ManagedWPHosting

ManagedWPHosting

WordPress hosting expert sinds 2012. Echt elke dag support & gratis verhuizing. Eigen snelle servers in Nederland, zeer betrokken in de WP Community.
Hosting, WordPress
Filter 46 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 45 met beschrijving

• Marianne van der Wilk

geweldige service, altijd bereikbaar

• Marlous Nacken
    Review voor ManagedWPHosting

Ze helpen heel persoonlijk over een onderwerp dat ik zelf altijd erg ingewikkeld en "ver van mijn bed" vind. Dat vind ik heel prettig werken. Ik heb een zakelijke website via WP hosting die tot nu zonder problemen draait.

• Hoe beoordeel je ManagedWPHosting?

• Daan van Reenen
    Review voor ManagedWPHosting

Ze leveren een erg goed product: goede, veilige, optimale hosting. En zijn daarbij erg klantvriendelijk: issues worden snel opgelost en waar nodig nemen zij zelf al snel contact met je op om het op te lossen. Tenslotte weten ze de issues altijd ook goed uit te leggen, ook aan niet-technische klanten.

• Frank Huitenga
    Review voor ManagedWPHosting

Geweldige hosting. Goede service en denken goed met je mee. Erg blij mee.

• Jelle
    Review voor ManagedWPHosting

Snelle, prettige en betrouwbare service en grote technische kennis. Verhuisservice is uitstekend!

• Peter

Super snelle service , goede hosting , een aanrader

• The WP Man
    Review voor ManagedWPHosting

Uitstekende service én supersnelle hosting

• Kevin Hendriksen
    Review voor ManagedWPHosting

Snelle hosting en goede service

• Christina
    Review voor ManagedWPHosting

Ik zat eerst bij een ander hostingbedrijf. Daar kon ik alleen vragen stellen via een chat. De chat duurde en duurde, steeds in de wacht, en uiteindelijk steeds geen antwoord op mijn vraag. Ik kwam niet verder. Het was een verademing bij ManagedWPHosting! Ze zijn altijd bereikbaar, lossen je probleem op en denken mee. Hele persoonlijke dienstverlening en super vriendelijk. Ik ben heel blij met deze club, echt een aanrader!!

• Robin Geelen
    Review voor ManagedWPHosting

Super service en een enorme verbetering qua snelheid voor mijn webshop! Zeker een aanrader!