ManagedWPHosting

ManagedWPHosting

WordPress hosting expert sinds 2012. Echt elke dag support, gratis migratie en gratis email. Eigen servers in Nederland, betrokken in de WP Community.

• Herman Koppe
    Review voor ManagedWPHosting

Absolute topservice! Als je een partner zoekt die je bij alles kan bijstaan mbt managed Wordpress hosting, zoek niet verder en word klant bij ManagedWPHosting! Ramon en team hebben de S van Service zeer hoog in het vaandel staan.

• Jan Willem Alphenaar
    Review voor ManagedWPHosting

Ramon is bij ons naar boven gekomen via een advies op LinkedIn nadat we weer vastliepen bij onze provider op het gebied van service en bereikbaarheid. Bij de 1e migratie (op een zaterdag) waren we al meteen overtuigd van de kennis en toewijding.

• Hoe beoordeel je ManagedWPHosting?

• Patrick
    Review voor ManagedWPHosting

Lekker snelle webhosting met echt premium service. Wat bedoel ik daarmee? Dat je snel hulp krijg wanneer je ergens tegen aanloop. Ik zit bij tientallen hosters en ik ben dat nog nergens tegengekomen.

• Frank
    Review voor ManagedWPHosting

Zeer goede service. Erg betrouwbare hosting

• Mirjam
    Review voor ManagedWPHosting

Goede support. Persoonlijk contact.

• Anouska
    Review voor ManagedWPHosting

Heel tevreden, wanneer er algemene zaken (serverupdates, etc.) spelen sturen ze altijd netjes een mailtje met statusupdate. En ze reageren snel op supporttickets, zowel wanneer er een probleem speelt als gewoon op vragen die ik stel, ook 's avonds en in het weekend.

• Raaymakers Zand-en Grindhandel
    Review voor ManagedWPHosting

Snelle reacties op vragen. Eventuele problemen of storingen worden altijd zo snel mogelijk opgelost. Ook in het weekend bereid om je te helpen.

• Martijn
    Review voor ManagedWPHosting

Erg tevreden, staan ook in de avond voor je klaar en helpen je snel.
    Goeie support!

• Marion de Backer
    Review voor ManagedWPHosting

In het begin had ik veel contact en werd snel en adequaat op problemen gereageerd. Site draait nu al jaren stabiel.

• Rinze Heininga www.havingness.nu
    Review voor ManagedWPHosting

Ik ben heel tevreden over de persoonlijke begeleiding en de uitstekende support die ik krijg op vragen. Ze geven ook uit zichzelf goeie suggesties voor verbetering of veiligheid.
    Men heeft kennis van zaken en is niet te beroerd om dingen even snel tussendoor aan te pakken of uit te leggen. Ook aan een niet-nerd.
    Verder ben ik een stuk goedkoper uit en met een betere snelheid dan via mijn vorige hosting. Voelt goed, voelt safe. Ik maak hier graag 'reclame' voor.