ManagedWPHosting

ManagedWPHosting

WordPress hosting expert sinds 2012. Echt elke dag support & gratis verhuizing. Eigen snelle servers in Nederland, zeer betrokken in de WP Community.
Hosting, WordPress
9,9
Filter 51 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 50 met beschrijving

• Mariken
    Review voor ManagedWPHosting

de beste hosting met een persoonlijke service.

• Jeroen Crins
    Review voor ManagedWPHosting

Super service en zéér snelle en betrouwbare hosting. Bij vragen of wijzigingen worden we altijd snel te woord gestaan. Een echte aanrader.

• Hoe beoordeel je ManagedWPHosting?

• Remco
    Review voor ManagedWPHosting

Zeer deskundig en altijd bereikbaar!

• Anne Rodenburg
    Review voor ManagedWPHosting

Altijd meteen hulp als er eens iets mis gaat met mijn website. Maar eigenlijk gaat er zelden iets mis!

• Rinze heininga
    Review voor ManagedWPHosting

Uitstekende service en denkt mee. Is veel know how en vooruitziende blik.

• Marianne van der Wilk

geweldige service, altijd bereikbaar

• Marlous Nacken
    Review voor ManagedWPHosting

Ze helpen heel persoonlijk over een onderwerp dat ik zelf altijd erg ingewikkeld en "ver van mijn bed" vind. Dat vind ik heel prettig werken. Ik heb een zakelijke website via WP hosting die tot nu zonder problemen draait.

• Daan van Reenen
    Review voor ManagedWPHosting

Ze leveren een erg goed product: goede, veilige, optimale hosting. En zijn daarbij erg klantvriendelijk: issues worden snel opgelost en waar nodig nemen zij zelf al snel contact met je op om het op te lossen. Tenslotte weten ze de issues altijd ook goed uit te leggen, ook aan niet-technische klanten.

• Frank Huitenga
    Review voor ManagedWPHosting

Geweldige hosting. Goede service en denken goed met je mee. Erg blij mee.

• Jelle
    Review voor ManagedWPHosting

Snelle, prettige en betrouwbare service en grote technische kennis. Verhuisservice is uitstekend!