin De Vilder
    Geverifieerde klant van Malmoo

    Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

  • André van der Laan
    Geverifieerde klant van Malmoo

    Te laat binnen. Nu besteld morgen in huis. Jammer dat men je hier nog steeds mee loopt te paaien en vervolgens niet nakomen.

    En als antwoord excuus voorraad probleem en veel plezier met je bestelling. Tsja dan moet ik de bestelling wel krijgen!!!!! 11 dagen verder en nog niets in huis. Nooit, maar dan ook nooit weer! Hoop dat we uberhaupt nog iets krijgen ...

    Maand verder en nog steeds niets ontvangen. Vraag me toch af waar die glazen naar toe zijn gegaan als je ze zelf persoonlijk hebt ingepakt en verstuurd. Geen track & trace gehad en geen glazen mogen ontvangen.

    Nu mijn geld nog terug!

    Antwoord van Malmoo

    Beste Andre, uw bestelling is vanochtend als eerste verzonden. Ik heb namelijk persoonlijk toen de levering geleverd was, de doos open gemaakt en uw bestelling ingepakt. U zult later vandaag een track en trace code ontvangen. Nogmaals excuses voor de vertraging.

  • Hoe beoordeel je Malmoo?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Niels Dekker
    Geverifieerde klant van Malmoo

    Product nooit gekregen

    Antwoord van Malmoo

    Bedankt voor je review Niels. Helaas heb je deze review geschreven, ook al hebben we direct na je bestelling je een mail gestuurd om te vertellen dat het bestelde product niet op voorraad was, en je geld terug gestort. We hebben meerdere keren contact met je gezocht, maar nooit een reactie ontvangen.

  • Gerard van kooten
    Geverifieerde klant van Malmoo

    Item was ondanks vermelding niet op voorraad....goed opgelost

  • Maaike
    Geverifieerde klant van Malmoo

    Helaas was mijn product niet beschikbaar, gelukkig kon alles opgelost worden en kreeg ik netjes mijn geld terug.

  • Liesbeth Vandersteegen
    Geverifieerde klant van Malmoo

    Ik kon geen betaling uitvoeren

    Antwoord van Malmoo

    Beste Liesbeth, helaas kon u geen bestelling plaasten. We hebben u meerdere malen proberen te contacteren maar kregen geen gehoord. We hebben onze website getest en alles zou moeten werken.

    Hopelijk heeft u alsnog een bestelling kunnen plaasten.

  • Henk Janssen
    Geverifieerde klant van Malmoo

    Snelle levering. Mooie verpakking. Heb er nog een besteld als cadeau voor de volgende BBQ.

  • Frans Janssen
    Geverifieerde klant van Malmoo

    Top! Erg blij mee. Zou het zeker aanraden. Gas is makkelijk en snel bij te vullen en lekt niet.

  • Fransie
    Review voor Malmoo

    Erg fijne gasbrander. Erg blij mee om mijn creme brule te maken. Erg fijn dat het mondstuk aan te passen is

  • Bas
    Review voor Malmoo

    Snelle levering, product was erg fijn. Zou het zeker aanraden. Erg leuk om als cadeau te geven aan mijn vrouw

  • Juul
    Review voor Malmoo

    Op tijd geleverd en glazen glanzen mooi