ManagedWPHosting

ManagedWPHosting

WordPress hosting expert sinds 2012. Echt elke dag support, gratis migratie en gratis email. Eigen servers in Nederland, betrokken in de WP Community.

Filter 27 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Mirjam
    Review voor ManagedWPHosting

Goede support. Persoonlijk contact.

• Anouska
    Review voor ManagedWPHosting

Heel tevreden, wanneer er algemene zaken (serverupdates, etc.) spelen sturen ze altijd netjes een mailtje met statusupdate. En ze reageren snel op supporttickets, zowel wanneer er een probleem speelt als gewoon op vragen die ik stel, ook 's avonds en in het weekend.

• Hoe beoordeel je ManagedWPHosting?

• Raaymakers Zand-en Grindhandel
    Review voor ManagedWPHosting

Snelle reacties op vragen. Eventuele problemen of storingen worden altijd zo snel mogelijk opgelost. Ook in het weekend bereid om je te helpen.

• Martijn
    Review voor ManagedWPHosting

Erg tevreden, staan ook in de avond voor je klaar en helpen je snel.
    Goeie support!

• Marion de Backer
    Review voor ManagedWPHosting

In het begin had ik veel contact en werd snel en adequaat op problemen gereageerd. Site draait nu al jaren stabiel.

• Rinze Heininga www.havingness.nu
    Review voor ManagedWPHosting

Ik ben heel tevreden over de persoonlijke begeleiding en de uitstekende support die ik krijg op vragen. Ze geven ook uit zichzelf goeie suggesties voor verbetering of veiligheid.
    Men heeft kennis van zaken en is niet te beroerd om dingen even snel tussendoor aan te pakken of uit te leggen. Ook aan een niet-nerd.
    Verder ben ik een stuk goedkoper uit en met een betere snelheid dan via mijn vorige hosting. Voelt goed, voelt safe. Ik maak hier graag 'reclame' voor.

• Maskerade Kledingverhuur

Goede samenwerking.
    Als er problemen zijn worden ze meteen opgelost.

• Cindy
    Review voor ManagedWPHosting

Heel tevreden, mijn website draait over het algemeen zonder problemen en als er onverhoopt toch iets misgaat staat ManagedWPHosting klaar met goeie hulp en service!

• Smits

Snel, en behulpzaamsmits

• Maurice
    Review voor ManagedWPHosting

Voldoet aan de verwachtingen. Voordeel: Prima helpdesk die ook in het weekend actief is.