ManagedWPHosting

ManagedWPHosting

WordPress hosting expert sinds 2012. Echt elke dag support & gratis verhuizing. Eigen snelle servers in Nederland, zeer betrokken in de WP Community.
Hosting WordPress
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 62 met beschrijving

• Joost Tempelman
    Geverifieerde klant van ManagedWPHosting

Goede service. Snelle reacties op vragen en (meestal) duidelijke antwoorden.

• Nicolas Teirlijnck
    Geverifieerde klant van ManagedWPHosting

Antwoorden op vragen komen snel maar zijn vaak onbegrijpelijk als je geen ITer bent. Verder is er geen klantenportaal waar jouw abonnement, facturen, klantengegevens, etc. zichtbaar zijn. Tarieven zijn correct tot nu toe daarentegen.

• Hoe beoordeel je ManagedWPHosting?

• Michiel
    Review voor ManagedWPHosting

Zit al een paar jaar bij ManagedWPHosting en ben zeer tevreden. Snelle, stabiele hosting en goede klantenservice.

• amsterdamscherondvaart
    Review voor ManagedWPHosting

Goede service en persoonlijke benadering

• Jaime Martinez
    Review voor ManagedWPHosting

Uitstekende snelle hosting met een persoonlijke en goede klantenservice!

• Marianne

prima service, heel betrouwbaar

• Frank
    Review voor ManagedWPHosting

Goede service en de helpdesk is altijd zeer betrokken bij onze vraagstukken. Zeker een aanrader voor al je hosting benodigdheden.

• Robbert Maas

Werkt altijd.

• Math Schol
    Review voor ManagedWPHosting

Goede service, de beste host die ik in jaren gehad heb. Het werkt gewoon altijd en dat is heel fijn!

• Erna Braat
    Review voor ManagedWPHosting

Met mijn ca 50 websites vertrouw ik al jaren op de uitgebreide ondersteuning van ManagedWPHosting op hosting én WordPress gebied. Deze samenwerking geeft mij de zekerheid om mijn website klanten de beste hosting service en veiligheid te bieden met mogelijkheid voor dagelijks telefonisch ondersteuning. Alle medewerkers denken mee, in sommige omstandigheden stellig en andere keren creatief, dat is precies wat ik nodig heb!

• Hans
    Review voor ManagedWPHosting

Goede service snelle antwoorden en oplossingen die passen

• m

Goed onderbouwde uitleg.Onafhankelijk.

• Mariken
    Review voor ManagedWPHosting

de beste hosting met een persoonlijke service.

• Jeroen Crins
    Review voor ManagedWPHosting

Super service en zéér snelle en betrouwbare hosting. Bij vragen of wijzigingen worden we altijd snel te woord gestaan. Een echte aanrader.

• Remco
    Review voor ManagedWPHosting

Zeer deskundig en altijd bereikbaar!

• Anne Rodenburg
    Review voor ManagedWPHosting

Altijd meteen hulp als er eens iets mis gaat met mijn website. Maar eigenlijk gaat er zelden iets mis!

• Rinze heininga
    Review voor ManagedWPHosting

Uitstekende service en denkt mee. Is veel know how en vooruitziende blik.

• Marianne van der Wilk

geweldige service, altijd bereikbaar

• Marlous Nacken
    Review voor ManagedWPHosting

Ze helpen heel persoonlijk over een onderwerp dat ik zelf altijd erg ingewikkeld en "ver van mijn bed" vind. Dat vind ik heel prettig werken. Ik heb een zakelijke website via WP hosting die tot nu zonder problemen draait.

• Daan van Reenen
    Review voor ManagedWPHosting

Ze leveren een erg goed product: goede, veilige, optimale hosting. En zijn daarbij erg klantvriendelijk: issues worden snel opgelost en waar nodig nemen zij zelf al snel contact met je op om het op te lossen. Tenslotte weten ze de issues altijd ook goed uit te leggen, ook aan niet-technische klanten.